@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
18 feb, 2015 11:10 |
|
potterflicka
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 18 feb, 2015 11:28 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har fått praktikplats inom rättspsykiatrin! Oj! Åh, det har jag också haft. Är riktigt kul! Hoppas du kommer trivas du med 18 feb, 2015 11:31 |
|
Fellrendión
Elev |
Vit Choklad
88% tycker om den här smaken! äpplepaj 84% tycker om den här smaken! Gift 16% tycker om den här smaken! Pudding 70% tycker om den här smaken! Lingongrova 61% tycker om den här smaken! Nästan bara goda smaker idag. :3
18 feb, 2015 11:50 |
|
Frivolt
Elev |
Bwaah! Min kurator ringde typ tre gånger i morse -.- och väckte mig...måste säga till henne att jag inte är vaken innan klockan elva iaf! -.-
Längtar tills nyaste PLL-avsnittet finns på swefilmer! Det blir min kväll det : D 18 feb, 2015 12:00 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av TheFifthMarauder: dagen blev lite bättre eftersom jag precis bokade biobiljetter till mig och en kompis som jag typ aldrig hittar på saker med längre så det kommer bli kul. vilken film? Cirkeln :3 ÅHHHH jag, Luna_rav, Xenophilius Snape och Nadja_Gryffindor ska också se den idag! that's all I got to say 18 feb, 2015 13:01 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Morn...
18 feb, 2015 13:09 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Vit Choklad 88% tycker om den här smaken! äpplepaj 84% tycker om den här smaken! Gift 16% tycker om den här smaken! Pudding 70% tycker om den här smaken! Lingongrova 61% tycker om den här smaken! Nästan bara goda smaker idag. :3 Hm, gift är nog den godaste
18 feb, 2015 13:12 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
*Lyxar till "morgon"-kaffet med lite grädde och kardemumma*
18 feb, 2015 13:54 |
|
Borttagen
|
Jag blir alltid lika förvånad när jag glömt bort min drake, och trycker på den och ser att den inte har dött ... :0
18 feb, 2015 14:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen