Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1949 1950 1951 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Igelbarnet
Elev

Avatar


Har inga problem med att stötta och ta hand om mina vänner när de mår dåligt

men

det blir svårare när ALLA mår dåligt

29 dec, 2016 04:14

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!lol mina föräldrar är arga för att jag sover länge??? förlåt för att jag har sömnproblem??? har ej insett hur jobbigt d måste vara för er att jag inte kan sova lmao???
om jag ligger vaken i flera timmar och inte kan somna förrän klockan är 6 eller 7 på morgonen så är det väl klart att jag kommer att sova längre lol men d är ju inte meningen??? om jag hade kunnat så hade jag haft en normal dygnsrytm??? men jag kan inte. så.

29 dec, 2016 15:58

Frivolt
Elev

Avatar


Fan fan fan fan fan fan fan


Min surf på mobilen har tagit slut tre gånger den här månaden nu...... har fyllt på 3 gånger....

vafan gör jag med mitt liv?? Vafan gör jag? Hatar att va fkn fattig, hatar att inte kunna jobba, hatar att behöva leva på minimum hela tiden....



Blir o äta nudlar hela jävla januari då..... varje dag....har fan inte råd med annat....
Spoiler:
Tryck här för att visa!Vilket det inte kommer bli för jag kan inte det där med att inte köpa dyra saker....måste ju köpa mat till katten också.....




29 dec, 2016 23:02

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Folk som inte fattar hinten att man inte är intresserad av att prata med dem... ugh. Hur många vaga och ointresserade svar måste jag ge innan de tröttnar? Det kan ju inte vara kul att prata med mig liksom? (Och nej, jag kan inte säga rakt ut att jag inte vill prata med dem. That's just mean)

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

30 dec, 2016 00:42

Igelbarnet
Elev

Avatar


och DÄR tog de två dagarna av att faktiskt må bra slut

Spoiler:
Tryck här för att visa!jävla idiot

31 dec, 2016 05:19

LauraTree
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Sociala medier får mig verkligen att må dåligt, jag blir påmind om alla som har så bra familjeförhållanden, som kan vara sig själva med sina föräldrar och sina syskon. Jag har upplevt några riktigt mysiga, betydelsefulla familjestunder den här julen, men på FB blir jag påmind att det finns dem så har så hela tiden. Som får hårda kramar av sina föräldrar, kan släppa loss istället för att känna sig begränsad av osynliga murar, kan ge uttryck för sin dåliga humor.

Det är med mina vänner jag kan göra det, men nu ser jag dem så sällan. För sällan

Spoiler:
Tryck här för att visa!
Spoiler:
Tryck här för att visa!
Spoiler:
Tryck här för att visa!Ensamhet ska tydligen vara skadligt för hälsan, idag gjorde det nästan ont i bröstet för jag saknade skratt, kramar och förståelse så mycket. Det blir alltid såhär när en kompis visar bilder på sin underbara familj, annars brukar jag kunna glömma. FB kan vara skadligt...


31 dec, 2016 13:02

Detta inlägg ändrades senast 2016-12-31 kl. 17:58
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Man får verkligen perspektiv på saker och ting när ens kompis är så sjuk att hen i stort sett bara varit hemma hela 2016. Hen vill ingenting annat än att bli frisk men kan inte göra annat än att hoppas på att det organ hen behöver byta ut kommer. Väntan måste vara helt fruktansvärd. Jag vet ingen starkare person.

31 dec, 2016 14:31

Sprout
Elev

Avatar




Spoiler:
Tryck här för att visa!Alltså jag bokstavligt talat HATAR sociala medier. Det finns bara så mycket dåligt med det. Ett enkelt knapptryck och det du har skrivit/vill lägga ut har åskådliggjorts för hela världen och är nästan omöjligt att ta bort. Om du skrivit en taskig kommentar så är det näst intill omöjligt att ta tillbaka det du skrivit och om du lyckas så har redan flera tusen människor sätt det och vet vad du har gjort. Du kan skriva vad som helst utan förhinder, det finns åldersgräns men folk bryter ändå mot den. Man kan luras och få folk att tro att man är någon man egentligen inte är. Mimmi 15 kanske visar sig vara Lars-Åke 57. Om man lägger upp en bild så kan folk ta och använda den till andra oväsentliga saker. Är bara allmänt trött på sociala medier. Speciellt nu när jag varit med om att en jag känner blivit uthängd på just sociala medier.

Våga stå upp för den du är! Varje individ har sin egna personlighet som gör just den speciell. Alla är unika på sitt sätt. Även du!

31 dec, 2016 17:10

Borttagen

Avatar


alla är ute och festar och här sitter jag och lipar. mådde bra hela kvällen, sen insåg jag att nu har jag ett helt nytt år framför mig och jag har ingen aning om vad som kommer att hända. kommer att gå ur grundskolan, kommer 99℅ säkert tappa kontakten med en människa som jag älskar så jävla mycket. håller långsamt på att växa ifrån de jag älskar mest och det gör så ont och vi kommer gå skilda vägar och ugh.
det finns inget jag vill göra. ser inte fram emot något. ser inte fram emot sista terminen i 9:an, söka till gymnasie, sommarlov, börja ny skola, u kno life... allt det där får mig att vilja spy. ångest. inget känns bra. yikes.

1 jan, 2017 00:35

Puffledust
Elev

Avatar


jag förstår inte hur folk lever med sorg för jag håller på att gå under av saknad.

1 jan, 2017 03:27

1 2 3 ... 1949 1950 1951 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.