@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vit pasta med ketchup = en av mina största guilty pleasures!
17 feb, 2015 21:00 |
|
Majaluna
Elev |
17 feb, 2015 21:00 |
|
Frivolt
Elev |
Kattuggla Åh, tack själv du ♥ Känns så fantastiskt att få en av dina fjäderpennor!! Har så länge velat ha en men det har ju inte blivit av D: Men nu tänkte jag nu jäklar!!
Och blev så nöjd med den :'D Ska skicka en uggla till dig genast ♥ TACK!! ♥ 17 feb, 2015 21:01 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av cikki: Thinking about publishing my short story somewhere... Jag vill gärna läsa ifall du vill det ;;
17 feb, 2015 21:11 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Jag har oxå ätit en sån idag Ähh, vi har ingen hemma så har inte ätit nån idag... skamligt, vill ju ha Semla åt jag däremot till frukost Åh D: meen! köpa annnan dag? haha justja, Semla är väl nått helt annat i finland? x) eller ja, nått med smörgås eller nått sånt har jag för mig x) 17 feb, 2015 21:13 |
|
Borttagen
|
Jag har äntligen lyckats hitta tillbaka till det som alltid har varit en så stor del av mig..: ritandet.
Jag har saknat det. Gud, vad jag har saknat det.. saknat mig själv. Idag har jag redan ritat två teckningar. Äntligen. 17 feb, 2015 21:18 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Jag har oxå ätit en sån idag Ähh, vi har ingen hemma så har inte ätit nån idag... skamligt, vill ju ha Semla åt jag däremot till frukost Åh D: meen! köpa annnan dag? haha justja, Semla är väl nått helt annat i finland? x) eller ja, nått med smörgås eller nått sånt har jag för mig x) Jag åt faktiskt en på söndagen, men kanske man skulle köpa imorgon, får se Ja (tänkte förklara att de är en semla) men de heter väl fralla där (låter som ett par byxor tycker jag Så vem skulle bli förvånad om jag gick in på ett café i Sverige och beställde en morotssemla med ost? 17 feb, 2015 21:24 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Jag har oxå ätit en sån idag Ähh, vi har ingen hemma så har inte ätit nån idag... skamligt, vill ju ha Semla åt jag däremot till frukost Åh D: meen! köpa annnan dag? haha justja, Semla är väl nått helt annat i finland? x) eller ja, nått med smörgås eller nått sånt har jag för mig x) Jag åt faktiskt en på söndagen, men kanske man skulle köpa imorgon, får se Ja (tänkte förklara att de är en semla) men de heter väl fralla där (låter som ett par byxor tycker jag Så vem skulle bli förvånad om jag gick in på ett café i Sverige och beställde en morotssemla med ost? Gör det Hahah xD justja, så vare haha jaa xD Alltså har hört nån historia om det där..nån som gjorde det i finland tror jag och fick lixom en macka o inte en semla/bullbrödsbakelse med grädde xD xD de skulle nog undra va du snackade om xD haha 17 feb, 2015 21:31 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Härmar checklistan. *Morgongympa *Skriva på mitt skrivprojekt *Skriva på mitt bidrag för tävlingen. *Sitta vid datorn och prata om ingenting. *Välja fjäderpenna. *Gå ut (vilket inte blir av idag) *Arbeta på min "LittleBigPlanet"-POD som jag ska göra i kartong. *Skriva mer på mitt bidrag. Ingen skrivning idag. hmm... Men jag blev klar med min pod...! Även om den inte alls ser ut som om den är gjord av ett proffs. Men det gör den bara mer personlig. ^W^ Fan made av andra: ![]() ![]() Som den ska se ut i spelet: ![]() ![]() Och så min: ![]() HAHAHAHAHHAHAHA! XD
17 feb, 2015 21:34 |
|
yerAwizardThea
Elev |
17 feb, 2015 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen