Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Igelbarnet
Elev |
Har inga problem med att stötta och ta hand om mina vänner när de mår dåligt
men det blir svårare när ALLA mår dåligt 29 dec, 2016 04:14 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 29 dec, 2016 15:58 |
|
Frivolt
Elev |
Fan fan fan fan fan fan fan
Min surf på mobilen har tagit slut tre gånger den här månaden nu...... har fyllt på 3 gånger.... vafan gör jag med mitt liv?? Vafan gör jag? Hatar att va fkn fattig, hatar att inte kunna jobba, hatar att behöva leva på minimum hela tiden.... Blir o äta nudlar hela jävla januari då..... varje dag....har fan inte råd med annat.... Spoiler: Tryck här för att visa! 29 dec, 2016 23:02 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Folk som inte fattar hinten att man inte är intresserad av att prata med dem... ugh. Hur många vaga och ointresserade svar måste jag ge innan de tröttnar? Det kan ju inte vara kul att prata med mig liksom? (Och nej, jag kan inte säga rakt ut att jag inte vill prata med dem. That's just mean)
~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 30 dec, 2016 00:42 |
|
Igelbarnet
Elev |
och DÄR tog de två dagarna av att faktiskt må bra slut
Spoiler: Tryck här för att visa! 31 dec, 2016 05:19 |
|
LauraTree
Elev |
Spoiler:
Tryck här för att visa! 31 dec, 2016 13:02
Detta inlägg ändrades senast 2016-12-31 kl. 17:58
|
|
Borttagen
|
Man får verkligen perspektiv på saker och ting när ens kompis är så sjuk att hen i stort sett bara varit hemma hela 2016. Hen vill ingenting annat än att bli frisk men kan inte göra annat än att hoppas på att det organ hen behöver byta ut kommer. Väntan måste vara helt fruktansvärd. Jag vet ingen starkare person.
31 dec, 2016 14:31 |
|
Sprout
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Våga stå upp för den du är! Varje individ har sin egna personlighet som gör just den speciell. Alla är unika på sitt sätt. Även du! 31 dec, 2016 17:10 |
|
Borttagen
|
alla är ute och festar och här sitter jag och lipar. mådde bra hela kvällen, sen insåg jag att nu har jag ett helt nytt år framför mig och jag har ingen aning om vad som kommer att hända. kommer att gå ur grundskolan, kommer 99℅ säkert tappa kontakten med en människa som jag älskar så jävla mycket. håller långsamt på att växa ifrån de jag älskar mest och det gör så ont och vi kommer gå skilda vägar och ugh.
det finns inget jag vill göra. ser inte fram emot något. ser inte fram emot sista terminen i 9:an, söka till gymnasie, sommarlov, börja ny skola, u kno life... allt det där får mig att vilja spy. ångest. inget känns bra. yikes. 1 jan, 2017 00:35 |
|
Puffledust
Elev |
jag förstår inte hur folk lever med sorg för jag håller på att gå under av saknad.
1 jan, 2017 03:27 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen