Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1948 1949 1950 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


betyg:

Spoiler:
Tryck här för att visa!lol har a eller b i alla teoretiska ämnen men inte i de praktiska ämnena. i de flesta har jag d eller c och det är ju inte dåligt egentligen och jag borde väl inte vara missnöjd över det
men jag är det
jag hatarhatarhatar slöjden och bilden och hemkunskapen
det bästa med att jag går ut nian om ett halvår tbh är att jag aldrig mer behöver ha bild eller slöjd

21 dec, 2016 16:40

Igelbarnet
Elev

Avatar


Hur gammal tycker ni att man borde vara för att få åka utomlands (till USA) själv? Om det finns någon man kan bo hos, och som tar emot en när man kommer fram?
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag vet inte hur mycket längre jag klarar av att vara ifrån henne.

22 dec, 2016 20:27

Borttagen

Avatar


Vet ärligt talat inte hur jag känner för julen i år... Jag brukar älska julen i vanliga fall men nu asså. Ska jag bara låtsas vara jätteglad eller? Kommer också bli deppigt när det är första året utan farfar...

22 dec, 2016 23:53

Borttagen

Avatar




- Inhale sensible, exhale stupid.


23 dec, 2016 10:57

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Japp, julen är fortfarande lika jobbig. Bara försöka bita ihop och inte bryta ihop.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

24 dec, 2016 00:37

Frivolt
Elev

Avatar


Jag : Har nån sett SKAM?
Mina kusiner: Ja det har vi sett.
Vi snackar lite kort om det.

Två minuter senare
De: NÅN SOM SETT BONDE SÖKER FRU? !?!


.....

Och såklart har inte jag sett det alls. Har inte sett enda avsnitt. Och det är inte min grej......

Då blev jag sjukt utanför igen. Sitter här tyst som fan... kan inte vara med i samtalet.

Fan!

24 dec, 2016 16:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Jag : Har nån sett SKAM?
Mina kusiner: Ja det har vi sett.
Vi snackar lite kort om det.

Två minuter senare
De: NÅN SOM SETT BONDE SÖKER FRU? !?!


.....

Och såklart har inte jag sett det alls. Har inte sett enda avsnitt. Och det är inte min grej......

Då blev jag sjukt utanför igen. Sitter här tyst som fan... kan inte vara med i samtalet.

Fan!


Säg att du också vill vara med i samtalet och ge några förslag på vad ni istället kan prata om som alla kan delta i

24 dec, 2016 18:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Jag : Har nån sett SKAM?
Mina kusiner: Ja det har vi sett.
Vi snackar lite kort om det.

Två minuter senare
De: NÅN SOM SETT BONDE SÖKER FRU? !?!


.....

Och såklart har inte jag sett det alls. Har inte sett enda avsnitt. Och det är inte min grej......

Då blev jag sjukt utanför igen. Sitter här tyst som fan... kan inte vara med i samtalet.

Fan!


Akta dig för bonde söker fru, såg ett avsnitt med mina föräldrar och jag ångrar det fortfarnade

25 dec, 2016 16:04

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Följde med pappa och åt julmat med hans sida av släkten.. det är som vanligt, känner mig som en främling bland dem. Hade en hund att gosa med så det var ok. Fick skjuts hem sista biten med min halvsyster, och vi pratade mer än vi nånsin gjort förut,.. det är lättare när inte pappa är med. Har lättare för henne än någon annan av dem. Men jag sabbade nog chansen att föreslå att vi skulle ses någon dag genom att skynda mig ur bilen, som den sociala klant jag är..

25 dec, 2016 21:31

Fellrendión
Elev

Avatar


Ifrågasätter min könsidentitet igen. :s

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

29 dec, 2016 02:54

1 2 3 ... 1948 1949 1950 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.