Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Ta det lugnt." Sa jag och tryckte ner honom.
"Juni gav dig ett väldigt djupt sår i sidan."
25 okt, 2013 22:37
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig upp igen.
"Nästa gång är det väll du som slår mig medvetslös!"
Sa jag till Wii med ett flin.
25 okt, 2013 22:39
|
|
Borttagen
|
"Kul skämt.." Mumlade jag och kände på hans panna igen.
Den var fortfarande ganska varm.
"Du måste ta det lugnt."
25 okt, 2013 22:41
|
|
Borttagen
|
25 okt, 2013 22:41
|
|
Borttagen
|
"Vad hände mellan dig och Juni egentligen? Hon är starkare än dig, eller hur?"
25 okt, 2013 22:43
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
"Jag gjorde inget motstånd så jag vet inte"
25 okt, 2013 22:44
|
|
Borttagen
|
"Hon kunde ju dödat dig!"
25 okt, 2013 22:45
|
|
Borttagen
|
"Jag kan inte dö"
Sa jag och log.
25 okt, 2013 22:46
|
|
Borttagen
|
"Jo, hon kan fixa så att du blir en människa. "
Jag började fixa lite med bandagen som redan hade blivit nerblodade och tvättade det igen även fast jag visste hur mycket det sved.
25 okt, 2013 22:50
|
|
Borttagen
|
"Du behöver inte göra det där! Det läker ändå"
Muttrade jag.
25 okt, 2013 22:51
|
Du får inte svara på den här tråden.