@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Såg början av Jordskott (de första minuterna) men det laddade så jag har väntat aslänge.
Slog på det nu och ba "wtf vad säger hon" sedan kom jag på att :----) det är på :------) svenska och :------) jag borde förstå mitt modersmål :-------) 17 feb, 2015 19:40 |
|
Corazon
Elev |
Jag hade tråkigt, jag skrev en mugglissång wtf.
https://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=42847 *pling,pling*
17 feb, 2015 19:59 |
|
Borttagen
|
17 feb, 2015 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Såg början av Jordskott (de första minuterna) men det laddade så jag har väntat aslänge. Slog på det nu och ba "wtf vad säger hon" sedan kom jag på att :----) det är på :------) svenska och :------) jag borde förstå mitt modersmål :-------) Läser/lyssnar su mycket på engelska eller andra språk? Jag gör samma sak rätt ofta, speciellt om jag inte kollat på TV på länge utan bara hängt framför datorn och sett serier med engelskt tal. Har även generellt svårt att höra vad som sägs när det är svenska som talas på TV. x) 17 feb, 2015 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja, jag läser och lyssnar nog mest på engelska, utanför typ skoldagen och med min familj haha ^^Skrivet av Borttagen: Såg början av Jordskott (de första minuterna) men det laddade så jag har väntat aslänge. Slog på det nu och ba "wtf vad säger hon" sedan kom jag på att :----) det är på :------) svenska och :------) jag borde förstå mitt modersmål :-------) Läser/lyssnar su mycket på engelska eller andra språk? Jag gör samma sak rätt ofta, speciellt om jag inte kollat på TV på länge utan bara hängt framför datorn och sett serier med engelskt tal. Har även generellt svårt att höra vad som sägs när det är svenska som talas på TV. x) 17 feb, 2015 20:15 |
|
Borttagen
|
17 feb, 2015 20:40 |
|
Borttagen
|
Fellrendión Chaemy Frivolt sanna1324567 - så roligt att det löste sig så bra med väljandet! Om ni skickar era respektive adresser till mig i en uggla så skickar jag kontouppgifter ♥
Är verkligen tacksam för att ni vill ha dem, det känns väldigt fint.. Det känns mycket roligare att de kommer att komma till användning och uppskattas, även om så bara för prydnads skull.. Jag har inte vetat vad jag skulle göra med dem. Tusen tack ♥ 17 feb, 2015 20:42 |
|
Borttagen
|
Kattuggla: De är så fina ... jag har velat köpa en så länge, och det är så otroligt snällt att du basically ger dem till oss!
Jag skickar min adress nu 17 feb, 2015 20:46 |
|
Dream
Elev |
Molly Evans & MTEL:
Visst är MMFD en helt suverän serie? Jag blev helt fast när jag såg den, och direkt efter jag avslutat andra säsongen tittade jag om IGEN! x) Sen kommer det ju en till säsong *woop woop*!
17 feb, 2015 20:50 |
|
Obliviate_
Elev |
..Det är slut...
Jag är fri... BYE BYE BREDBANDSBOLAGET! 17 feb, 2015 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen