Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19511 19512 19513 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Är så glad idag för första gången på tre veckor för jag hade musikal idag.
För första gången på tre veckor.

Åh, musikalen är så bra ♥

19 feb, 2015 17:37

lumos1
Elev

Avatar


Imorgon fyller jag 14 år!! ^-^

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

19 feb, 2015 17:38

illusionofcool
Elev

Avatar


JAG VILL HA LASAGNETTE NU...!!!!!!!!!!

I feel like a Weasley!! *hungrig*

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

19 feb, 2015 17:58

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Någon som sett Cirkeln?? är den sevärd?

speech!

19 feb, 2015 18:08

Borttagen

Avatar


Ska kanske till Canada nästa år i 4-6 veckor (på sommarlovet dårå)!
Vill så gärna men har inte riktigt bestämt mig än. Men det är stor chans att jag gör det!

19 feb, 2015 18:12

Borttagen

Avatar



jag gillar stylelikeu. om ni inte vet vad de håller på med så se den där videon och se sen alla andra videor de har gjort k bra tack hejdå.

19 feb, 2015 18:13

Chaemy
Elev

Avatar


Jag ogillar så jävla starkt att min mamma tvingar mig att åka med någon ledsagare och göra saker. Som idag. Handla kläder. Det blev så dyrt och jag är så arg eftersom att jag inte ens ville ha nya kläder. Framförallt inte sådant som finns i vanliga affärer. Men nu äntligen är jag hemma i alla fall..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

19 feb, 2015 18:19

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Jag ogillar så jävla starkt att min mamma tvingar mig att åka med någon ledsagare och göra saker. Som idag. Handla kläder. Det blev så dyrt och jag är så arg eftersom att jag inte ens ville ha nya kläder. Framförallt inte sådant som finns i vanliga affärer. Men nu äntligen är jag hemma i alla fall..

Tvingas du att ha en ledsagare?
Min mamma försökte få mig till att skaffa en ledsagare för ett tag sen men sen när vi skulle träffa människan så vägrade jag helt, efter mycket tjat slapp jag.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

19 feb, 2015 18:24

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Chaemy:
Jag ogillar så jävla starkt att min mamma tvingar mig att åka med någon ledsagare och göra saker. Som idag. Handla kläder. Det blev så dyrt och jag är så arg eftersom att jag inte ens ville ha nya kläder. Framförallt inte sådant som finns i vanliga affärer. Men nu äntligen är jag hemma i alla fall..

Tvingas du att ha en ledsagare?
Min mamma försökte få mig till att skaffa en ledsagare för ett tag sen men sen när vi skulle träffa människan så vägrade jag helt, efter mycket tjat slapp jag.

Ja. Jag har sagt till mamma hur många gånger som helst att jag verkligen inte vill men hon bara "Nä men jag tror att det blir roligt" men jag tänker mer "aa fast vet du va jag mår inte bättre av att tvingas till något som jag verkligen inte vill och som jag knappast behöver" men då säger hon bara "jag vill inte ta den här diskussionen med dig". Punkt. Sen blir hon arg om jag säger emot mer.
Och jag fattar inte ens varför jag måste ha en ledsagare. Jag vill ju inte ens och bara för att jag har fått en jävla diagnos ska väl inte jag behöva utsättas för det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

19 feb, 2015 18:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Chaemy:
Jag ogillar så jävla starkt att min mamma tvingar mig att åka med någon ledsagare och göra saker. Som idag. Handla kläder. Det blev så dyrt och jag är så arg eftersom att jag inte ens ville ha nya kläder. Framförallt inte sådant som finns i vanliga affärer. Men nu äntligen är jag hemma i alla fall..

Tvingas du att ha en ledsagare?
Min mamma försökte få mig till att skaffa en ledsagare för ett tag sen men sen när vi skulle träffa människan så vägrade jag helt, efter mycket tjat slapp jag.

Ja. Jag har sagt till mamma hur många gånger som helst att jag verkligen inte vill men hon bara "Nä men jag tror att det blir roligt" men jag tänker mer "aa fast vet du va jag mår inte bättre av att tvingas till något som jag verkligen inte vill och som jag knappast behöver" men då säger hon bara "jag vill inte ta den här diskussionen med dig". Punkt. Sen blir hon arg om jag säger emot mer.
Och jag fattar inte ens varför jag måste ha en ledsagare. Jag vill ju inte ens och bara för att jag har fått en jävla diagnos ska väl inte jag behöva utsättas för det.
Vilken diagnos? Du kan breva om du ej vill säga öppet. Men man kan ju fan inte tvinga någon till det bara för att man har en diagnos men ej behöver det.

19 feb, 2015 18:33

1 2 3 ... 19511 19512 19513 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.