@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Fellrendión: Jag har inte varit vid Mugglis sen klockan 12 idag... såå... heeej! JAG HAR HAFT ETT LIV IDAG!!! Haha "GRATTIS!" =D Vad har du hittat på då?? =) =) - just like themarauder 18 feb, 2015 18:22 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jag har inte varit vid Mugglis sen klockan 12 idag... såå... heeej! JAG HAR HAFT ETT LIV IDAG!!! OMG! Hur var det?! :O Tell me, för jag har lixom alltid undrat :O 18 feb, 2015 18:24 |
|
Borttagen
|
Mitt häfte försvann idag så jag gjorde ca. exakt ingenting idag och kunde inte plugga på provet som vi ska ha nästa onsdag
PARTY 18 feb, 2015 18:25 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: Jag har inte varit vid Mugglis sen klockan 12 idag... såå... heeej! JAG HAR HAFT ETT LIV IDAG!!! OMG! Hur var det?! :O Tell me, för jag har lixom alltid undrat :O Känner lite samma sak, vad gör man egentligen? xD Jag kan liksom småpyssla med saker men jag är nästan alltid inne på Mugglis ändå. xD
18 feb, 2015 18:26 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Fellrendión: Jag har inte varit vid Mugglis sen klockan 12 idag... såå... heeej! JAG HAR HAFT ETT LIV IDAG!!! Åhhhh! Hur var det?????? :O :O :O Det har varit "kul" men alltså, det var kul att göra något annat och inte sitta timmar i sträck utan att egentligen göra något. Jag säger självklart inte att Mugglis är tråkigt men ibland måste man ju göra något annat. ^^ Jag har varit ute på en liten upptäcksfärd. Jag har varit lite hemmablind men jag hittade faktiskt en liten skog i närheten av där jag bor som jag utforskade lite och som jag inte visste om "fanns där". Det var både kul och spännande för jag kom in i en riktigt mörk tallskog men sen blev det läskigt för jag tyckte mig höra vildsvin efter ett tag (
18 feb, 2015 18:28 |
|
Frivolt
Elev |
Chaemy haha, då är vi två!! Jag är likadan..jag har inte ens något liv utanför mugglis..lixom, har aldrig förstått vad det är och hur man gör :O haha xD
18 feb, 2015 18:28 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Chaemy haha, då är vi två!! Jag är likadan..jag har inte ens något liv utanför mugglis..lixom, har aldrig förstått vad det är och hur man gör :O haha xD Jamen precis! Jag har tagit små pauser (och en lång paus) från Mugglis men jag tror bara att jag var inne på Facebook hela tiden då. Eller nåt. Jag kommer inte ihåg! :O Men snart ska jag inte låta mig vara inne på någon sådan sida alls, inklusive Mugglis, på typ två veckor. Då kan jag ta reda på vad man gör annars!
18 feb, 2015 18:33 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
18 feb, 2015 18:36 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Fellrendión: Jag har inte varit vid Mugglis sen klockan 12 idag... såå... heeej! JAG HAR HAFT ETT LIV IDAG!!! Åhhhh! Hur var det?????? :O :O :O Det har varit "kul" men alltså, det var kul att göra något annat och inte sitta timmar i sträck utan att egentligen göra något. Jag säger självklart inte att Mugglis är tråkigt men ibland måste man ju göra något annat. ^^ Jag har varit ute på en liten upptäcksfärd. Jag har varit lite hemmablind men jag hittade faktiskt en liten skog i närheten av där jag bor som jag utforskade lite och som jag inte visste om "fanns där". Det var både kul och spännande för jag kom in i en riktigt mörk tallskog men sen blev det läskigt för jag tyckte mig höra vildsvin efter ett tag ( du hade väl trollstav med dej? 18 feb, 2015 18:37 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Frivolt: Chaemy haha, då är vi två!! Jag är likadan..jag har inte ens något liv utanför mugglis..lixom, har aldrig förstått vad det är och hur man gör :O haha xD Jamen precis! Jag har tagit små pauser (och en lång paus) från Mugglis men jag tror bara att jag var inne på Facebook hela tiden då. Eller nåt. Jag kommer inte ihåg! :O Men snart ska jag inte låta mig vara inne på någon sådan sida alls, inklusive Mugglis, på typ två veckor. Då kan jag ta reda på vad man gör annars! aha xD pauser? vad är det?! O_o min längsta paus va typ några dagar då jag va i stugan och inte hade nån täckning på mobilen xD typ... xD Och det va jobbigt (kunde inte ens skicka sms...och då fick jag min första mobil när jag var 14...eeeeeeeeeh) Herregud..jag skulle klara en timme max xD eller ja, en minut sen typ glömma bort att jag hade paus och ba ooojdåååå xD gör det, så kan du tala om det för mig sen 18 feb, 2015 18:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen