@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
18 feb, 2015 18:43 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Hedwig96: Jag glömde den hemma. :< Jag hade i alla fall mitt "lyckohalsband" på mig. Vilken tur att du inte mötte på nåt värre då 18 feb, 2015 18:51 |
|
Obliviate_
Elev |
Being kind to people isn't that hard. And even when it does get hard, put your pride aside and be a nice person. Let's make the world better
18 feb, 2015 19:22 |
|
illusionofcool
Elev |
Ojojoj pausa från mugglis?? Hur kan man. Jag håller med Frivolt jag skulle glömma att jag hade en paus... Jag tror att min första "paus" räcker... (Typ slutet av juli 2013-typ 29 november 2014...) Fast jag hade inte upptäckt mugglis på riktigt då så... Efter att jag fyllde år har jag inte kunnat få bort härifrån. Typ som en blodigel...
EDIT: Nu är jag sjätteårselev "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 18 feb, 2015 19:45
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-18 kl. 19:51
|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Ojojoj pausa från mugglis?? Hur kan man. Jag håller med Frivolt jag skulle glömma att jag hade en paus... Jag tror att min första "paus" räcker... (Typ slutet av juli 2013-typ 29 november 2014...) Fast jag hade inte upptäckt mugglis på riktigt då så... Efter att jag fyllde år har jag inte kunnat få bort härifrån. Typ som en blodigel... Hhaha åååh!! SÅ himla skönt att jag inte är ensam Omg x) haha! Jaa, alltså om vi ska säga så så va min paus faktiskt ehm....6 år Men eller hur..blodigel ;O 18 feb, 2015 19:49 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av illusionofcool: Ojojoj pausa från mugglis?? Hur kan man. Jag håller med Frivolt jag skulle glömma att jag hade en paus... Jag tror att min första "paus" räcker... (Typ slutet av juli 2013-typ 29 november 2014...) Fast jag hade inte upptäckt mugglis på riktigt då så... Efter att jag fyllde år har jag inte kunnat få bort härifrån. Typ som en blodigel... Hhaha åååh!! SÅ himla skönt att jag inte är ensam Omg x) haha! Jaa, alltså om vi ska säga så så va min paus faktiskt ehm....6 år Men eller hur..blodigel ;O Jag kommer aldrig att klaga på blodiglar mer (inte för att jag någonsin gjort det för att jag har "fått" men...) *allvarlig min* Nu när jag förstår hur de känner sig... "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 18 feb, 2015 19:54 |
|
Chaemy
Elev |
MEN VAAA JAG FATTAR INTE LÄXAN. Svaret på frågan finns ju inte ens i texten, inte ens så att man skulle kunna "läsa det mellan raderna". -.-
Och Figaro iggar mig också. Dumma hund. -.-
18 feb, 2015 19:56 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Frivolt: Skrivet av illusionofcool: Ojojoj pausa från mugglis?? Hur kan man. Jag håller med Frivolt jag skulle glömma att jag hade en paus... Jag tror att min första "paus" räcker... (Typ slutet av juli 2013-typ 29 november 2014...) Fast jag hade inte upptäckt mugglis på riktigt då så... Efter att jag fyllde år har jag inte kunnat få bort härifrån. Typ som en blodigel... Hhaha åååh!! SÅ himla skönt att jag inte är ensam Omg x) haha! Jaa, alltså om vi ska säga så så va min paus faktiskt ehm....6 år Men eller hur..blodigel ;O Jag kommer aldrig att klaga på blodiglar mer (inte för att jag någonsin gjort det för att jag har "fått" men...) *allvarlig min* Nu när jag förstår hur de känner sig... hahaha men eller hur xD know we know how they feel ;O 18 feb, 2015 20:00 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Frivolt: Skrivet av illusionofcool: Ojojoj pausa från mugglis?? Hur kan man. Jag håller med Frivolt jag skulle glömma att jag hade en paus... Jag tror att min första "paus" räcker... (Typ slutet av juli 2013-typ 29 november 2014...) Fast jag hade inte upptäckt mugglis på riktigt då så... Efter att jag fyllde år har jag inte kunnat få bort härifrån. Typ som en blodigel... Hhaha åååh!! SÅ himla skönt att jag inte är ensam Omg x) haha! Jaa, alltså om vi ska säga så så va min paus faktiskt ehm....6 år Men eller hur..blodigel ;O Jag kommer aldrig att klaga på blodiglar mer (inte för att jag någonsin gjort det för att jag har "fått" men...) *allvarlig min* Nu när jag förstår hur de känner sig... hahaha men eller hur xD know we know how they feel ;O The mugglis leech army. Nån som joinar?... Inte.. Nähä... "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 18 feb, 2015 20:03 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Frivolt: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Frivolt: Skrivet av illusionofcool: Ojojoj pausa från mugglis?? Hur kan man. Jag håller med Frivolt jag skulle glömma att jag hade en paus... Jag tror att min första "paus" räcker... (Typ slutet av juli 2013-typ 29 november 2014...) Fast jag hade inte upptäckt mugglis på riktigt då så... Efter att jag fyllde år har jag inte kunnat få bort härifrån. Typ som en blodigel... Hhaha åååh!! SÅ himla skönt att jag inte är ensam Omg x) haha! Jaa, alltså om vi ska säga så så va min paus faktiskt ehm....6 år Men eller hur..blodigel ;O Jag kommer aldrig att klaga på blodiglar mer (inte för att jag någonsin gjort det för att jag har "fått" men...) *allvarlig min* Nu när jag förstår hur de känner sig... hahaha men eller hur xD know we know how they feel ;O The mugglis leech army. Nån som joinar?... Inte.. Nähä... Meeh :O taskit! 18 feb, 2015 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen