@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Alltså ni som gillar Divergent, jag har en fråga till er ang. falangerna
Spoiler: Tryck här för att visa! 16 feb, 2015 23:10 |
|
Hedwig96
Elev |
16 feb, 2015 23:22 |
|
Borttagen
|
11 G? Vad säjs?
16 feb, 2015 23:32 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag känner att jag varit oaktiv på mugglis ett tag. >.< Lika så på min blogg... Vad händer? Jag sitter ju minst lika mycket vid datorn ändå liksom... Vad gör jag med mitt liv?
![]()
16 feb, 2015 23:35 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: 11 G? Vad säjs? Egentligen behöver jag inte mera eftersom drakhandlaren tittade in, men om du vill kan jag nog fortfarande köpa 16 feb, 2015 23:49 |
|
Borttagen
|
Jag tror att en jag är vän med på Facebook hänger här.
Är dock osäker, men hen är i alla fall vän med en annan härifrån. c: 16 feb, 2015 23:56 |
|
Ithrenniel
Elev |
Idag.... eller ja, om tre minuter fyller en person år. En person som betyder extremt mycket för mig. Grattis kära du! ♥ Jag vet att du inte ser detta, men jag ville bara skriva det här ändå... xD
![]()
16 feb, 2015 23:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Du kan breva om det blir kris, så kan vi komma överens Skrivet av Borttagen: 11 G? Vad säjs? Egentligen behöver jag inte mera eftersom drakhandlaren tittade in, men om du vill kan jag nog fortfarande köpa 17 feb, 2015 00:08 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Du kan breva om det blir kris, så kan vi komma överens Skrivet av Borttagen: 11 G? Vad säjs? Egentligen behöver jag inte mera eftersom drakhandlaren tittade in, men om du vill kan jag nog fortfarande köpa okej tack så mycket, men köpte nu ett litet lager så bör inte bli kris på ett tag. men tack ändå 17 feb, 2015 00:11 |
|
Fellrendión
Elev |
17 feb, 2015 00:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen