@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dream
Elev |
"Cause' I can't compete with your boyfriend. He's got 27 tatoos!"
Louis ♥♥ är 100 på att du skulle vinna för Harry och Zayn, no question!! ![]()
17 feb, 2015 10:56 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fellrendión ♥ sanna1324567 ♥ Frivolt ♥ Chaemy Här är de fjäderpennor jag har kvar. Hade exakt fyra stycken (trodde jag hade fler, men det hade jag tydligen inte.) Så, om ni vill ha en varsin av dem, så får ni väldigt gärna. Har dock lovat Fellrendión att hon ska få välja först (då hon hade första tjing). Såatteh, ja. Om ni vill ha så får ni själva komma överens om vilken som ska få vilken. ^^ Isåfall skickar jag bankuppgifterna för frakten i en varsin uggla. Om ni inte känner att någon av dem passar er, så finns det kanske någon annan som vill. ![]() ♥ Åh, wow! Jag tycker att den gråa var helt fantastisk, så jag önskar mig den om det är okej för er andra! sanna1324567, Frivolt och Fellrendión, är ni okej med om jag får den gråa fjäderpennan? (Den längst till vänster alltså)
17 feb, 2015 11:00 |
|
Obliviate_
Elev |
Ja det är lika bra o sluta drömma, det går åt helvete i allafall. //Min dag
17 feb, 2015 11:32 |
|
illusionofcool
Elev |
Åhhhhhh.....Arghhhhh.....jag...har...inga...fina...bilder...på... mig...!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AHHRRRGGGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 17 feb, 2015 11:34 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fellrendión ♥ sanna1324567 ♥ Frivolt ♥ Chaemy Här är de fjäderpennor jag har kvar. Hade exakt fyra stycken (trodde jag hade fler, men det hade jag tydligen inte.) Så, om ni vill ha en varsin av dem, så får ni väldigt gärna. Har dock lovat Fellrendión att hon ska få välja först (då hon hade första tjing). Såatteh, ja. Om ni vill ha så får ni själva komma överens om vilken som ska få vilken. ^^ Isåfall skickar jag bankuppgifterna för frakten i en varsin uggla. Om ni inte känner att någon av dem passar er, så finns det kanske någon annan som vill. ![]() ♥ Jag är väldigt osäker mellan den "fluffiga" svarta och den grönlila men jag kommer nog fram till ett beslut senare på dagen. ^_^
17 feb, 2015 11:37 |
|
Ithrenniel
Elev |
17 feb, 2015 11:41 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fellrendión ♥ sanna1324567 ♥ Frivolt ♥ Chaemy Här är de fjäderpennor jag har kvar. Hade exakt fyra stycken (trodde jag hade fler, men det hade jag tydligen inte.) Så, om ni vill ha en varsin av dem, så får ni väldigt gärna. Har dock lovat Fellrendión att hon ska få välja först (då hon hade första tjing). Såatteh, ja. Om ni vill ha så får ni själva komma överens om vilken som ska få vilken. ^^ Isåfall skickar jag bankuppgifterna för frakten i en varsin uggla. Om ni inte känner att någon av dem passar er, så finns det kanske någon annan som vill. ![]() ♥ Jag vill gärna inte ha den grön-lila-färgade pennan men annars spelar det ingen roll för mig! 17 feb, 2015 11:48 |
|
Borttagen
|
Oscarsgala i skolan på torsdag.. Vår film om cleopatra kommer så inte att vinna.
17 feb, 2015 11:56 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Joo, om du är Cleopatra. Oscarsgala i skolan på torsdag.. Vår film om cleopatra kommer så inte att vinna. 17 feb, 2015 11:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Jag vill inte vara Cleopatra för hon ska bada i mjölk eww. Men seriöst sexorna har bättre chans att vinna xDSkrivet av Borttagen: Joo, om du är Cleopatra. Oscarsgala i skolan på torsdag.. Vår film om cleopatra kommer så inte att vinna. 17 feb, 2015 11:59 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen