Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Spöken, för att jag helt enkelt är missnöjd med hur vampyrer har förvandlats..
Spoiler: Tryck här för att visa! Och spöken är bara så himla mer mystiska och underliga enligt mig. Nu menar jag inte spöken beklädda mer lakan, utan mer flickor som dödats på barnhem, mystiska, fulla männ som dött på vägen.. Torterade pojkar med mera. Spoiler: Tryck här för att visa! 30 okt, 2012 14:12 |
|
BlondaHermione
Elev |
30 okt, 2012 14:14 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Vampyr
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 30 okt, 2012 16:11 |
|
Deathless
Elev |
30 okt, 2012 16:12 |
|
J-star Black
Elev |
Alltså, min första tanke är spöke, eftersom Twilight bara förstör bilden av vampyrer. Men jag måste ändå säga vampyrer, för riktiga vampyrer är så coola, jag såg Dark Shadows för ett tag sen, and damn! Den vampyren var ju helt awesome!
![]() ![]()
30 okt, 2012 16:17 |
|
amanda1104
Elev |
VAMPYR!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 okt, 2012 16:31 |
|
Whya
Elev |
Vampyr! Men inte den glittrande sorten, utan den onda som suktar efter människoblod, sover i kistor och allt sånt där. Dör av vitlök och träpålar, ja det är bra ^^
30 okt, 2012 16:39 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Spöke
Mest för att jag älskade spöken och kallades för spöke i barndomen. Vampyrer är kanske lite coolare idag men njaaa... SPÖKE! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 okt, 2012 16:40 |
|
APELSiiN
Elev |
30 okt, 2012 16:48 |
|
Borttagen
|
Vampyr! Tror jag...
30 okt, 2012 16:48 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen