@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ew mjölk wtf? xDSkrivet av Beben: Jag vill inte vara Cleopatra för hon ska bada i mjölk eww. Men seriöst sexorna har bättre chans att vinna xD Skrivet av Borttagen: Joo, om du är Cleopatra. Oscarsgala i skolan på torsdag.. Vår film om cleopatra kommer så inte att vinna. 17 feb, 2015 11:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Vi försöker vara realistiska ok. Jag ska slicka på en tvål och sen vara Hitler. Skrivet av Borttagen: Ew mjölk wtf? xD Skrivet av Beben: Jag vill inte vara Cleopatra för hon ska bada i mjölk eww. Men seriöst sexorna har bättre chans att vinna xD Skrivet av Borttagen: Joo, om du är Cleopatra. Oscarsgala i skolan på torsdag.. Vår film om cleopatra kommer så inte att vinna. 17 feb, 2015 12:01 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skicka den videon till mig seriöst.Skrivet av Beben: Vi försöker vara realistiska ok. Jag ska slicka på en tvål och sen vara Hitler. Skrivet av Borttagen: Ew mjölk wtf? xD Skrivet av Beben: Jag vill inte vara Cleopatra för hon ska bada i mjölk eww. Men seriöst sexorna har bättre chans att vinna xD Skrivet av Borttagen: Joo, om du är Cleopatra. Oscarsgala i skolan på torsdag.. Vår film om cleopatra kommer så inte att vinna. 17 feb, 2015 12:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Du vill bara se mig med mustasch ahahha men seriöst den kommer bli dålig afSkrivet av Borttagen: Skicka den videon till mig seriöst. Skrivet av Beben: Vi försöker vara realistiska ok. Jag ska slicka på en tvål och sen vara Hitler. Skrivet av Borttagen: Ew mjölk wtf? xD Skrivet av Beben: Jag vill inte vara Cleopatra för hon ska bada i mjölk eww. Men seriöst sexorna har bättre chans att vinna xD Skrivet av Borttagen: Joo, om du är Cleopatra. Oscarsgala i skolan på torsdag.. Vår film om cleopatra kommer så inte att vinna. 17 feb, 2015 12:06 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: JA MEN SKICKA IALLAFALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skrivet av Beben: Du vill bara se mig med mustasch ahahha men seriöst den kommer bli dålig af Skrivet av Borttagen: Skicka den videon till mig seriöst. Skrivet av Beben: Vi försöker vara realistiska ok. Jag ska slicka på en tvål och sen vara Hitler. Skrivet av Borttagen: Ew mjölk wtf? xD Skrivet av Beben: Jag vill inte vara Cleopatra för hon ska bada i mjölk eww. Men seriöst sexorna har bättre chans att vinna xD Skrivet av Borttagen: Joo, om du är Cleopatra. Oscarsgala i skolan på torsdag.. Vår film om cleopatra kommer så inte att vinna. 17 feb, 2015 12:07 |
|
yerAwizardThea
Elev |
17 feb, 2015 12:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Alvenia: Skrivet av Frivolt: Alltså ni som gillar Divergent, jag har en fråga till er ang. falangerna Spoiler: Tryck här för att visa! Jag är inte riktigt säker men jag tror att det är så att de falang lösa inte får vara med, med tanke på att deras föräldrar inte passar in någon stans så borde ju inte barnet göra det heller. De falanglösa går ju inte heller i skolan så de gjorde ju inte testet heller... Jag undrar en annan sak om falangerna - om Tris föräldrar. Har läst böckerna men tror inte det stod någonstans. Spoiler: Tryck här för att visa! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 feb, 2015 13:01 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Alvenia: Skrivet av Frivolt: Alltså ni som gillar Divergent, jag har en fråga till er ang. falangerna Spoiler: Tryck här för att visa! Jag är inte riktigt säker men jag tror att det är så att de falang lösa inte får vara med, med tanke på att deras föräldrar inte passar in någon stans så borde ju inte barnet göra det heller. De falanglösa går ju inte heller i skolan så de gjorde ju inte testet heller... Jag undrar en annan sak om falangerna - om Tris föräldrar. Har läst böckerna men tror inte det stod någonstans. Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 17 feb, 2015 13:07
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-17 kl. 13:10
|
|
yerAwizardThea
Elev |
17 feb, 2015 13:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Fisk är äckligt och det borde vara en allmän hänsynsregel att inte äta fisk som medhavd matlåda på jobbet. Någon gjorde det på jobbet idag. Kunde inte ens gå in i fikarummet för jag mådde bara illa av lukten. Jag har samma problem fast med vitlök. I mitt sovrum. Min granne har sitt kök precis under mitt rum och så fort han lagar middag öser han i ofantliga mängder vitlök så jag får fly fältet. Än så länge håller han sig borta från fisken, vilket jag är enormt tacksam för. Ogillar när människor måste äta saker som luktar mycket, speciellt bland folk. Kebabrulle på bussen? Verkligen en skitbra idé. Tja jag har ingenting emot någon form av mat förutom just fisk. Så det stör mig inte direkt om folk äter kebabrulle på bussen eller subwaymacka på tåget. Men kan förstå det om det är något man inte gillar. 17 feb, 2015 13:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen