Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19514 19515 19516 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Kim Potter
Elev

Avatar


Urgh.
Han är så sjukt störig .-.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

19 feb, 2015 20:33

Chaemy
Elev

Avatar


Jag ser ut som en Sailor Lolita i den här klänningen och med blusen under. Gaah att det inte fanns vita knästrumpor. Och jag vill ha en tyllkjol. Och massa rosetter. Och skor.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

19 feb, 2015 20:38

Borttagen

Avatar

+2


Tycker det är ganska intressant med människor som säger "du *** som en tjej" - som om det skulle vara något dåligt. Det var någon som sa det till mig idag. "Du kastar säkert som en tjej."
Och jag bara "eh, ja. THAT'S RIGHT MOFO."

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xfp1%2Fv%2Ft1.0-9%2F10978569_1574136192865093_4846030486515912616_n.jpg%3Foh%3De3a02354be5c179f574fec8be7685d98%26amp%3Boe%3D558E700B%26amp%3B__gda__%3D1430840155_08cb544a217573a4090fd7147a9aa5c5

Hell yeah! ♥

19 feb, 2015 21:05

Frivolt
Elev

Avatar


Älskar stjärntecken, de stämmer så otroligt bra in på mig också! Vilket är extra intressant!!
Jag är själv Skorpion i vanliga stjärntecken och Orm i kinesiskt stjärntecken!
Upptäckte just en sak:

MIN KATT, SOM ÄR FÖDD PÅ PRECIS SAMMA DAG SOM JAG - VILKET GÖR HENNE TILL SKORPION HON OCKSÅ. VILKET ÄR COOLT I SIG!
MEN NU UPPTÄCKTE JAG...HON ÄR OCKSÅ ORM, PRECIS SOM JAG!!! :O :O :O :O
JAG ÄR I CHOCK!! HON ÄR MIN KATT ♥ ♥ ♥ ♥

19 feb, 2015 21:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Älskar stjärntecken, de stämmer så otroligt bra in på mig också! Vilket är extra intressant!!
Jag är själv Skorpion i vanliga stjärntecken och Orm i kinesiskt stjärntecken!
Upptäckte just en sak:

MIN KATT, SOM ÄR FÖDD PÅ PRECIS SAMMA DAG SOM JAG - VILKET GÖR HENNE TILL SKORPION HON OCKSÅ. VILKET ÄR COOLT I SIG!
MEN NU UPPTÄCKTE JAG...HON ÄR OCKSÅ ORM, PRECIS SOM JAG!!! :O :O :O :O
JAG ÄR I CHOCK!! HON ÄR MIN KATT ♥ ♥ ♥ ♥
Om man är född den 28 juni, vad är man då i kinesiska stjärntecken?

19 feb, 2015 21:23

Chaemy
Elev

Avatar


Jag fick just en banan upptryckt i ansiktet på mig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

19 feb, 2015 21:26

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Jag fick just en banan upptryckt i ansiktet på mig.

Usch...!

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

19 feb, 2015 21:27

Borttagen

Avatar


Idag fyller min underbara Prim tolv år! ♥♥♥♥♥♥♥ (Min lillasyster)

19 feb, 2015 21:34

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Älskar stjärntecken, de stämmer så otroligt bra in på mig också! Vilket är extra intressant!!
Jag är själv Skorpion i vanliga stjärntecken och Orm i kinesiskt stjärntecken!
Upptäckte just en sak:

MIN KATT, SOM ÄR FÖDD PÅ PRECIS SAMMA DAG SOM JAG - VILKET GÖR HENNE TILL SKORPION HON OCKSÅ. VILKET ÄR COOLT I SIG!
MEN NU UPPTÄCKTE JAG...HON ÄR OCKSÅ ORM, PRECIS SOM JAG!!! :O :O :O :O
JAG ÄR I CHOCK!! HON ÄR MIN KATT ♥ ♥ ♥ ♥
Om man är född den 28 juni, vad är man då i kinesiska stjärntecken?


Beror på vilket år du är född Kineiskt stjärntecken är år

här Kan du se vad du är:
http://kinesiskthoroskop.theinformationguru.com/kinesiska_stjarntecken.htm

19 feb, 2015 21:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Älskar stjärntecken, de stämmer så otroligt bra in på mig också! Vilket är extra intressant!!
Jag är själv Skorpion i vanliga stjärntecken och Orm i kinesiskt stjärntecken!
Upptäckte just en sak:

MIN KATT, SOM ÄR FÖDD PÅ PRECIS SAMMA DAG SOM JAG - VILKET GÖR HENNE TILL SKORPION HON OCKSÅ. VILKET ÄR COOLT I SIG!
MEN NU UPPTÄCKTE JAG...HON ÄR OCKSÅ ORM, PRECIS SOM JAG!!! :O :O :O :O
JAG ÄR I CHOCK!! HON ÄR MIN KATT ♥ ♥ ♥ ♥
Om man är född den 28 juni, vad är man då i kinesiska stjärntecken?


Beror på vilket år du är född Kineiskt stjärntecken är år

här Kan du se vad du är:
http://kinesiskthoroskop.theinformationguru.com/kinesiska_stjarntecken.htm
Hittade, im a tiger yao! (Älskar svengelska och felstavningar lol.)

19 feb, 2015 21:35

1 2 3 ... 19514 19515 19516 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.