Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19501 19502 19503 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Jag har inte varit vid Mugglis sen klockan 12 idag... såå... heeej! JAG HAR HAFT ETT LIV IDAG!!!

Haha "GRATTIS!" =D
Vad har du hittat på då?? =)

=) - just like themarauder

18 feb, 2015 18:22

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Jag har inte varit vid Mugglis sen klockan 12 idag... såå... heeej! JAG HAR HAFT ETT LIV IDAG!!!


OMG! Hur var det?! :O Tell me, för jag har lixom alltid undrat :O

18 feb, 2015 18:24

Borttagen

Avatar


Mitt häfte försvann idag så jag gjorde ca. exakt ingenting idag och kunde inte plugga på provet som vi ska ha nästa onsdag
PARTY

18 feb, 2015 18:25

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Fellrendión:
Jag har inte varit vid Mugglis sen klockan 12 idag... såå... heeej! JAG HAR HAFT ETT LIV IDAG!!!


OMG! Hur var det?! :O Tell me, för jag har lixom alltid undrat :O

Känner lite samma sak, vad gör man egentligen? xD Jag kan liksom småpyssla med saker men jag är nästan alltid inne på Mugglis ändå. xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

18 feb, 2015 18:26

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Ithrenniel:
Skrivet av Fellrendión:
Jag har inte varit vid Mugglis sen klockan 12 idag... såå... heeej! JAG HAR HAFT ETT LIV IDAG!!!


Åhhhh! Hur var det?????? :O :O :O

Det har varit "kul" men alltså, det var kul att göra något annat och inte sitta timmar i sträck utan att egentligen göra något. Jag säger självklart inte att Mugglis är tråkigt men ibland måste man ju göra något annat. ^^
Skrivet av themarauder:
Haha "GRATTIS!" =D
Vad har du hittat på då?? =)

Jag har varit ute på en liten upptäcksfärd. Jag har varit lite hemmablind men jag hittade faktiskt en liten skog i närheten av där jag bor som jag utforskade lite och som jag inte visste om "fanns där". Det var både kul och spännande för jag kom in i en riktigt mörk tallskog men sen blev det läskigt för jag tyckte mig höra vildsvin efter ett tag ( ) så jag fick nästan panik och sprang åt ett annat håll men det gick bra så jag stannade där en stund till på ett ställe en bit ifrån och när jag kom hem var klockan halv fyra och jag hade ont i fötterna för att jag hade gått långt men nu är jag inne igen. x'P

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

18 feb, 2015 18:28

Frivolt
Elev

Avatar


Chaemy haha, då är vi två!! Jag är likadan..jag har inte ens något liv utanför mugglis..lixom, har aldrig förstått vad det är och hur man gör :O haha xD


18 feb, 2015 18:28

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Chaemy haha, då är vi två!! Jag är likadan..jag har inte ens något liv utanför mugglis..lixom, har aldrig förstått vad det är och hur man gör :O haha xD


Jamen precis! Jag har tagit små pauser (och en lång paus) från Mugglis men jag tror bara att jag var inne på Facebook hela tiden då. Eller nåt. Jag kommer inte ihåg! :O
Men snart ska jag inte låta mig vara inne på någon sådan sida alls, inklusive Mugglis, på typ två veckor. Då kan jag ta reda på vad man gör annars!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

18 feb, 2015 18:33

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


ska ta och söka sommarjobb i år tror jag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

18 feb, 2015 18:36

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Ithrenniel:
Skrivet av Fellrendión:
Jag har inte varit vid Mugglis sen klockan 12 idag... såå... heeej! JAG HAR HAFT ETT LIV IDAG!!!


Åhhhh! Hur var det?????? :O :O :O

Det har varit "kul" men alltså, det var kul att göra något annat och inte sitta timmar i sträck utan att egentligen göra något. Jag säger självklart inte att Mugglis är tråkigt men ibland måste man ju göra något annat. ^^
Skrivet av themarauder:
Haha "GRATTIS!" =D
Vad har du hittat på då?? =)

Jag har varit ute på en liten upptäcksfärd. Jag har varit lite hemmablind men jag hittade faktiskt en liten skog i närheten av där jag bor som jag utforskade lite och som jag inte visste om "fanns där". Det var både kul och spännande för jag kom in i en riktigt mörk tallskog men sen blev det läskigt för jag tyckte mig höra vildsvin efter ett tag ( ) så jag fick nästan panik och sprang åt ett annat håll men det gick bra så jag stannade där en stund till på ett ställe en bit ifrån och när jag kom hem var klockan halv fyra och jag hade ont i fötterna för att jag hade gått långt men nu är jag inne igen. x'P

du hade väl trollstav med dej?

18 feb, 2015 18:37

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Frivolt:
Chaemy haha, då är vi två!! Jag är likadan..jag har inte ens något liv utanför mugglis..lixom, har aldrig förstått vad det är och hur man gör :O haha xD


Jamen precis! Jag har tagit små pauser (och en lång paus) från Mugglis men jag tror bara att jag var inne på Facebook hela tiden då. Eller nåt. Jag kommer inte ihåg! :O
Men snart ska jag inte låta mig vara inne på någon sådan sida alls, inklusive Mugglis, på typ två veckor. Då kan jag ta reda på vad man gör annars!


aha xD pauser? vad är det?! O_o min längsta paus va typ några dagar då jag va i stugan och inte hade nån täckning på mobilen xD typ... xD Och det va jobbigt (kunde inte ens skicka sms...och då fick jag min första mobil när jag var 14...eeeeeeeeeh)

Herregud..jag skulle klara en timme max xD eller ja, en minut sen typ glömma bort att jag hade paus och ba ooojdåååå xD

gör det, så kan du tala om det för mig sen

18 feb, 2015 18:39

1 2 3 ... 19501 19502 19503 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.