@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
17 feb, 2015 08:54 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Frivolt: Alltså ni som gillar Divergent, jag har en fråga till er ang. falangerna Spoiler: Tryck här för att visa! Nu är jag ingen expert här, men jag tror att de är dömda till att vara falanglösa. Vid ceremonin så fick man ju se de fem falangerna, men vi såg ingen från de falanglösa, så jag tror inte de får genomgå ceremonin Hej 17 feb, 2015 09:13 |
|
Borttagen
|
Min dator laddar sig själv!!!:o
Alldeles nyss så var den nere på 0%, nu är den uppe I 2% igen! Sjukt... 17 feb, 2015 09:44 |
|
Alvenia
Elev |
Skrivet av Frivolt: Alltså ni som gillar Divergent, jag har en fråga till er ang. falangerna Spoiler: Tryck här för att visa! Jag är inte riktigt säker men jag tror att det är så att de falang lösa inte får vara med, med tanke på att deras föräldrar inte passar in någon stans så borde ju inte barnet göra det heller. De falanglösa går ju inte heller i skolan så de gjorde ju inte testet heller... 17 feb, 2015 09:44 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Är så satans trött och linserna krånglar på grund av det, men mitt smink är så förbannat snyggt så det är en rätt okej dag ändå cx
17 feb, 2015 10:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Min dator laddar sig själv!!!:o Alldeles nyss så var den nere på 0%, nu är den uppe I 2% igen! Sjukt... :o i want your computer pls 17 feb, 2015 10:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min dator laddar sig själv!!!:o Alldeles nyss så var den nere på 0%, nu är den uppe I 2% igen! Sjukt... :o i want your computer pls Haha =D 17 feb, 2015 10:34 |
|
Borttagen
|
Fellrendión ♥ sanna1324567 ♥ Frivolt ♥ Chaemy
Här är de fjäderpennor jag har kvar. Hade exakt fyra stycken (trodde jag hade fler, men det hade jag tydligen inte.) Så, om ni vill ha en varsin av dem, så får ni väldigt gärna. Har dock lovat Fellrendión att hon ska få välja först (då hon hade första tjing). Såatteh, ja. Om ni vill ha så får ni själva komma överens om vilken som ska få vilken. ^^ Isåfall skickar jag bankuppgifterna för frakten i en varsin uggla. Om ni inte känner att någon av dem passar er, så finns det kanske någon annan som vill. ![]() ♥ 17 feb, 2015 10:39 |
|
Vildvittra
Elev |
Bara jag som tycker dessa påminner om varandra?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 feb, 2015 10:46 |
|
Borttagen
|
Äntligen nöjd med min profilbild + signatur. Känns bra!
17 feb, 2015 10:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen