@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
19 feb, 2015 12:43 |
|
Kim Potter
Elev |
19 feb, 2015 12:45 |
|
Borttagen
|
Nyan cat är så söt! (Har du något rekord på hur länge du har lyssnat? Tror jag klarade 4 timmar och tjugo minuter när kissemissen flyger i rymden) Nyan i rymden! Valentine Nyan 19 feb, 2015 12:46
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-19 kl. 12:54
|
|
potterflicka
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Snäll mamma :-p 19 feb, 2015 12:54 |
|
Borttagen
|
Internet har varit av i flera timmar och fuck vad hela dagen bara kändes förstörd. Först dör internet = ingen tillgång till banken = inga pengar på kortet = ingen träning eller handel. Samtidigt dör mobilen och låser sig i uppstartningsläget utan att den går att knäppa av eller på. ;C 19 feb, 2015 13:05 |
|
Frivolt
Elev |
Uuusch! Det är jobbigt att vara på stan när man sovit så sjukt dåligt, inte tagit sina mediciner och när musiken inte ens hjälper D:
Men ska göra te sen, kanske lugnar ner mig lite då! 19 feb, 2015 13:09 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av the marauder: Jag har tagit ut mina katter på våran uteplats, och nu sitter en av grannkatterna och spionerar på mina katter bakom en cykelvagn... Hahah, roligt att jag kan se det i mitt huvud precis. xD Men han är jätte gullig, katten, men alltså det är läskigt för han och Lakrits hade ju värsta catfighten så låt dem inte komma för nära... o.o MEN AAAALiice.... Kan du köpa chips till mig och ge till mig sen när du kommer tillbaka?
19 feb, 2015 13:28 |
|
the marauder
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av the marauder: Jag har tagit ut mina katter på våran uteplats, och nu sitter en av grannkatterna och spionerar på mina katter bakom en cykelvagn... Hahah, roligt att jag kan se det i mitt huvud precis. xD Men han är jätte gullig, katten, men alltså det är läskigt för han och Lakrits hade ju värsta catfighten så låt dem inte komma för nära... o.o MEN AAAALiice.... Kan du köpa chips till mig och ge till mig sen när du kommer tillbaka? Jag tänker bara köpa chips om du slutar använda mitt riktiga namn på mugglis hiiiiildaaaaaaaaaaA... ;P Also, jag klarade mig undan en catfight soo yeah... 19 feb, 2015 13:47 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av the marauder: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av the marauder: Jag har tagit ut mina katter på våran uteplats, och nu sitter en av grannkatterna och spionerar på mina katter bakom en cykelvagn... Hahah, roligt att jag kan se det i mitt huvud precis. xD Men han är jätte gullig, katten, men alltså det är läskigt för han och Lakrits hade ju värsta catfighten så låt dem inte komma för nära... o.o MEN AAAALiice.... Kan du köpa chips till mig och ge till mig sen när du kommer tillbaka? Jag tänker bara köpa chips om du slutar använda mitt riktiga namn på mugglis hiiiiildaaaaaaaaaaA... ;P Also, jag klarade mig undan en catfight soo yeah... Ja braa, the marauder :p
19 feb, 2015 13:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alvenia: Skrivet av Borttagen: Jag är käär! På riktigt första gången i mitt liiv!, ioch för sig har jag inte en sjans på honom men aa Välkommen till klubben Tackar https://www.youtube.com/watch?v=ndy-LAsC-Io, måste erkänna en sak nu, JAG ÄR BEROENDE AV videor med som har med Harry Potter serierna eller JKR eller något liknande 19 feb, 2015 14:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen