Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1947 1948 1949 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hade en väldigt.. intressant session idag. Fick en (inte så) liten diagnos i julklapp.. Har visserligen misstänkt det där i årtionden, men att ha det skrivet i läkarjournalen känns lite bisarrt.

Det är så underligt hur man plötsligt känner sig som andrasortering så fort man får en sådan.. stämpel på sig.

Heh..

20 dec, 2016 17:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hade en väldigt.. intressant session idag. Fick en (inte så) liten diagnos i julklapp.. Har visserligen misstänkt det där i årtionden, men att ha det skrivet i läkarjournalen känns lite bisarrt.

Det är så underligt hur man plötsligt känner sig som andrasortering så fort man får en sådan.. stämpel på sig.

Heh..


Får man (som psykologstudent och allt) fråga vilken diagnos?

21 dec, 2016 00:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Hade en väldigt.. intressant session idag. Fick en (inte så) liten diagnos i julklapp.. Har visserligen misstänkt det där i årtionden, men att ha det skrivet i läkarjournalen känns lite bisarrt.

Det är så underligt hur man plötsligt känner sig som andrasortering så fort man får en sådan.. stämpel på sig.

Heh..


Får man (som psykologstudent och allt) fråga vilken diagnos?



Absolut.
Kan skicka det i pm. Måste samla tankarna lite först, bara..

21 dec, 2016 00:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Hade en väldigt.. intressant session idag. Fick en (inte så) liten diagnos i julklapp.. Har visserligen misstänkt det där i årtionden, men att ha det skrivet i läkarjournalen känns lite bisarrt.

Det är så underligt hur man plötsligt känner sig som andrasortering så fort man får en sådan.. stämpel på sig.

Heh..


Får man (som psykologstudent och allt) fråga vilken diagnos?



Absolut.
Kan skicka det i pm. Måste samla tankarna lite först, bara..


Ingen press! Om du inte vill dela det, så är det också helt okej.

21 dec, 2016 00:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Hade en väldigt.. intressant session idag. Fick en (inte så) liten diagnos i julklapp.. Har visserligen misstänkt det där i årtionden, men att ha det skrivet i läkarjournalen känns lite bisarrt.

Det är så underligt hur man plötsligt känner sig som andrasortering så fort man får en sådan.. stämpel på sig.

Heh..


Får man (som psykologstudent och allt) fråga vilken diagnos?



Absolut.
Kan skicka det i pm. Måste samla tankarna lite först, bara..


Ingen press! Om du inte vill dela det, så är det också helt okej.



Jodå, det gör jag så gärna - särskilt med tanke på vad du utbildar dig till. Kommer inte skriva ut det här, bara.

21 dec, 2016 00:26

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hade en väldigt.. intressant session idag. Fick en (inte så) liten diagnos i julklapp.. Har visserligen misstänkt det där i årtionden, men att ha det skrivet i läkarjournalen känns lite bisarrt.

Det är så underligt hur man plötsligt känner sig som andrasortering så fort man får en sådan.. stämpel på sig.

Heh..


Ååh får man fråga vad för nån? ♥ Du kan skicka uggla om du vill ♥ ♥

(Jag finns ju här för dig ok? ♥ Always)

21 dec, 2016 00:45

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Hade en väldigt.. intressant session idag. Fick en (inte så) liten diagnos i julklapp.. Har visserligen misstänkt det där i årtionden, men att ha det skrivet i läkarjournalen känns lite bisarrt.

Det är så underligt hur man plötsligt känner sig som andrasortering så fort man får en sådan.. stämpel på sig.

Heh..


Ååh får man fråga vad för nån? ♥ Du kan skicka uggla om du vill ♥ ♥

(Jag finns ju här för dig ok? ♥ Always)


Säger som frivolt tbh..

21 dec, 2016 05:17

Borttagen

Avatar


Obliviate_ Frivolt Jinx

Spoiler:
Tryck här för att visa!..Har legat vaken hela natten och grubblat fram och tillbaka. Trodde det skulle kännas ok att berätta men när det väl kommer till kritan så tar det emot. Vet inte riktigt.. varför.
Grejen är den att även om jag själv hade misstankar om det, så har jag aldrig sett det som något negativt utan snarare som ett sätt för mig att bara överleva. Det har liksom alltid legat i min natur.
Men jag vet inte vad som hände nu.. så fort det blev nedskrivet på ett papper så kändes det plötsligt som att något i mig gick sönder.

Tack ska ni ha ändå.. jag uppskattar det väldigt mycket. Måste nog bara få lite tid att smälta det hela.

21 dec, 2016 08:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Obliviate_ Frivolt Jinx

Spoiler:
Tryck här för att visa!..Har legat vaken hela natten och grubblat fram och tillbaka. Trodde det skulle kännas ok att berätta men när det väl kommer till kritan så tar det emot. Vet inte riktigt.. varför.
Grejen är den att även om jag själv hade misstankar om det, så har jag aldrig sett det som något negativt utan snarare som ett sätt för mig att bara överleva. Det har liksom alltid legat i min natur.
Men jag vet inte vad som hände nu.. så fort det blev nedskrivet på ett papper så kändes det plötsligt som att något i mig gick sönder.

Tack ska ni ha ändå.. jag uppskattar det väldigt mycket. Måste nog bara få lite tid att smälta det hela.


21 dec, 2016 12:08

Borttagen

Avatar


XlhxlgzsurRIztpxzigridhöfozfkzkrzlzlztlzylylylfuöfhöflflzgkzgkzgmdhdkarjsuägyo dupfäiftodupfupfuåguåfupfypfupfupfuåfuåfypspyftlatodypdypdyoduödöydyödyöfyöstlduäsyöfjödjgkcäjxotsrisdodpcpyzru

21 dec, 2016 14:12

1 2 3 ... 1947 1948 1949 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.