@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tänk om hunden hämtar bollen för att den tror att människan gillar att kasta den?
18 feb, 2015 22:34 |
|
Fellrendión
Elev |
Måndag - Ta det lugnt-dagen
Tisdag - LittleBigPlanet POD & Vilerïas sista fjäderpennor blir valda-dagen Onsdag - Attackerad av vildsvin-dagen Det ska bli spännande att se vad som händer imorgon. Kan inte ni andra också uppkalla era dagar efter vad ni gjort? ^^
18 feb, 2015 22:36 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av Kola: OMG DEN VA SÅ FANTASTISK I CANT EVENSkrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av TheFifthMarauder: dagen blev lite bättre eftersom jag precis bokade biobiljetter till mig och en kompis som jag typ aldrig hittar på saker med längre så det kommer bli kul. vilken film? Cirkeln :3 ÅHHHH jag, Luna_rav, Xenophilius Snape och Nadja_Gryffindor ska också se den idag!
18 feb, 2015 22:43 |
|
Fellrendión
Elev |
18 feb, 2015 22:45 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Måndag - Ta det lugnt-dagen Tisdag - LittleBigPlanet POD & Vilerïas sista fjäderpennor blir valda-dagen Onsdag - Attackerad av vildsvin-dagen Det ska bli spännande att se vad som händer imorgon. Kan inte ni andra också uppkalla era dagar efter vad ni gjort? ^^ Måndag: gå på bio- dagen Tisdag: slappadagen Onsdag: delare och Anjadagen 18 feb, 2015 22:46 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Kul dagar Måndag - Ta det lugnt-dagen Tisdag - LittleBigPlanet POD & Vilerïas sista fjäderpennor blir valda-dagen Onsdag - Attackerad av vildsvin-dagen Det ska bli spännande att se vad som händer imorgon. Kan inte ni andra också uppkalla era dagar efter vad ni gjort? ^^ Måndag-Mugglis och Wrockdagen. Tisdag-Åka till Malmö och köpa Ravenclawslipsdagen. Onsdag-Mugglis och äta på Novadagen. Torsdag-Åka tåg till farmordagen. Mugglis=2/4... "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 18 feb, 2015 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Måndag - Ta det lugnt-dagen Tisdag - LittleBigPlanet POD & Vilerïas sista fjäderpennor blir valda-dagen Onsdag - Attackerad av vildsvin-dagen Det ska bli spännande att se vad som händer imorgon. Kan inte ni andra också uppkalla era dagar efter vad ni gjort? ^^ Måndag - Bokade tid för hundens operation-dagen. Tisdag - Kom inte in på utbildningen-dagen. Onsdag - Flyttstädning, uppmuntring, söka jobb och utbildning-dagen. ^^ 18 feb, 2015 22:53
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-18 kl. 23:41
|
|
Borttagen
|
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Fellrendión: Kul dagar Måndag - Ta det lugnt-dagen Tisdag - LittleBigPlanet POD & Vilerïas sista fjäderpennor blir valda-dagen Onsdag - Attackerad av vildsvin-dagen Det ska bli spännande att se vad som händer imorgon. Kan inte ni andra också uppkalla era dagar efter vad ni gjort? ^^ Måndag-Mugglis och Wrockdagen. Tisdag-Åka till Malmö och köpa Ravenclawslipsdagen. Onsdag-Mugglis och äta på Novadagen. Torsdag-Åka tåg till farmordagen. Mugglis=2/4... Söndag-Sitta i bil och tråkadagen Måndag-lördag-åka skidor dagen Söndag-Sitta i bil och tråkadagen 18 feb, 2015 22:53 |
|
illusionofcool
Elev |
VET NI??!!! VET NI??!!! Troligen inte... Men det är kul att skriva så... Iaf så kan jag jättelätt få mig själv att börja gråta. Seriöst det har hänt flera gånger att jag har ställt mig framför en spegel och börjat gråta... Och det beror inte på att jag är missnöjd med mitt utseende eller nåt. Det känns lite scaaary...
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 18 feb, 2015 22:57 |
|
Qlql
Elev |
Skrivet av illusionofcool: VET NI??!!! VET NI??!!! Troligen inte... Men det är kul att skriva så... Iaf så kan jag jättelätt få mig själv att börja gråta. Seriöst det har hänt flera gånger att jag har ställt mig framför en spegel och börjat gråta... Och det beror inte på att jag är missnöjd med mitt utseende eller nåt. Det känns lite scaaary... Hum.. vad beror det på? Du kanske är så fin/vacker så att det kommer glädjetårar? Eller är det bara "random-tårar?" Händer det bara när du står vid en spegel? :-) 18 feb, 2015 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen