@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
19 feb, 2015 20:33 |
|
Chaemy
Elev |
Jag ser ut som en Sailor Lolita i den här klänningen och med blusen under. Gaah att det inte fanns vita knästrumpor. Och jag vill ha en tyllkjol. Och massa rosetter. Och skor.
19 feb, 2015 20:38 |
|
Borttagen
|
19 feb, 2015 21:05 |
|
Frivolt
Elev |
Älskar stjärntecken, de stämmer så otroligt bra in på mig också! Vilket är extra intressant!!
Jag är själv Skorpion i vanliga stjärntecken och Orm i kinesiskt stjärntecken! Upptäckte just en sak: MIN KATT, SOM ÄR FÖDD PÅ PRECIS SAMMA DAG SOM JAG - VILKET GÖR HENNE TILL SKORPION HON OCKSÅ. VILKET ÄR COOLT I SIG! MEN NU UPPTÄCKTE JAG...HON ÄR OCKSÅ ORM, PRECIS SOM JAG!!! :O :O :O :O JAG ÄR I CHOCK!! HON ÄR MIN KATT ♥ ♥ ♥ ♥ 19 feb, 2015 21:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Om man är född den 28 juni, vad är man då i kinesiska stjärntecken?Älskar stjärntecken, de stämmer så otroligt bra in på mig också! Vilket är extra intressant!! Jag är själv Skorpion i vanliga stjärntecken och Orm i kinesiskt stjärntecken! Upptäckte just en sak: MIN KATT, SOM ÄR FÖDD PÅ PRECIS SAMMA DAG SOM JAG - VILKET GÖR HENNE TILL SKORPION HON OCKSÅ. VILKET ÄR COOLT I SIG! MEN NU UPPTÄCKTE JAG...HON ÄR OCKSÅ ORM, PRECIS SOM JAG!!! :O :O :O :O JAG ÄR I CHOCK!! HON ÄR MIN KATT ♥ ♥ ♥ ♥ 19 feb, 2015 21:23 |
|
Chaemy
Elev |
19 feb, 2015 21:26 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Chaemy: Jag fick just en banan upptryckt i ansiktet på mig. Usch...! "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 19 feb, 2015 21:27 |
|
Borttagen
|
Idag fyller min underbara Prim tolv år! ♥♥♥♥♥♥♥ (Min lillasyster)
19 feb, 2015 21:34 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Om man är född den 28 juni, vad är man då i kinesiska stjärntecken? Älskar stjärntecken, de stämmer så otroligt bra in på mig också! Vilket är extra intressant!! Jag är själv Skorpion i vanliga stjärntecken och Orm i kinesiskt stjärntecken! Upptäckte just en sak: MIN KATT, SOM ÄR FÖDD PÅ PRECIS SAMMA DAG SOM JAG - VILKET GÖR HENNE TILL SKORPION HON OCKSÅ. VILKET ÄR COOLT I SIG! MEN NU UPPTÄCKTE JAG...HON ÄR OCKSÅ ORM, PRECIS SOM JAG!!! :O :O :O :O JAG ÄR I CHOCK!! HON ÄR MIN KATT ♥ ♥ ♥ ♥ Beror på vilket år du är född här Kan du se vad du är: http://kinesiskthoroskop.theinformationguru.com/kinesiska_stjarntecken.htm 19 feb, 2015 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Hittade, im a tiger yao! (Älskar svengelska och felstavningar lol.)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Om man är född den 28 juni, vad är man då i kinesiska stjärntecken? Älskar stjärntecken, de stämmer så otroligt bra in på mig också! Vilket är extra intressant!! Jag är själv Skorpion i vanliga stjärntecken och Orm i kinesiskt stjärntecken! Upptäckte just en sak: MIN KATT, SOM ÄR FÖDD PÅ PRECIS SAMMA DAG SOM JAG - VILKET GÖR HENNE TILL SKORPION HON OCKSÅ. VILKET ÄR COOLT I SIG! MEN NU UPPTÄCKTE JAG...HON ÄR OCKSÅ ORM, PRECIS SOM JAG!!! :O :O :O :O JAG ÄR I CHOCK!! HON ÄR MIN KATT ♥ ♥ ♥ ♥ Beror på vilket år du är född här Kan du se vad du är: http://kinesiskthoroskop.theinformationguru.com/kinesiska_stjarntecken.htm 19 feb, 2015 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen