Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
betyg:
Spoiler: Tryck här för att visa! 21 dec, 2016 16:40 |
|
Igelbarnet
Elev |
Hur gammal tycker ni att man borde vara för att få åka utomlands (till USA) själv? Om det finns någon man kan bo hos, och som tar emot en när man kommer fram?
Spoiler: Tryck här för att visa! 22 dec, 2016 20:27 |
|
Borttagen
|
Vet ärligt talat inte hur jag känner för julen i år... Jag brukar älska julen i vanliga fall men nu asså. Ska jag bara låtsas vara jätteglad eller? Kommer också bli deppigt när det är första året utan farfar...
22 dec, 2016 23:53 |
|
Borttagen
|
- Inhale sensible, exhale stupid. 23 dec, 2016 10:57 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
24 dec, 2016 00:37 |
|
Frivolt
Elev |
Jag : Har nån sett SKAM?
Mina kusiner: Ja det har vi sett. Vi snackar lite kort om det. Två minuter senare De: NÅN SOM SETT BONDE SÖKER FRU? !?! ..... Och såklart har inte jag sett det alls. Har inte sett enda avsnitt. Och det är inte min grej...... Då blev jag sjukt utanför igen. Sitter här tyst som fan... kan inte vara med i samtalet. Fan! 24 dec, 2016 16:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Jag : Har nån sett SKAM? Mina kusiner: Ja det har vi sett. Vi snackar lite kort om det. Två minuter senare De: NÅN SOM SETT BONDE SÖKER FRU? !?! ..... Och såklart har inte jag sett det alls. Har inte sett enda avsnitt. Och det är inte min grej...... Då blev jag sjukt utanför igen. Sitter här tyst som fan... kan inte vara med i samtalet. Fan! Säg att du också vill vara med i samtalet och ge några förslag på vad ni istället kan prata om som alla kan delta i 24 dec, 2016 18:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Jag : Har nån sett SKAM? Mina kusiner: Ja det har vi sett. Vi snackar lite kort om det. Två minuter senare De: NÅN SOM SETT BONDE SÖKER FRU? !?! ..... Och såklart har inte jag sett det alls. Har inte sett enda avsnitt. Och det är inte min grej...... Då blev jag sjukt utanför igen. Sitter här tyst som fan... kan inte vara med i samtalet. Fan! Akta dig för bonde söker fru, såg ett avsnitt med mina föräldrar och jag ångrar det fortfarnade 25 dec, 2016 16:04 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Följde med pappa och åt julmat med hans sida av släkten.. det är som vanligt, känner mig som en främling bland dem. Hade en hund att gosa med så det var ok. Fick skjuts hem sista biten med min halvsyster, och vi pratade mer än vi nånsin gjort förut,.. det är lättare när inte pappa är med. Har lättare för henne än någon annan av dem. Men jag sabbade nog chansen att föreslå att vi skulle ses någon dag genom att skynda mig ur bilen, som den sociala klant jag är..
25 dec, 2016 21:31 |
|
Fellrendión
Elev |
29 dec, 2016 02:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen