Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av hyperion: moaskywalkr haha, punkt nummer fyra fick mig att skratta. Men försök prata med honom or something, idk, facebook is always a thing. Och om han är helt pantad i bollen kan du ju alltid fråga om han vill ligga har inte facebook ;_; känner att det är läge att skaffa snart haha, har aldrig känt ett behov av det förut pga håller kontakt med de jag bryr mig om ändå, men i ett sånthär läge hade det ju varit assmidigt har helt seriöst funderat på att fråga det måste bara prata med honoooom ugh sounds like a plan, du får återkomma med resultatet! (inte nödvändigtvis detaljerat då, eh, du fattar ![]()
29 jan, 2013 23:55 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av hyperion: moaskywalkr haha, punkt nummer fyra fick mig att skratta. Men försök prata med honom or something, idk, facebook is always a thing. Och om han är helt pantad i bollen kan du ju alltid fråga om han vill ligga har inte facebook ;_; känner att det är läge att skaffa snart haha, har aldrig känt ett behov av det förut pga håller kontakt med de jag bryr mig om ändå, men i ett sånthär läge hade det ju varit assmidigt har helt seriöst funderat på att fråga det måste bara prata med honoooom ugh sounds like a plan, du får återkomma med resultatet! (inte nödvändigtvis detaljerat då, eh, du fattar hahaha det ska jag göra! (nejdå haha 30 jan, 2013 00:12 |
|
Borttagen
|
Jag fick reda på att killen jag gillar har varit hiop med en tjej i flera veckor nu, och att han verkar tycka om henne.
Livet känns jobbigt 30 jan, 2013 17:11 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fattar hur du känner... Hon är helt totalförälskad i honom, han är en riktig översittar jävel som har tagit mina vänner och henne, han är också totalförälskad i henne... HATAR HONOM!!!, mår illa av tanken av dem tillsammans, med han och hans spontana jävla humor och blonda hår och iskalla ögon, den jäveln ska varken mobba mig eller ta henne... DE ÄR JU TYP IHOP JU JÄÄÄÄVLAR SITTAR HÄR OCH GRÅTER TYP.... Jag fick reda på att killen jag gillar har varit hiop med en tjej i flera veckor nu, och att han verkar tycka om henne. Livet känns jobbigt 30 jan, 2013 17:20 |
|
LunaLovegood1
Elev |
woop woop im gosig to school tomorrow but wait a minute hello there my crush youre in my class too well well well lets say hello then ok bye mugglis im gonna die tomorrow
30 jan, 2013 17:44 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag fick reda på att killen jag gillar har varit hiop med en tjej i flera veckor nu, och att han verkar tycka om henne. Livet känns jobbigt åh, sånt suger verkligen =( är så glad att han jag är kär i inte ens verkar veta hur man pratar med tjejer, slipper svartsjukan haha LunaLovegood1: lycka till!!! har tänkt prata med min crush i flera veckor nu men kommer mig aldrig för ugh, det är alltid så mycket folk runt oss 30 jan, 2013 18:42 |
|
Borttagen
|
Jag har universums sötaste pojkvän.♥
30 jan, 2013 18:48 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har universums sötaste pojkvän.♥ tänkte säga att jag hatar dig men det lät ju lite otrevligt menar bara att jag är avundsjuk som satan 30 jan, 2013 18:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av Borttagen: Jag har universums sötaste pojkvän.♥ tänkte säga att jag hatar dig men det lät ju lite otrevligt menar bara att jag är avundsjuk som satan Åh, tihi det ska du inte vara. ;* 30 jan, 2013 18:52 |
|
LunaLovegood1
Elev |
moaskywalkr well, vi är 35 elever i en klass, så man kan inte direkt säga att vi är ensamma
30 jan, 2013 18:53 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen