Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19513 19514 19515 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Om exakt 100 dagar slutar jag skolan! hur tror ni de känns


99!!!!!!!!!! Såå skönt att det är i maj i år! 30! En av de första som inte det är typ 3 dagar före min födelsedag

ja förfärligt, jag slutar den 29... Men jag har nog fått sommarlov i Maj de senaste 3 åren åtminstone.
Gud vad lyx! Jag har i Maj förra året, men åreninnan det har det varit i juni

Jag har de senaste åren slutat sista torsdagen i Maj, men när jag gick i grundskolan och hade avslutning på lördag så kunde de vara den 2. Juni eller nåt sånt. Nu hoppas jag att tiden går ultra långsamt fram till Maj iallafall
Jag går i 6an nu och börjar 7an, i 7an har man ennu samma som lågastadiet så om 4 (eller på ett sätt 3) år så har jag antagligen samma som dig Om jag inte börjar på idrotts gymnasiet, då får jag väldigt tidigt!

19 feb, 2015 18:58

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Om exakt 100 dagar slutar jag skolan! hur tror ni de känns


99!!!!!!!!!! Såå skönt att det är i maj i år! 30! En av de första som inte det är typ 3 dagar före min födelsedag

ja förfärligt, jag slutar den 29... Men jag har nog fått sommarlov i Maj de senaste 3 åren åtminstone.
Gud vad lyx! Jag har i Maj förra året, men åreninnan det har det varit i juni

Jag har de senaste åren slutat sista torsdagen i Maj, men när jag gick i grundskolan och hade avslutning på lördag så kunde de vara den 2. Juni eller nåt sånt. Nu hoppas jag att tiden går ultra långsamt fram till Maj iallafall
Jag går i 6an nu och börjar 7an, i 7an har man ennu samma som lågastadiet så om 4 (eller på ett sätt 3) år så har jag antagligen samma som dig Om jag inte börjar på idrotts gymnasiet, då får jag väldigt tidigt!

Ja kanske de men sen har jag ju börjat igen kring 12. Augusti!

19 feb, 2015 19:14

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Om exakt 100 dagar slutar jag skolan! hur tror ni de känns


99!!!!!!!!!! Såå skönt att det är i maj i år! 30! En av de första som inte det är typ 3 dagar före min födelsedag

ja förfärligt, jag slutar den 29... Men jag har nog fått sommarlov i Maj de senaste 3 åren åtminstone.
Gud vad lyx! Jag har i Maj förra året, men åreninnan det har det varit i juni

Jag har de senaste åren slutat sista torsdagen i Maj, men när jag gick i grundskolan och hade avslutning på lördag så kunde de vara den 2. Juni eller nåt sånt. Nu hoppas jag att tiden går ultra långsamt fram till Maj iallafall
Jag går i 6an nu och börjar 7an, i 7an har man ennu samma som lågastadiet så om 4 (eller på ett sätt 3) år så har jag antagligen samma som dig Om jag inte börjar på idrotts gymnasiet, då får jag väldigt tidigt!

Ja kanske de men sen har jag ju börjat igen kring 12. Augusti!

Jag tror aldrig någonsin jag har fått i Maj O_O

Vi brukar få typ 5-12 Juni någon gång >_>

Hej

19 feb, 2015 19:22

Pixie
Elev

Avatar


nu går vi in i getens år!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

19 feb, 2015 19:24

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Om exakt 100 dagar slutar jag skolan! hur tror ni de känns


99!!!!!!!!!! Såå skönt att det är i maj i år! 30! En av de första som inte det är typ 3 dagar före min födelsedag

ja förfärligt, jag slutar den 29... Men jag har nog fått sommarlov i Maj de senaste 3 åren åtminstone.
Gud vad lyx! Jag har i Maj förra året, men åreninnan det har det varit i juni

Jag har de senaste åren slutat sista torsdagen i Maj, men när jag gick i grundskolan och hade avslutning på lördag så kunde de vara den 2. Juni eller nåt sånt. Nu hoppas jag att tiden går ultra långsamt fram till Maj iallafall
Jag går i 6an nu och börjar 7an, i 7an har man ennu samma som lågastadiet så om 4 (eller på ett sätt 3) år så har jag antagligen samma som dig Om jag inte börjar på idrotts gymnasiet, då får jag väldigt tidigt!

Ja kanske de men sen har jag ju börjat igen kring 12. Augusti!

Jag tror aldrig någonsin jag har fått i Maj O_O

Vi brukar få typ 5-12 Juni någon gång >_>

Jag tror man får lov lite tidigare (och börjar tidigare också) i Finland

19 feb, 2015 19:28

Borttagen

Avatar

+1




Har dom i programmet "Stalkers" något agg mot fotbollsspelare eller? xD

I vanlig ordning handlade det om en snubbe som trakaserat och förföljt sitt ex i flera års tid.

Så står en av experterna i studion och säger typ:

"Enligt våra undersökningar kan Tommy vara ganska temperamentsfull.. till och med våldsam, men det är ju klart...han har ett förflutet som en FOTBOLLSMÅLVAKT! Det krävs en viss form av temperament för att hålla på med den här typen av idrott..så jag tycker att du ska vara ganska försiktig."

WTF O_o



19 feb, 2015 19:45

Borttagen

Avatar


nästan hela låten Bang Dem Sticks går att misstolka. gjorde du detta med flit Meghan Trainor?

19 feb, 2015 19:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Pixie:
nu går vi in i getens år!

Yee

19 feb, 2015 20:14

Hedwig96
Elev

Avatar


En flicka på min klass kallar sin pojkvän för bögen.. de är ganska kul. Om han ringer kan hon svara "hej Bög" och ofta säger hon till oss "jag måste fara nu, bögen väntar" och så vet vi alla vem hon menar. haha

19 feb, 2015 20:32

Dream
Elev

Avatar


Ugh somnade sex och vaknade halv åtta.. Alltså den här tröttheten! :'///

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

19 feb, 2015 20:32

1 2 3 ... 19513 19514 19515 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.