@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Jag har oxå ätit en sån idag Ähh, vi har ingen hemma så har inte ätit nån idag... skamligt, vill ju ha Semla åt jag däremot till frukost Åh D: meen! köpa annnan dag? haha justja, Semla är väl nått helt annat i finland? x) eller ja, nått med smörgås eller nått sånt har jag för mig x) Jag åt faktiskt en på söndagen, men kanske man skulle köpa imorgon, får se Ja (tänkte förklara att de är en semla) men de heter väl fralla där (låter som ett par byxor tycker jag Så vem skulle bli förvånad om jag gick in på ett café i Sverige och beställde en morotssemla med ost? Gör det Hahah xD justja, så vare haha jaa xD Alltså har hört nån historia om det där..nån som gjorde det i finland tror jag och fick lixom en macka o inte en semla/bullbrödsbakelse med grädde xD xD de skulle nog undra va du snackade om xD haha ja jag kan köpa färdigt frysta bullar som bara är att grädda och lägga grädde i, tycker det är godare än de färdiglagade. nån i skolan berättade också om några arbetare som då hade åkt till Sverige och beställt ett antal semlor så att de skulle ha nåt smått saltigt att äta. Givetvis hade det kommit en hel låda med bakelser istället xD haha ja nam vad gott, istället för mandelmassa sku de vara en morotsskiva där 17 feb, 2015 21:40 |
|
potterflicka
Elev |
Ska försöka läsa ut min bok nu :-)
Ska in till stan imorgon också, och hämta en ny bok :-p 17 feb, 2015 21:46 |
|
Vildvittra
Elev |
Nu har jag varit duktig och sett första säsongen av Walking Dead c:
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 feb, 2015 21:47 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fellrendión Chaemy Frivolt sanna1324567 - så roligt att det löste sig så bra med väljandet! Om ni skickar era respektive adresser till mig i en uggla så skickar jag kontouppgifter ♥ Är verkligen tacksam för att ni vill ha dem, det känns väldigt fint.. Det känns mycket roligare att de kommer att komma till användning och uppskattas, även om så bara för prydnads skull.. Jag har inte vetat vad jag skulle göra med dem. Tusen tack ♥ Det är vi, eller i alla fall jag som borde säga att jag är tacksam. Jag har så länge velat ha en men det har aldrig blivit av... men nu så basically ger du dem till oss (som sanna skrev). Jag är så tacksam man bara kan bli. Och förutom att jag får en fjäderpenna så får jag en väldigt väldigt vacker dessutom. Tack!♥ Jag tänker snart sända en uggla med adressen och så betalar vi på torsdag.
17 feb, 2015 21:49 |
|
cikki
Elev |
Jag gillar inte semlor xc
17 feb, 2015 21:49 |
|
Emma Granger
Elev |
Gomorron Sverige
Trött tjej <333 17 feb, 2015 21:57 |
|
Hängslebyxor
Elev |
17 feb, 2015 22:02 |
|
yerAwizardThea
Elev |
17 feb, 2015 22:03 |
|
Hedwig96
Elev |
Kanske jag skulle gå och lägga mej nu och läsa några timmar!?
17 feb, 2015 22:05 |
|
Emma Granger
Elev |
Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Emma Granger: Gomorron Sverige Var är duu senpai?, i Australien?? O__o Hemma Trött tjej <333 17 feb, 2015 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen