@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Tips på vad man kan göra om man inte kan sova??????????? Här skulle jag skrivit något vettigt om jag hade haft en aning själv. :3 Nä, kamomillte? Varm mjölk? Avslappningsövningar, läsa något, lösa sudoku/korsord? 17 feb, 2015 00:23 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tror att en jag är vän med på Facebook hänger här. Är dock osäker, men hen är i alla fall vän med en annan härifrån. c: Spännande! Det är kul att hitta Mugglisar på FB "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 feb, 2015 00:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Jag tror att en jag är vän med på Facebook hänger här. Är dock osäker, men hen är i alla fall vän med en annan härifrån. c: Spännande! Det är kul att hitta Mugglisar på FB Ja, tyvärr känner jag inte personen jättebra så det blir svårt att nysta i här. Får lägga ut en kontaktannons. xD 17 feb, 2015 00:36 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Tips på vad man kan göra om man inte kan sova??????????? Läs en bra bok, eller sätt på en ljudbok. Framför allt - tänk inte på att du måste sova! ![]()
17 feb, 2015 00:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Tips på vad man kan göra om man inte kan sova??????????? Måla om man gillar det kan vara rätt bra ^^ eller kanske kolla på insperations bilder på typ kläder eller vad man kan gilla ^^ 17 feb, 2015 00:41 |
|
Hedwig96
Elev |
kan någon klok människa förklara för mej varför jag fortfarande håller mej vaken och mugglar när jag lade med för över en timme sen
så är min tidtabell, far o sova efter 2 på natten och stiger upp 12 tiden... så ja nu visar klockan sovdags, godnatt och godmorgon. Ifall jag inte loggar in före dagen 17 feb, 2015 01:14 |
|
Borttagen
|
wow.. helt plötsligt är allt sagt. jag vet inte ens hur
17 feb, 2015 01:53 |
|
Borttagen
|
Fisk är äckligt och det borde vara en allmän hänsynsregel att inte äta fisk som medhavd matlåda på jobbet.
Någon gjorde det på jobbet idag. Kunde inte ens gå in i fikarummet för jag mådde bara illa av lukten. 17 feb, 2015 02:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fisk är äckligt och det borde vara en allmän hänsynsregel att inte äta fisk som medhavd matlåda på jobbet. Någon gjorde det på jobbet idag. Kunde inte ens gå in i fikarummet för jag mådde bara illa av lukten. Jag har samma problem fast med vitlök. I mitt sovrum. Min granne har sitt kök precis under mitt rum och så fort han lagar middag öser han i ofantliga mängder vitlök så jag får fly fältet. Än så länge håller han sig borta från fisken, vilket jag är enormt tacksam för. Ogillar när människor måste äta saker som luktar mycket, speciellt bland folk. Kebabrulle på bussen? Verkligen en skitbra idé. 17 feb, 2015 02:10 |
|
Borttagen
|
Har på Fall Out Boy och försöker stänga ute alla andra ljud från klassrummet pga. irriterande människor men det går inte bra
17 feb, 2015 08:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen