@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Jag går i 6an nu och börjar 7an, i 7an har man ennu samma som lågastadiet så om 4 (eller på ett sätt 3) år så har jag antagligen samma som dig Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Gud vad lyx! Jag har i Maj förra året, men åreninnan det har det varit i juni Skrivet av Borttagen: 99!!!!!!!!!! Såå skönt att det är i maj i år! 30! En av de första som inte det är typ 3 dagar före min födelsedag ja förfärligt, jag slutar den 29... Men jag har nog fått sommarlov i Maj de senaste 3 åren åtminstone. Jag har de senaste åren slutat sista torsdagen i Maj, men när jag gick i grundskolan och hade avslutning på lördag så kunde de vara den 2. Juni eller nåt sånt. Nu hoppas jag att tiden går ultra långsamt fram till Maj iallafall 19 feb, 2015 18:58 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jag går i 6an nu och börjar 7an, i 7an har man ennu samma som lågastadiet så om 4 (eller på ett sätt 3) år så har jag antagligen samma som dig Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Gud vad lyx! Jag har i Maj förra året, men åreninnan det har det varit i juni Skrivet av Borttagen: 99!!!!!!!!!! Såå skönt att det är i maj i år! 30! En av de första som inte det är typ 3 dagar före min födelsedag ja förfärligt, jag slutar den 29... Men jag har nog fått sommarlov i Maj de senaste 3 åren åtminstone. Jag har de senaste åren slutat sista torsdagen i Maj, men när jag gick i grundskolan och hade avslutning på lördag så kunde de vara den 2. Juni eller nåt sånt. Nu hoppas jag att tiden går ultra långsamt fram till Maj iallafall Ja kanske de men sen har jag ju börjat igen kring 12. Augusti! 19 feb, 2015 19:14 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jag går i 6an nu och börjar 7an, i 7an har man ennu samma som lågastadiet så om 4 (eller på ett sätt 3) år så har jag antagligen samma som dig Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Gud vad lyx! Jag har i Maj förra året, men åreninnan det har det varit i juni Skrivet av Borttagen: 99!!!!!!!!!! Såå skönt att det är i maj i år! 30! En av de första som inte det är typ 3 dagar före min födelsedag ja förfärligt, jag slutar den 29... Men jag har nog fått sommarlov i Maj de senaste 3 åren åtminstone. Jag har de senaste åren slutat sista torsdagen i Maj, men när jag gick i grundskolan och hade avslutning på lördag så kunde de vara den 2. Juni eller nåt sånt. Nu hoppas jag att tiden går ultra långsamt fram till Maj iallafall Ja kanske de men sen har jag ju börjat igen kring 12. Augusti! Jag tror aldrig någonsin jag har fått i Maj O_O Vi brukar få typ 5-12 Juni någon gång >_> Hej 19 feb, 2015 19:22 |
|
Pixie
Elev |
19 feb, 2015 19:24 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jag går i 6an nu och börjar 7an, i 7an har man ennu samma som lågastadiet så om 4 (eller på ett sätt 3) år så har jag antagligen samma som dig Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Gud vad lyx! Jag har i Maj förra året, men åreninnan det har det varit i juni Skrivet av Borttagen: 99!!!!!!!!!! Såå skönt att det är i maj i år! 30! En av de första som inte det är typ 3 dagar före min födelsedag ja förfärligt, jag slutar den 29... Men jag har nog fått sommarlov i Maj de senaste 3 åren åtminstone. Jag har de senaste åren slutat sista torsdagen i Maj, men när jag gick i grundskolan och hade avslutning på lördag så kunde de vara den 2. Juni eller nåt sånt. Nu hoppas jag att tiden går ultra långsamt fram till Maj iallafall Ja kanske de men sen har jag ju börjat igen kring 12. Augusti! Jag tror aldrig någonsin jag har fått i Maj O_O Vi brukar få typ 5-12 Juni någon gång >_> Jag tror man får lov lite tidigare (och börjar tidigare också) i Finland 19 feb, 2015 19:28 |
|
Borttagen
|
Har dom i programmet "Stalkers" något agg mot fotbollsspelare eller? xD I vanlig ordning handlade det om en snubbe som trakaserat och förföljt sitt ex i flera års tid. Så står en av experterna i studion och säger typ: "Enligt våra undersökningar kan Tommy vara ganska temperamentsfull.. till och med våldsam, men det är ju klart...han har ett förflutet som en FOTBOLLSMÅLVAKT! Det krävs en viss form av temperament för att hålla på med den här typen av idrott..så jag tycker att du ska vara ganska försiktig." WTF O_o 19 feb, 2015 19:45 |
|
Borttagen
|
nästan hela låten Bang Dem Sticks går att misstolka. gjorde du detta med flit Meghan Trainor?
19 feb, 2015 19:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: nu går vi in i getens år! Yee 19 feb, 2015 20:14 |
|
Hedwig96
Elev |
En flicka på min klass kallar sin pojkvän för bögen.. de är ganska kul. Om han ringer kan hon svara "hej Bög" och ofta säger hon till oss "jag måste fara nu, bögen väntar" och så vet vi alla vem hon menar. haha
19 feb, 2015 20:32 |
|
Dream
Elev |
19 feb, 2015 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen