@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
18 feb, 2015 20:09 |
|
Hedwig96
Elev |
Frivolt, illusionofcool jag håller helt med er DET GÅR INTE ATT TA EN PAUS FRÅN MUGGLIS!
Jag skulle göra det en gång, 2 veckor när jag var på semester o egentligen inte hade nåt internet. Men ändå så fort jag fick chansen kunde jag inte hålla mej borta. När jag blev medlem i juni 2012 förstod jag mej inte riktigt på mugglis så jag glömde bort det och kom på de igen i Augusti nån gång. Efter det har jag i princip loggat in varje dag... 18 feb, 2015 20:12 |
|
Fellrendión
Elev |
18 feb, 2015 20:14 |
|
Chaemy
Elev |
Alltså när jag kom hem från skolan så målade jag på min tavla i två och en halv timmar. Nu har jag ätit och jobbat lite på min läxa. Jag hinner i alla fall inte träna idag. Det ville jag ju göra. .___.
18 feb, 2015 20:16 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Frivolt, illusionofcool jag håller helt med er DET GÅR INTE ATT TA EN PAUS FRÅN MUGGLIS! Jag skulle göra det en gång, 2 veckor när jag var på semester o egentligen inte hade nåt internet. Men ändå så fort jag fick chansen kunde jag inte hålla mej borta. När jag blev medlem i juni 2012 förstod jag mej inte riktigt på mugglis så jag glömde bort det och kom på de igen i Augusti nån gång. Efter det har jag i princip loggat in varje dag... Ååh! Så underbart, en till Hhaha x) känner igen det där..semester, paus från internet och allt vad man tänkt. Kommer dit och inser direkt att - Oj, hotellet har fri Wifi = MUGGLIS!! Och dääär var den pausen över xD hahahha Jag med..loggar in varje dag och är online i stort sett hela dagarna xD 18 feb, 2015 20:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Samma här! Hur känns det och vad gör man egentligen??Skrivet av Fellrendión: Jag har inte varit vid Mugglis sen klockan 12 idag... såå... heeej! JAG HAR HAFT ETT LIV IDAG!!! OMG! Hur var det?! :O Tell me, för jag har lixom alltid undrat :O 18 feb, 2015 20:23 |
|
Borttagen
|
Ett sätt att slösa bort hela dagen: titta My Chemical Romance musikvideor.
18 feb, 2015 20:28 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Frivolt, illusionofcool jag håller helt med er DET GÅR INTE ATT TA EN PAUS FRÅN MUGGLIS! Jag skulle göra det en gång, 2 veckor när jag var på semester o egentligen inte hade nåt internet. Men ändå så fort jag fick chansen kunde jag inte hålla mej borta. När jag blev medlem i juni 2012 förstod jag mej inte riktigt på mugglis så jag glömde bort det och kom på de igen i Augusti nån gång. Efter det har jag i princip loggat in varje dag... Ååh! Så underbart, en till Hhaha x) känner igen det där..semester, paus från internet och allt vad man tänkt. Kommer dit och inser direkt att - Oj, hotellet har fri Wifi = MUGGLIS!! Och dääär var den pausen över xD hahahha Jag med..loggar in varje dag och är online i stort sett hela dagarna xD ja haha, och när man har drakar o så om man nån dag är borta hela dagen så på kvällen känner man att nu måste jag hem så att jag hinner mata drakarna. haha ja, de är nog så som de kommer bli när vi far på klassresa Klassen: nu far vi till stranden Jag: neeeej vänta jag måste kolla en sak först Men de här semestrarna har vi varit med egen båt och så fort de finns Wi-fi vid nån brygga är de bara att slå till, däremot brukar wi-fi:n sällan räcka ända dit man har båten så de har hänt att jag suttit ute på en våtsten nära huvudkontoret... ofta är jag det också fast jag gör annat däremellan ______________________________ finns det nån som vill uggla förresten?? 18 feb, 2015 20:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Frivolt, illusionofcool jag håller helt med er DET GÅR INTE ATT TA EN PAUS FRÅN MUGGLIS! Jag skulle göra det en gång, 2 veckor när jag var på semester o egentligen inte hade nåt internet. Men ändå så fort jag fick chansen kunde jag inte hålla mej borta. När jag blev medlem i juni 2012 förstod jag mej inte riktigt på mugglis så jag glömde bort det och kom på de igen i Augusti nån gång. Efter det har jag i princip loggat in varje dag... Ååh! Så underbart, en till Hhaha x) känner igen det där..semester, paus från internet och allt vad man tänkt. Kommer dit och inser direkt att - Oj, hotellet har fri Wifi = MUGGLIS!! Och dääär var den pausen över xD hahahha Jag med..loggar in varje dag och är online i stort sett hela dagarna xD ja haha, och när man har drakar o så om man nån dag är borta hela dagen så på kvällen känner man att nu måste jag hem så att jag hinner mata drakarna. haha ja, de är nog så som de kommer bli när vi far på klassresa Klassen: nu far vi till stranden Jag: neeeej vänta jag måste kolla en sak först Men de här semestrarna har vi varit med egen båt och så fort de finns Wi-fi vid nån brygga är de bara att slå till, däremot brukar wi-fi:n sällan räcka ända dit man har båten så de har hänt att jag suttit ute på en våtsten nära huvudkontoret... ofta är jag det också fast jag gör annat däremellan ______________________________ finns det nån som vill uggla förresten?? hahha xD känner igen det där haha xD åh, är sådär i stugan...det är okej täckning nere vid våran strand, så en gång gick jag dit mitt i natten för att ens kunna skicka iväg ett sms xD Jag vill gärna uggla 18 feb, 2015 20:42 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Frivolt, illusionofcool jag håller helt med er DET GÅR INTE ATT TA EN PAUS FRÅN MUGGLIS! Jag skulle göra det en gång, 2 veckor när jag var på semester o egentligen inte hade nåt internet. Men ändå så fort jag fick chansen kunde jag inte hålla mej borta. När jag blev medlem i juni 2012 förstod jag mej inte riktigt på mugglis så jag glömde bort det och kom på de igen i Augusti nån gång. Efter det har jag i princip loggat in varje dag... Ååh! Så underbart, en till Hhaha x) känner igen det där..semester, paus från internet och allt vad man tänkt. Kommer dit och inser direkt att - Oj, hotellet har fri Wifi = MUGGLIS!! Och dääär var den pausen över xD hahahha Jag med..loggar in varje dag och är online i stort sett hela dagarna xD ja haha, och när man har drakar o så om man nån dag är borta hela dagen så på kvällen känner man att nu måste jag hem så att jag hinner mata drakarna. haha ja, de är nog så som de kommer bli när vi far på klassresa Klassen: nu far vi till stranden Jag: neeeej vänta jag måste kolla en sak först Men de här semestrarna har vi varit med egen båt och så fort de finns Wi-fi vid nån brygga är de bara att slå till, däremot brukar wi-fi:n sällan räcka ända dit man har båten så de har hänt att jag suttit ute på en våtsten nära huvudkontoret... ofta är jag det också fast jag gör annat däremellan ______________________________ finns det nån som vill uggla förresten?? hahha xD känner igen det där haha xD åh, är sådär i stugan...det är okej täckning nere vid våran strand, så en gång gick jag dit mitt i natten för att ens kunna skicka iväg ett sms xD Jag vill gärna uggla Ja precis Vad mysigt, haha Yeeej 18 feb, 2015 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen