@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Sänder dig mentalt stöd somnade och vaknade med ansiktet nertryckt i tangentbordet.. hej måndag tack, behöver nog det... 16 feb, 2015 18:52 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Sänder dig mentalt stöd somnade och vaknade med ansiktet nertryckt i tangentbordet.. hej måndag tack, behöver nog det... ![]()
16 feb, 2015 18:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: nämen ♥33Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Sänder dig mentalt stöd somnade och vaknade med ansiktet nertryckt i tangentbordet.. hej måndag tack, behöver nog det... 16 feb, 2015 18:55 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: nämen ♥33 Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Sänder dig mentalt stöd somnade och vaknade med ansiktet nertryckt i tangentbordet.. hej måndag tack, behöver nog det... ♥
16 feb, 2015 18:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Någon som har tips på en bra bok/böcker att låna på biblioteket nu under sportlovet? Genre? Annars kan jag rekomendera Michelle Magorians böcker Tack! Gärna fantasy, men är öppen för förslag. Skrivet av illusionofcool: Har du läst Engelsfors-trilogin? Ja, de två första! Tack, ska verkligen ta och låna den sista! De jag har last har varit sjukt bra!^^ 16 feb, 2015 19:09 |
|
Kola
Elev |
agneStina
Mitt klimatkatastrofala liv, den är fantastiskt bra! that's all I got to say 16 feb, 2015 19:31 |
|
Borttagen
|
Det later intressant, ska kolla upp den!c: Vet du vem som är författaren? 16 feb, 2015 19:43 |
|
Obliviate_
Elev |
Kära bredbandsbolaget.
Jag känner inte att det fungerar mellan oss längre, av flera orsaker. Du är väldigt svår att få tag i, jag måste vänta minst en timme i telefonkö varje gång jag vill prata med dig. Och då har jag ändå tur, när jag läser om andras upplevelse av dig. Jag betalar för 100mbit/s, men får bara 50mbit/s. Vilket vi efter samtal kommit fram till att det beror på att mitt modem är för gammalt. Du har fel. Fel. Fel. Fel. Du inte bara har fel, du gör även fel. Först skickar du mig ett modem som bara går att koppla in via fiber. Jag har internet via TV-uttaget. Vi försöker igen, men helt rutinen. Nytt samtal. Nu ska ni skicka ett nytt, fantastiskt bra modem med inbyggd router som antagligen även kommer med inbygd rosendoft så fantastiskt bra som det lät. Det ska även skickas med express, och garanteras vara framme inom 24 timmar. Jag vet inte om vi har samma tidsuppfattning men för mig är inte 24 timmar och 4 dygn samma sak. I vilket fall. Nu har jag äntligen fått det här fantastiskt braiga modemet... Men det har ingen inbygd router. Och det är *trumvirvel...* exakt samma modem som jag redan har. T.om produktnumret är det samma. Förutom detta har jag även fått en avgiftshöjning på 150 kr i månaden, för eran prenium kvalité. Jag känner att det inte funkar mellan oss längre. Jag vill göra slut. 16 feb, 2015 19:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Kära bredbandsbolaget. Jag känner inte att det fungerar mellan oss längre, av flera orsaker. Du är väldigt svår att få tag i, jag måste vänta minst en timme i telefonkö varje gång jag vill prata med dig. Och då har jag ändå tur, när jag läser om andras upplevelse av dig. Jag betalar för 100mbit/s, men får bara 50mbit/s. Vilket vi efter samtal kommit fram till att det beror på att mitt modem är för gammalt. Du har fel. Fel. Fel. Fel. Du inte bara har fel, du gör även fel. Först skickar du mig ett modem som bara går att koppla in via fiber. Jag har internet via TV-uttaget. Vi försöker igen, men helt rutinen. Nytt samtal. Nu ska ni skicka ett nytt, fantastiskt bra modem med inbyggd router som antagligen även kommer med inbygd rosendoft så fantastiskt bra som det lät. Det ska även skickas med express, och garanteras vara framme inom 24 timmar. Jag vet inte om vi har samma tidsuppfattning men för mig är inte 24 timmar och 4 dygn samma sak. I vilket fall. Nu har jag äntligen fått det här fantastiskt braiga modemet... Men det har ingen inbygd router. Och det är *trumvirvel...* exakt samma modem som jag redan har. T.om produktnumret är det samma. Förutom detta har jag även fått en avgiftshöjning på 150 kr i månaden, för eran prenium kvalité. Jag känner att det inte funkar mellan oss längre. Jag vill göra slut. Du verkar förvånansvärt lugn efter det där. Jag hade varit fly förbannad och ätit upp både telefon och modem. Hoppas det fixar sig och att de skärper till sig, jag har hört ryktas att jag ska behöva dras med dem inom en snar framtid. Jag ser inte fram emot det alls. Lycka till, kämpa på. 16 feb, 2015 20:03 |
|
potterflicka
Elev |
Sitter och funderar över hur mycket jag '' måste '' köpa - synd att jag behöver pengar till alla '' nödvändigheter ''
16 feb, 2015 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen