@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är så glad idag för första gången på tre veckor för jag hade musikal idag.
För första gången på tre veckor. Åh, musikalen är så bra ♥ 19 feb, 2015 17:37 |
|
lumos1
Elev |
19 feb, 2015 17:38 |
|
illusionofcool
Elev |
JAG VILL HA LASAGNETTE NU...!!!!!!!!!!
I feel like a Weasley!! *hungrig* "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 19 feb, 2015 17:58 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Någon som sett Cirkeln?? är den sevärd?
speech! 19 feb, 2015 18:08 |
|
Borttagen
|
Ska kanske till Canada nästa år i 4-6 veckor (på sommarlovet dårå)!
Vill så gärna men har inte riktigt bestämt mig än. Men det är stor chans att jag gör det! 19 feb, 2015 18:12 |
|
Borttagen
|
jag gillar stylelikeu. om ni inte vet vad de håller på med så se den där videon och se sen alla andra videor de har gjort k bra tack hejdå. 19 feb, 2015 18:13 |
|
Chaemy
Elev |
Jag ogillar så jävla starkt att min mamma tvingar mig att åka med någon ledsagare och göra saker. Som idag. Handla kläder. Det blev så dyrt och jag är så arg eftersom att jag inte ens ville ha nya kläder. Framförallt inte sådant som finns i vanliga affärer. Men nu äntligen är jag hemma i alla fall..
19 feb, 2015 18:19 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Jag ogillar så jävla starkt att min mamma tvingar mig att åka med någon ledsagare och göra saker. Som idag. Handla kläder. Det blev så dyrt och jag är så arg eftersom att jag inte ens ville ha nya kläder. Framförallt inte sådant som finns i vanliga affärer. Men nu äntligen är jag hemma i alla fall.. Tvingas du att ha en ledsagare? Min mamma försökte få mig till att skaffa en ledsagare för ett tag sen men sen när vi skulle träffa människan så vägrade jag helt, efter mycket tjat slapp jag.
19 feb, 2015 18:24 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Jag ogillar så jävla starkt att min mamma tvingar mig att åka med någon ledsagare och göra saker. Som idag. Handla kläder. Det blev så dyrt och jag är så arg eftersom att jag inte ens ville ha nya kläder. Framförallt inte sådant som finns i vanliga affärer. Men nu äntligen är jag hemma i alla fall.. Tvingas du att ha en ledsagare? Min mamma försökte få mig till att skaffa en ledsagare för ett tag sen men sen när vi skulle träffa människan så vägrade jag helt, efter mycket tjat slapp jag. Ja. Och jag fattar inte ens varför jag måste ha en ledsagare. Jag vill ju inte ens och bara för att jag har fått en jävla diagnos ska väl inte jag behöva utsättas för det.
19 feb, 2015 18:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Vilken diagnos? Du kan breva om du ej vill säga öppet. Men man kan ju fan inte tvinga någon till det bara för att man har en diagnos men ej behöver det.Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Jag ogillar så jävla starkt att min mamma tvingar mig att åka med någon ledsagare och göra saker. Som idag. Handla kläder. Det blev så dyrt och jag är så arg eftersom att jag inte ens ville ha nya kläder. Framförallt inte sådant som finns i vanliga affärer. Men nu äntligen är jag hemma i alla fall.. Tvingas du att ha en ledsagare? Min mamma försökte få mig till att skaffa en ledsagare för ett tag sen men sen när vi skulle träffa människan så vägrade jag helt, efter mycket tjat slapp jag. Ja. Och jag fattar inte ens varför jag måste ha en ledsagare. Jag vill ju inte ens och bara för att jag har fått en jävla diagnos ska väl inte jag behöva utsättas för det. 19 feb, 2015 18:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen