@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Till er norrlänningar: Jag älskar verkligen era ordvarianter. "Vars", liksom. Så ballt. I know! Visst e den fantastisk? Förståeligt. Vissa norrländska dialekter och gotländska är definitivt på min topp fem-lista över dialekter. x) Det är lite sävligt på ett trevligt sätt med en massa helgrymma ord. Går inte att ogilla. :p 19 feb, 2015 22:47 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Till er norrlänningar: Jag älskar verkligen era ordvarianter. "Vars", liksom. Så ballt. I know! Visst e den fantastisk? Förståeligt. Vissa norrländska dialekter och gotländska är definitivt på min topp fem-lista över dialekter. x) Det är lite sävligt på ett trevligt sätt med en massa helgrymma ord. Går inte att ogilla. :p haha men eller hur 19 feb, 2015 22:49 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Dream: Ugh somnade sex och vaknade halv åtta.. Alltså den här tröttheten! :'/// Av någon anledning läste jag "Ugh hade sex och vaknade halv åtta..." hahahaha ojdå *rodnar* that's not what happened i assure you that ;'
19 feb, 2015 23:09 |
|
Ithrenniel
Elev |
Sjuk... Feber... Kan inte somna... Och så vill jag be er om råd!
Borde jag länka min youtubekanal på min facebook? Så att folk jag känner får se? Är jag redo för det? Vågar jag? Kommer de skratta åt mig? ![]()
19 feb, 2015 23:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ithrenniel: Sjuk... Feber... Kan inte somna... Och så vill jag be er om råd! Borde jag länka min youtubekanal på min facebook? Så att folk jag känner får se? Är jag redo för det? Vågar jag? Kommer de skratta åt mig? Do it! :3 Du är intressant och bra :3 19 feb, 2015 23:34 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Sjuk... Feber... Kan inte somna... Och så vill jag be er om råd! Borde jag länka min youtubekanal på min facebook? Så att folk jag känner får se? Är jag redo för det? Vågar jag? Kommer de skratta åt mig? Jag skulle i alla fall inte göra det. Du gör som du vill men jag känner mig mer fri när bara utomstående och inte personer jag känner kan se vad jag skriver eller vad jag gör på internet. Om jag vet att någon jag känner som jag måste möta varje dag "bevakar mig" så känner jag mig bara begränsad och det känns inte riktigt som att jag kan yttra mig och skriva om vad jag vill då.
19 feb, 2015 23:59 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Ithrenniel: Sjuk... Feber... Kan inte somna... Och så vill jag be er om råd! Borde jag länka min youtubekanal på min facebook? Så att folk jag känner får se? Är jag redo för det? Vågar jag? Kommer de skratta åt mig? Jag skulle i alla fall inte göra det. Du gör som du vill men jag känner mig mer fri när bara utomstående och inte personer jag känner kan se vad jag skriver eller vad jag gör på internet. Om jag vet att någon jag känner som jag måste möta varje dag "bevakar mig" så känner jag mig bara begränsad och det känns inte riktigt som att jag kan yttra mig och skriva om vad jag vill då. Jo, jag känner lite samma sak... Så jag avvaktar. Det vore dumt att göra något oåterkallerligt som jag ångrar sedan! >.< P.S Jag har 600 tummar!!! ![]()
20 feb, 2015 00:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Till er norrlänningar: Jag älskar verkligen era ordvarianter. "Vars", liksom. Så ballt. I know! Visst e den fantastisk? Förståeligt. Vissa norrländska dialekter och gotländska är definitivt på min topp fem-lista över dialekter. x) Det är lite sävligt på ett trevligt sätt med en massa helgrymma ord. Går inte att ogilla. :p haha men eller hur Blir glad när jag får höra sånt där, för jag har alltid skämts över min gotländska dialekt, eller..sen jag flyttade därifrån i alla fall. Jag fattar ju själv att det inte är något att skämmas över och den är inte ens grov..but stilll ;C 20 feb, 2015 00:30 |
|
Fellrendión
Elev |
^Jag är mer för göteborgska och blekingska. :'3
En accent jag däremot avskyr är skånska vilket jag tycker är fult. (Vilket jag får säga då jag själv är skånsk?)
20 feb, 2015 00:49 |
|
Borttagen
|
Hihi, har nu två brevvänner - en från USA och en från Skottland!!
20 feb, 2015 07:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen