Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19481 19482 19483 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:

Tack tack tack tack tack tack tack, jag kan verkligen inte beskriva hur oerhört tacksam jag är. Det är så generöst och fint av dig att du tänker GE bort dina sista fjäderpennor... och så får jag välja först?! ♥♥♥♥
(Jag fick alltså av min mamma! )

Förresten, min mamma säger att hon kan betala på torsdag, på kvällen, ifall det går bra. ^^


Fellrendión
Jadå det går jättebra på torsdag, det är ingen stress med det. Nu hoppas jag bara att du gillar någon av dem, också! Gör du det så kan jag skicka mina betalningsuppgifter i en uggla ♥
Vad gäller det andra, så.. Jag blir bara glad om de kommer till nytta och glädje hos någon, istället för att de bara ska ligga oanvända här i en låda, menar jag..
(Och tack detsamma! ♥ )

16 feb, 2015 20:11

Chaemy
Elev

Avatar


Jag sitter alldeles för mycket vid iPaden. Igår så hade jag ingen iPad eller mobil tillgänglig under tio minuter och det gjorde mig väldigt stressad. Jag borde verkligen begränsa min skärmtid ordentligt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

16 feb, 2015 20:15

Obliviate_
Elev

Avatar


hessactually Jag har inget val. Finns ingen annan leverantör på internet i huset där jag bor. Orkar inte bli arg, det är bara slöseri på energi. Blir bara lite spydig istället

Skulle vara mer frustrerad om jag var tvungen att ringa dom själv. Ibland är det bra att ha en sambo med ADHD som gärna konfliktar med lite allt möjligt.

Beklagar sorgen ang att du är blivande kund hos bredbandsbolaget.

16 feb, 2015 20:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Jag sitter alldeles för mycket vid iPaden. Igår så hade jag ingen iPad eller mobil tillgänglig under tio minuter och det gjorde mig väldigt stressad. Jag borde verkligen begränsa min skärmtid ordentligt.


Gör en liten internet-detox.. Det låter svårare än vad det är, och jag har gjort det själv, ganska ofta. Det första suget är alltid värst, men när man inser hur mycket dyrbar tid man får över till saker som faktiskt är vettiga, så ändrar man ganska fort uppfattning.. Hade tänkt göra en liten detox själv, snart, faktiskt.

16 feb, 2015 20:19

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:

Tack tack tack tack tack tack tack, jag kan verkligen inte beskriva hur oerhört tacksam jag är. Det är så generöst och fint av dig att du tänker GE bort dina sista fjäderpennor... och så får jag välja först?! ♥♥♥♥
(Jag fick alltså av min mamma! )

Förresten, min mamma säger att hon kan betala på torsdag, på kvällen, ifall det går bra. ^^


Fellrendión
Jadå det går jättebra på torsdag, det är ingen stress med det. Nu hoppas jag bara att du gillar någon av dem, också! Gör du det så kan jag skicka mina betalningsuppgifter i en uggla ♥
Vad gäller det andra, så.. Jag blir bara glad om de kommer till nytta och glädje hos någon, istället för att de bara ska ligga oanvända här i en låda, menar jag..
(Och tack detsamma! ♥ )

Åh, tack!♥
Vilka går det att välja mellan? Är det de som finns på Vilerïas hemsida?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

16 feb, 2015 20:28

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Jag sitter alldeles för mycket vid iPaden. Igår så hade jag ingen iPad eller mobil tillgänglig under tio minuter och det gjorde mig väldigt stressad. Jag borde verkligen begränsa min skärmtid ordentligt.

Det har jag också tänkt. Har även funderat över allt vad jag skulle kunna göra om jag inte satt så mycket med mobilen eller datorn.. jag skulle antagligen ta till vara på tillvaron på ett helt annat sätt. När min mobil laddar ur och jag inte har tillgång till laddare, känner jag mig först stressad och rastlös men sen efter ett tag så tänker jag "ja just ja. Omvärlden. Nuet." då intresserar jag mig för vad som pågår omkring eller tar upp sysselsättningar jag tycker om men ägnar för lite tid åt pga.. ja.. mobilen och datorn. Det är såpass illa liksom ><

16 feb, 2015 20:30

Ginny00
Elev

Avatar


Imorgon ska jag till både ätstörningsenheten och tandläkaren. sååå rolig förmiddag :-))))

16 feb, 2015 20:33

Kola
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kola:
agneStina
Mitt klimatkatastrofala liv, den är fantastiskt bra!

Det later intressant, ska kolla upp den!c: Vet du vem som är författaren?

Förlåt att jag svarar lite sent, men författaren heter Saci Lloyd, tror jag.

that's all I got to say

16 feb, 2015 20:49

Solkatten
Elev

Avatar


Har nu sett En natt på museet 3. ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 feb, 2015 20:50

Chaemy
Elev

Avatar


Har precis tränat litegrann. Tränade styrka med hjälp av mammas app och sen sprang jag någon kilometer eller nåt bara. Kanske inte världens bästa och mest effektiva träning men förhoppningsvis så är det bra för kroppen ändå.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

16 feb, 2015 20:59

1 2 3 ... 19481 19482 19483 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.