Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19499 19500 19501 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Alvenia
Elev

Avatar


OMFG!!!!!!! ONE DIRECTION KONSERT!!!!!!!!!!

18 feb, 2015 14:25

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag blir alltid lika förvånad när jag glömt bort min drake, och trycker på den och ser att den inte har dött ... :0
Ehm...känner inte igen mig alls...*host* ironi *host*...

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

18 feb, 2015 14:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Jag blir alltid lika förvånad när jag glömt bort min drake, och trycker på den och ser att den inte har dött ... :0
Ehm...känner inte igen mig alls...*host* ironi *host*...

Inte för att jag klagar ... Jag blir bara förvånad när jag förstår hur länge de lyckats överleva xD

18 feb, 2015 14:38

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Jag blir alltid lika förvånad när jag glömt bort min drake, och trycker på den och ser att den inte har dött ... :0
Ehm...känner inte igen mig alls...*host* ironi *host*...

Inte för att jag klagar ... Jag blir bara förvånad när jag förstår hur länge de lyckats överleva xD
Ja man känner sig lite

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

18 feb, 2015 14:51

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Kola:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av TheFifthMarauder:
dagen blev lite bättre eftersom jag precis bokade biobiljetter till mig och en kompis som jag typ aldrig hittar på saker med längre så det kommer bli kul.

vilken film?

Cirkeln :3

ÅHHHH jag, Luna_rav, Xenophilius Snape och Nadja_Gryffindor ska också se den idag!

Åh, vad kul :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

18 feb, 2015 14:53

illusionofcool
Elev

Avatar

+1


Åhh... Jag längtar till Firebolt!!!!! Ärligt så kan jag knappt vänta... ...det är ju liksom evigheter tills dess...

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

18 feb, 2015 14:55

hyperion
Elev

Avatar


hittade denna lista någonstans och svarade på den eftersom jag försöker undvika att göra min hemtenta till varje pris och postar den här för att jag kan

Spoiler:
Tryck här för att visa!LIV
Vad heter du? - rebecca
Mellannamn? - amanda therése
Vart bor du? - karlskoga
Trivs du där? - ja
Brukar du läsa horoskop? nja
Har du körkort? - ja
Äger du några Converse? - ja
Favoritdjur? - katt
Vad spenderar du dina pengar på? - konserter och kurslitteratur haha
Festar du? - ja
Sprit, cider, vin eller öl? - ja tack till de tre första, nej tack till öl. euw.
Brukar du bli för full? - näe
Antal kuddar i sängen? - fyra
Kan du baka bullar? - ja
Bläck eller blyerts? - öh idk
McDonald's eller Burger King? - donken... tror jag
Är du allergisk mot något? - pollen. och lite lätt mot katter. men det skiter jag i.
Äger du ett busskort? - ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - blå
Vad åt du till frukost? - rostade mackor med ost och o'boy
Nästa mål i ditt liv? - klara hemtentejäveln
Vad såg du senast på tv? - top model är på just nu
Hur svarar du i mobilen? - hej
Vem ringde du senast? - ööh mamma? fast josefin ringde mig senast
Antal timmar sömn inatt? - typ 9 haha
Vad innehåller din favorit nattmacka? - öh.. whatever finns i skafferiet haha. är inte så kräsen.

FRÅGOR:
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - en. kanske. tveksamt.
Vad tycker du om kärlek? - rätt värdelöst just nu faktiskt
Har du flashat/strippat någon gång? - tror inte det... vem vet
När kramade du någon sist? - igår
Saknar du någon speciell person? - ingen speciell direkt, saknar alla mina vänner jag inte träffat på ett tag
När fick du senast en komplimang? - typ i helgen? idk
Har du hånglat med någon av samma kön? - ja

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? - ja
Hånglat med någon riktigt ful? - beror väl på vad ful är haha? har hånglat med folk som jag nu i efterhand inte finner attraktiva, ja.
Hånglat med fler än 50 pers? - nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll? - ... kanske
Haft sex? - ja
Gjort något riktigt dumt? - antagligen
Gjort något du verkligen ångrar? - ångrar och ångrar... njae
Varit nykter på någon nyårsafton? - typ de första 16-17 första haha? men sen jag blev myndig, nej.
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? - ja
Fått din mamma att gråta? - nej..? eller jo okej en gång råkade jag smälla bagageluckan i huvudet på henne, men det var ju av smärtqa
Skämts över dina föräldrar? - är inte det typ deras jobb
Skämts över dig själv? - haha ja säkert
Tagit droger? - nej
Druckit? - ja
Vad hatar du verkligen? - inskränkta människor
Varit kär? - janejnajjej. jag vet inte.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - om jag har varit det, ja
Är du ensam nu? - tror pappa nyss kom hem
Bråkat med ditt husdjur? - haha ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - inget helt galet haha?

HAR JAG?
Digitalkamera? - haha ja
Telefon på rummet? - mobilen
Egen dator? - ja
Könssjukdom? - det hoppas jag verkligen inte
Husdjur? - två katter
Bra kompisar? - the best
Tar du receptbelagda mediciner? - ja

SENASTE SOM
Sov i din säng: jag. och katten.
Såg dig gråta: ingen aning.
Fick dig att gråta: en serie haha
Du gick på bio med: frida, emelie och julia
Du gick på stan med: öööööh... någon. emelie och ida kanske.
Skällde på dig: pappa most likely haha
Skickade ett email till dig: skolan

SAKER
Tar du droger? - nej
Vad är du mest rädd för?- att alla mina vänner ska dö innan mig. vi har dock planerat kollektivt självmord så det löser sig nog.
Vart vill du gifta dig? - vill inte gifta mig. isf i typ rådhuset och äta kebab efteråt lol.
Vad hatar du verkligen? - men inskränta människor
Har du varit kär? - men JAG VET INTE
Har du ett jobb? - nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - ja
Är du ett hälsofreak? - ne

STUFF
Är du ensam nu? - men vadfan, pappa kom nyss hem
Några piercings/tatueringar? - ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - öh. one direction typ.
Vill du gifta dig? - nej
Vill du ha barn? - tvivlar

FAVORIT
Rum i huset? - mitt. och badrummet.
Typ av musik? - väldigt blandat. men rock/pop/indie jag kan sjunga med i är väl absoluta favoriten.
Månad? - oktober. och juni.
Klädsel? - svarta stuprör. martens eller någon form av sneakers. och typ. bandtröjor. idk.

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - nej
Köpt någonting? - öhm... kurslitteratur
Varit sjuk? - ja
Träffat någon ny person? - träffat och träffat, prata med en från klassen jag aldrig sett förut haha
Saknat någon? - ja
Kramat någon? - ja
Kysst någon? - tyvärr inte

SENASTE
Låt du hörde: night changes - one direction
Film du såg: her
Drink du köpte: har inte druckit drinkar sen jag fyllde år... men någon sur skit
Mat du åt: pannkakor
Längsta bussresa? - senaste eller längsta, bestäm er. men jag åkte till skolan igår. längsta är väl stockholm hittils. oslo på lördag.
Irritation? - HEMTENTEJÄVELN

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fc8f2f6d0ea7c96dfdc2ef6033dd1f035%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F841bdc53f51c1098f2b3eaef2582b22e%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o2_500.gif

18 feb, 2015 15:27

Borttagen

Avatar


Jag är käär! På riktigt första gången i mitt liiv!, ioch för sig har jag inte en sjans på honom men aa

18 feb, 2015 15:43

Alvenia
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är käär! På riktigt första gången i mitt liiv!, ioch för sig har jag inte en sjans på honom men aa


Välkommen till klubben

18 feb, 2015 16:30

Kola
Elev

Avatar

+1


SNART SKA JAG, LUNA_RAV, Xenophilius Snape OCH Nadja_Gryffindor SE PÅ CIRKELN AAAAAAH

that's all I got to say

18 feb, 2015 16:36

1 2 3 ... 19499 19500 19501 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.