Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19485 19486 19487 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
TheFifthMarauder
Elev

Avatar


har kommit in i en period då jag nästan bara lyssnar på Imagine Dragons..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

17 feb, 2015 08:54

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Alltså ni som gillar Divergent, jag har en fråga till er ang. falangerna

Spoiler:
Tryck här för att visa!Om ett barn föds bland de falanglösa, får då det barnet vara med vid ceremonin och ha chansen att välja någon annan fallng? Eller är det barnet dömt att vara falanglös?

Bara några kvälltankar ^^

Nu är jag ingen expert här, men jag tror att de är dömda till att vara falanglösa. Vid ceremonin så fick man ju se de fem falangerna, men vi såg ingen från de falanglösa, så jag tror inte de får genomgå ceremonin

Hej

17 feb, 2015 09:13

Borttagen

Avatar


Min dator laddar sig själv!!!:o
Alldeles nyss så var den nere på 0%, nu är den uppe I 2% igen! Sjukt...

17 feb, 2015 09:44

Alvenia
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Alltså ni som gillar Divergent, jag har en fråga till er ang. falangerna

Spoiler:
Tryck här för att visa!Om ett barn föds bland de falanglösa, får då det barnet vara med vid ceremonin och ha chansen att välja någon annan fallng? Eller är det barnet dömt att vara falanglös?

Bara några kvälltankar ^^


Jag är inte riktigt säker men jag tror att det är så att de falang lösa inte får vara med, med tanke på att deras föräldrar inte passar in någon stans så borde ju inte barnet göra det heller. De falanglösa går ju inte heller i skolan så de gjorde ju inte testet heller...

17 feb, 2015 09:44

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Är så satans trött och linserna krånglar på grund av det, men mitt smink är så förbannat snyggt så det är en rätt okej dag ändå cx

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

17 feb, 2015 10:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Min dator laddar sig själv!!!:o
Alldeles nyss så var den nere på 0%, nu är den uppe I 2% igen! Sjukt...


:o i want your computer pls

17 feb, 2015 10:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min dator laddar sig själv!!!:o
Alldeles nyss så var den nere på 0%, nu är den uppe I 2% igen! Sjukt...


:o i want your computer pls

Haha =D

17 feb, 2015 10:34

Borttagen

Avatar

+3


Fellrendión ♥ sanna1324567 ♥ FrivoltChaemy
Här är de fjäderpennor jag har kvar. Hade exakt fyra stycken (trodde jag hade fler, men det hade jag tydligen inte.)
Så, om ni vill ha en varsin av dem, så får ni väldigt gärna. Har dock lovat Fellrendión att hon ska få välja först (då hon hade första tjing).

Såatteh, ja. Om ni vill ha så får ni själva komma överens om vilken som ska få vilken. ^^ Isåfall skickar jag bankuppgifterna för frakten i en varsin uggla. Om ni inte känner att någon av dem passar er, så finns det kanske någon annan som vill.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.helgon.se%2Fg%2F%257B2C7%2F%257B2C7A553E-2693-4A24-9548-1325F1B0F66E%257D.jpg

17 feb, 2015 10:39

Vildvittra
Elev

Avatar


Bara jag som tycker dessa påminner om varandra?




"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

17 feb, 2015 10:46

Borttagen

Avatar


Äntligen nöjd med min profilbild + signatur. Känns bra!

17 feb, 2015 10:51

1 2 3 ... 19485 19486 19487 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.