@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hängslebyxor
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Hur tar man emot komplimanger?o.o Jadu, om du nån gång får ett svar på det så skicka gärna en uggla, älskar att få dem men det blir också så sjuukt akward Edit: Emma Granger i hate you -.-, you have to be more aktiv on kik though, i miiiss youuuuuuu ![]() ![]()
17 feb, 2015 22:07 |
|
Kim Potter
Elev |
17 feb, 2015 22:10 |
|
Borttagen
|
17 feb, 2015 22:20 |
|
Obliviate_
Elev |
Tittar på stalkers. Den mannen verkar lite oroveckande obehaglig.. nått är lite fel.. i huvudet.. vill jag påstå.
17 feb, 2015 22:25 |
|
Hedwig96
Elev |
PAJA är ett sånt lustigt ord, Tänkvärt
Jag pajade katten för en stund sen Jag talade en gång om det med en släkting (från Sverige) och hon sa att man klappar katten Men klappa är ju att lätt slå Och paja (här) betyder ju att stryka Slår ni katten (alltså som klappar, inte gör den illa) eller stryker ni den (pajar). Skulle nån däremot komma fram till mej och fråga "får jag stryka din katt" skulle jag tycka de var ganska märkligt. Klappa låter bättre.. man man klappar väl inte en katt. För övrigt så tänker jag på så konstiga saker ibland att jag undrar från vilken planet jag härstammar. Så här kommer jag nu och pajar din lilla söta kissemisse 17 feb, 2015 22:26 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Hedwig96: PAJA är ett sånt lustigt ord, Tänkvärt Jag pajade katten för en stund sen Jag talade en gång om det med en släkting (från Sverige) och hon sa att man klappar katten Men klappa är ju att lätt slå Och paja (här) betyder ju att stryka Slår ni katten (alltså som klappar, inte gör den illa) eller stryker ni den (pajar). Skulle nån däremot komma fram till mej och fråga "får jag stryka din katt" skulle jag tycka de var ganska märkligt. Klappa låter bättre.. man man klappar väl inte en katt. För övrigt så tänker jag på så konstiga saker ibland att jag undrar från vilken planet jag härstammar. Så här kommer jag nu och pajar din lilla söta kissemisse För mig är att paja nånting att ha sönder något. Att paja en katt låter helt sjukt i mina öron, hahaha 17 feb, 2015 22:32 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Hur tar man emot komplimanger?o.o Beror på vad det är för komplimang c: "Vilken fin klänning du har!" - Naw! Tack! Själv har du en förtjusande väska! (t.ex) "Woah, coolt hus du har!" - Vad snällt av dig att säga så! Liksom, ge dem en komplimang tillbaka ^^
17 feb, 2015 22:48 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Well det är en kille som typ säger att jag är underbar å sånt x3Skrivet av yerAwizardThea: Hur tar man emot komplimanger?o.o Beror på vad det är för komplimang c: "Vilken fin klänning du har!" - Naw! Tack! Själv har du en förtjusande väska! (t.ex) "Woah, coolt hus du har!" - Vad snällt av dig att säga så! Liksom, ge dem en komplimang tillbaka ^^
17 feb, 2015 22:52 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Kim Potter: Well det är en kille som typ säger att jag är underbar å sånt x3 Skrivet av yerAwizardThea: Hur tar man emot komplimanger?o.o Beror på vad det är för komplimang c: "Vilken fin klänning du har!" - Naw! Tack! Själv har du en förtjusande väska! (t.ex) "Woah, coolt hus du har!" - Vad snällt av dig att säga så! Liksom, ge dem en komplimang tillbaka ^^ Ahaaa, men då förstår jag cx Om du tycker att han också är underbar, säg det ^^ xD
17 feb, 2015 22:55 |
|
Dream
Elev |
Det låter så töntigt när vissa artister sjunger "yeah" i sina låtar.. (tex. flera av 1d's låtar i Liams partier lol. I Would har vi ju den legendariska textraden; "Is it me yeah. Are you thinking of me yeah?"
17 feb, 2015 23:19 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen