Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
KÄNSLAN när man inte behöver plugga längre, och kan skicka in en uppgift.
KÄNSLAN när man kan gå in på Mugglis och in på kvällstråden utan att ha dåligt samvete. LOVE YOU GÙYS! 18 sep, 2011 23:34 |
|
kinshaw
Elev |
18 sep, 2011 23:37 |
|
Anapneo
Elev |
18 sep, 2011 23:50 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av kinshaw: ^ WE LOVE U 2 KLART NI GÖR!! Jag är på rätt bra humör idag! Mycket bättre än tidigare den här veckan, det känns riktigt bra 18 sep, 2011 23:51 |
|
Anapneo
Elev |
vad kul att du mår bättre nu!
själv har jag suttit och försökt redigerat en bild (men inte så bra resultat) i minst en halvtimme och jag börjar bli irriterad...
18 sep, 2011 23:53 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
19 sep, 2011 00:02 |
|
Anapneo
Elev |
FÖRE:
![]() EFTER: ![]() ibland kan det bara inte bli bra när man redigerar.. ibland blir det bara inte det klicka på bilderna för större, failade bilder kände att jag var tvungen att dela med mig..
19 sep, 2011 00:27 |
|
Amandan
Elev |
Plugga hela natten lååång.
Matteprov imorgon. Hemkunskapsförhör, musikteoriförhör och svenskprov på tisdag. Stort spanskprov på onsdag. KILL ME. ¨ Så sur på skolan just nu. Min tumblr!
19 sep, 2011 00:29 |
|
aggsih
Elev |
Halloo :'
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 19 sep, 2011 00:47 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Anapneo: kinshaw jag kan tänka mig att ni inte sov så mycket Maharajah what kinshaw said! ♥ Haha nää! ![]()
19 sep, 2011 01:25 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen