Alvenia
Elev
|
OMFG!!!!!!! ONE DIRECTION KONSERT!!!!!!!!!!
18 feb, 2015 14:25
|
illusionofcool
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Jag blir alltid lika förvånad när jag glömt bort min drake, och trycker på den och ser att den inte har dött ... :0 Ehm...känner inte igen mig alls...*host* ironi *host*...
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."
18 feb, 2015 14:32
|
|
Borttagen
|
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Jag blir alltid lika förvånad när jag glömt bort min drake, och trycker på den och ser att den inte har dött ... :0 Ehm...känner inte igen mig alls...*host* ironi *host*...
Inte för att jag klagar ... Jag blir bara förvånad när jag förstår hur länge de lyckats överleva xD
18 feb, 2015 14:38
|
illusionofcool
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Jag blir alltid lika förvånad när jag glömt bort min drake, och trycker på den och ser att den inte har dött ... :0 Ehm...känner inte igen mig alls...*host* ironi *host*...
Inte för att jag klagar ... Jag blir bara förvånad när jag förstår hur länge de lyckats överleva xD Ja man känner sig lite 
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."
18 feb, 2015 14:51
|
TheFifthMarauder
Elev
|
18 feb, 2015 14:53
|
illusionofcool
Elev
|
Åhh... Jag längtar till Firebolt!!!!! Ärligt så kan jag knappt vänta...  ...det är ju liksom evigheter tills dess...
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."
18 feb, 2015 14:55
|
hyperion
Elev
|
hittade denna lista någonstans och svarade på den eftersom jag försöker undvika att göra min hemtenta till varje pris och postar den här för att jag kan
Spoiler: Tryck här för att visa!LIV
Vad heter du? - rebecca
Mellannamn? - amanda therése
Vart bor du? - karlskoga
Trivs du där? - ja
Brukar du läsa horoskop? nja
Har du körkort? - ja
Äger du några Converse? - ja
Favoritdjur? - katt
Vad spenderar du dina pengar på? - konserter och kurslitteratur haha
Festar du? - ja
Sprit, cider, vin eller öl? - ja tack till de tre första, nej tack till öl. euw.
Brukar du bli för full? - näe
Antal kuddar i sängen? - fyra
Kan du baka bullar? - ja
Bläck eller blyerts? - öh idk
McDonald's eller Burger King? - donken... tror jag
Är du allergisk mot något? - pollen. och lite lätt mot katter. men det skiter jag i.
Äger du ett busskort? - ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - blå
Vad åt du till frukost? - rostade mackor med ost och o'boy
Nästa mål i ditt liv? - klara hemtentejäveln
Vad såg du senast på tv? - top model är på just nu
Hur svarar du i mobilen? - hej
Vem ringde du senast? - ööh mamma? fast josefin ringde mig senast
Antal timmar sömn inatt? - typ 9 haha
Vad innehåller din favorit nattmacka? - öh.. whatever finns i skafferiet haha. är inte så kräsen.
FRÅGOR:
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - en. kanske. tveksamt.
Vad tycker du om kärlek? - rätt värdelöst just nu faktiskt
Har du flashat/strippat någon gång? - tror inte det... vem vet
När kramade du någon sist? - igår
Saknar du någon speciell person? - ingen speciell direkt, saknar alla mina vänner jag inte träffat på ett tag
När fick du senast en komplimang? - typ i helgen? idk
Har du hånglat med någon av samma kön? - ja
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? - ja
Hånglat med någon riktigt ful? - beror väl på vad ful är haha? har hånglat med folk som jag nu i efterhand inte finner attraktiva, ja.
Hånglat med fler än 50 pers? - nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll? - ... kanske
Haft sex? - ja
Gjort något riktigt dumt? - antagligen
Gjort något du verkligen ångrar? - ångrar och ångrar... njae
Varit nykter på någon nyårsafton? - typ de första 16-17 första haha? men sen jag blev myndig, nej.
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? - ja
Fått din mamma att gråta? - nej..? eller jo okej en gång råkade jag smälla bagageluckan i huvudet på henne, men det var ju av smärtqa
Skämts över dina föräldrar? - är inte det typ deras jobb
Skämts över dig själv? - haha ja säkert
Tagit droger? - nej
Druckit? - ja
Vad hatar du verkligen? - inskränkta människor
Varit kär? - janejnajjej. jag vet inte.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - om jag har varit det, ja
Är du ensam nu? - tror pappa nyss kom hem
Bråkat med ditt husdjur? - haha ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - inget helt galet haha?
HAR JAG?
Digitalkamera? - haha ja
Telefon på rummet? - mobilen
Egen dator? - ja
Könssjukdom? - det hoppas jag verkligen inte
Husdjur? - två katter
Bra kompisar? - the best
Tar du receptbelagda mediciner? - ja
SENASTE SOM
Sov i din säng: jag. och katten.
Såg dig gråta: ingen aning.
Fick dig att gråta: en serie haha
Du gick på bio med: frida, emelie och julia
Du gick på stan med: öööööh... någon. emelie och ida kanske.
Skällde på dig: pappa most likely haha
Skickade ett email till dig: skolan
SAKER
Tar du droger? - nej
Vad är du mest rädd för?- att alla mina vänner ska dö innan mig. vi har dock planerat kollektivt självmord så det löser sig nog.
Vart vill du gifta dig? - vill inte gifta mig. isf i typ rådhuset och äta kebab efteråt lol.
Vad hatar du verkligen? - men inskränta människor
Har du varit kär? - men JAG VET INTE
Har du ett jobb? - nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - ja
Är du ett hälsofreak? - ne
STUFF
Är du ensam nu? - men vadfan, pappa kom nyss hem
Några piercings/tatueringar? - ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - öh. one direction typ.
Vill du gifta dig? - nej
Vill du ha barn? - tvivlar
FAVORIT
Rum i huset? - mitt. och badrummet.
Typ av musik? - väldigt blandat. men rock/pop/indie jag kan sjunga med i är väl absoluta favoriten.
Månad? - oktober. och juni.
Klädsel? - svarta stuprör. martens eller någon form av sneakers. och typ. bandtröjor. idk.
DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - nej
Köpt någonting? - öhm... kurslitteratur
Varit sjuk? - ja
Träffat någon ny person? - träffat och träffat, prata med en från klassen jag aldrig sett förut haha
Saknat någon? - ja
Kramat någon? - ja
Kysst någon? - tyvärr inte
SENASTE
Låt du hörde: night changes - one direction
Film du såg: her
Drink du köpte: har inte druckit drinkar sen jag fyllde år... men någon sur skit
Mat du åt: pannkakor
Längsta bussresa? - senaste eller längsta, bestäm er. men jag åkte till skolan igår. längsta är väl stockholm hittils. oslo på lördag.
Irritation? - HEMTENTEJÄVELN

18 feb, 2015 15:27
|
|
Borttagen
|
Jag är käär! På riktigt första gången i mitt liiv!, ioch för sig har jag inte en sjans på honom men aa
18 feb, 2015 15:43
|
Alvenia
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Jag är käär! På riktigt första gången i mitt liiv!, ioch för sig har jag inte en sjans på honom men aa
Välkommen till klubben
18 feb, 2015 16:30
|
Kola
Elev
|
18 feb, 2015 16:36
|
Du får inte svara på den här tråden.