@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
cawywell, asperger. Och jag fattar inte hur alla doktorer och alla tror att jag behöver en psykolog och en ledsagare och särbehandling och för det.
Nä precis, och jag ser verkligen inte vitsen med det heller! Snart är det fan dags att säga ifrån på allvar.
19 feb, 2015 18:37 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: 99!!!!!!!!!! Såå skönt att det är i maj i år! 30! En av de första som inte det är typ 3 dagar före min födelsedag ja förfärligt, jag slutar den 29... Men jag har nog fått sommarlov i Maj de senaste 3 åren åtminstone. 19 feb, 2015 18:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Gud vad lyx! Jag har i Maj förra året, men åreninnan det har det varit i juni Skrivet av Borttagen: 99!!!!!!!!!! Såå skönt att det är i maj i år! 30! En av de första som inte det är typ 3 dagar före min födelsedag ja förfärligt, jag slutar den 29... Men jag har nog fått sommarlov i Maj de senaste 3 åren åtminstone. 19 feb, 2015 18:41 |
|
Borttagen
|
19 feb, 2015 18:42 |
|
Frivolt
Elev |
ÅÅÅÅH!!! Hatar när min dator får sina ryck och tycker att jag mitt lediga utrymme på hårddisken är snart slut...Och även fast jag bett om hjälp och råd från två stycken som KAN datorer och gjort precis som de sa så fortsätter det ändå..fast bara i perioder... -.- jäkla dator -.-
Och då kan jag inte ha öppet flera fönster åt gången, två är typ MAX om ens det! Och så crashar chrome hela tiden -.- BUHU! D: 19 feb, 2015 18:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Bente på YT har haft asberger hela sitt liv och ADHD, hon fick diagnosen när hon var nitton, hon har fan inte behövt någon hjälp eller särbehandling, beror ju helt på vilken sorts asperger man har, och du känner ju själv om du behöver hjälp eller ej. (Jag har ADHD och åt medicin när jag var liten, men nu gör jag ej det, då jag ej behöver det, men man märker 'eller jag iallafall' små spår av det fortfarande, då jag blir förbannad väldigt ofta och det är typ som att jag har PMS hela tiden.)cawywell, asperger. Och jag fattar inte hur alla doktorer och alla tror att jag behöver en psykolog och en ledsagare och särbehandling och för det. Nä precis, och jag ser verkligen inte vitsen med det heller! Snart är det fan dags att säga ifrån på allvar. 19 feb, 2015 18:43 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Bente på YT har haft asberger hela sitt liv och ADHD, hon fick diagnosen när hon var nitton, hon har fan inte behövt någon hjälp eller särbehandling, beror ju helt på vilken sorts asperger man har, och du känner ju själv om du behöver hjälp eller ej. (Jag har ADHD och åt medicin när jag var liten, men nu gör jag ej det, då jag ej behöver det, men man märker 'eller jag iallafall' små spår av det fortfarande, då jag blir förbannad väldigt ofta och det är typ som att jag har PMS hela tiden.) cawywell, asperger. Och jag fattar inte hur alla doktorer och alla tror att jag behöver en psykolog och en ledsagare och särbehandling och för det. Nä precis, och jag ser verkligen inte vitsen med det heller! Snart är det fan dags att säga ifrån på allvar. Ja precis! Och jag har ändå väldigt svag asperger. Jag skulle nog veta själv om jag skulle behöva hjälp. Men jag mår liksom bara sämre av att särbehandlas på det viset. Jag är lika unik som alla andra men på grund av att jag har fått en diagnos så ska ju inte det betyda att jag automatisk behöver massa hjälp, för det stämmer inte.
19 feb, 2015 18:47 |
|
Borttagen
|
yes! Bara imorgon, och sen är det SPORTLOV! Jag kom just på det, jag trodde det var ennu en vecka kvar
19 feb, 2015 18:55 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Gud vad lyx! Jag har i Maj förra året, men åreninnan det har det varit i juni Skrivet av Borttagen: 99!!!!!!!!!! Såå skönt att det är i maj i år! 30! En av de första som inte det är typ 3 dagar före min födelsedag ja förfärligt, jag slutar den 29... Men jag har nog fått sommarlov i Maj de senaste 3 åren åtminstone. Jag har de senaste åren slutat sista torsdagen i Maj, men när jag gick i grundskolan och hade avslutning på lördag så kunde de vara den 2. Juni eller nåt sånt. Nu hoppas jag att tiden går ultra långsamt fram till Maj iallafall 19 feb, 2015 18:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Exakt, varför kan folk bara inte fatta?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Bente på YT har haft asberger hela sitt liv och ADHD, hon fick diagnosen när hon var nitton, hon har fan inte behövt någon hjälp eller särbehandling, beror ju helt på vilken sorts asperger man har, och du känner ju själv om du behöver hjälp eller ej. (Jag har ADHD och åt medicin när jag var liten, men nu gör jag ej det, då jag ej behöver det, men man märker 'eller jag iallafall' små spår av det fortfarande, då jag blir förbannad väldigt ofta och det är typ som att jag har PMS hela tiden.) cawywell, asperger. Och jag fattar inte hur alla doktorer och alla tror att jag behöver en psykolog och en ledsagare och särbehandling och för det. Nä precis, och jag ser verkligen inte vitsen med det heller! Snart är det fan dags att säga ifrån på allvar. Ja precis! Och jag har ändå väldigt svag asperger. Jag skulle nog veta själv om jag skulle behöva hjälp. Men jag mår liksom bara sämre av att särbehandlas på det viset. Jag är lika unik som alla andra men på grund av att jag har fått en diagnos så ska ju inte det betyda att jag automatisk behöver massa hjälp, för det stämmer inte. 19 feb, 2015 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen