Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hade en väldigt.. intressant session idag. Fick en (inte så) liten diagnos i julklapp.. Har visserligen misstänkt det där i årtionden, men att ha det skrivet i läkarjournalen känns lite bisarrt.
Det är så underligt hur man plötsligt känner sig som andrasortering så fort man får en sådan.. stämpel på sig. Heh.. 20 dec, 2016 17:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hade en väldigt.. intressant session idag. Fick en (inte så) liten diagnos i julklapp.. Har visserligen misstänkt det där i årtionden, men att ha det skrivet i läkarjournalen känns lite bisarrt. Det är så underligt hur man plötsligt känner sig som andrasortering så fort man får en sådan.. stämpel på sig. Heh.. Får man (som psykologstudent och allt) fråga vilken diagnos? 21 dec, 2016 00:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hade en väldigt.. intressant session idag. Fick en (inte så) liten diagnos i julklapp.. Har visserligen misstänkt det där i årtionden, men att ha det skrivet i läkarjournalen känns lite bisarrt. Det är så underligt hur man plötsligt känner sig som andrasortering så fort man får en sådan.. stämpel på sig. Heh.. Får man (som psykologstudent och allt) fråga vilken diagnos? Absolut. Kan skicka det i pm. Måste samla tankarna lite först, bara.. 21 dec, 2016 00:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hade en väldigt.. intressant session idag. Fick en (inte så) liten diagnos i julklapp.. Har visserligen misstänkt det där i årtionden, men att ha det skrivet i läkarjournalen känns lite bisarrt. Det är så underligt hur man plötsligt känner sig som andrasortering så fort man får en sådan.. stämpel på sig. Heh.. Får man (som psykologstudent och allt) fråga vilken diagnos? Absolut. Kan skicka det i pm. Måste samla tankarna lite först, bara.. Ingen press! Om du inte vill dela det, så är det också helt okej. 21 dec, 2016 00:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hade en väldigt.. intressant session idag. Fick en (inte så) liten diagnos i julklapp.. Har visserligen misstänkt det där i årtionden, men att ha det skrivet i läkarjournalen känns lite bisarrt. Det är så underligt hur man plötsligt känner sig som andrasortering så fort man får en sådan.. stämpel på sig. Heh.. Får man (som psykologstudent och allt) fråga vilken diagnos? Absolut. Kan skicka det i pm. Måste samla tankarna lite först, bara.. Ingen press! Om du inte vill dela det, så är det också helt okej. Jodå, det gör jag så gärna - särskilt med tanke på vad du utbildar dig till. Kommer inte skriva ut det här, bara. ♥ 21 dec, 2016 00:26 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hade en väldigt.. intressant session idag. Fick en (inte så) liten diagnos i julklapp.. Har visserligen misstänkt det där i årtionden, men att ha det skrivet i läkarjournalen känns lite bisarrt. Det är så underligt hur man plötsligt känner sig som andrasortering så fort man får en sådan.. stämpel på sig. Heh.. Ååh får man fråga vad för nån? ♥ Du kan skicka uggla om du vill ♥ ♥ (Jag finns ju här för dig ok? ♥ Always) 21 dec, 2016 00:45 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Hade en väldigt.. intressant session idag. Fick en (inte så) liten diagnos i julklapp.. Har visserligen misstänkt det där i årtionden, men att ha det skrivet i läkarjournalen känns lite bisarrt. Det är så underligt hur man plötsligt känner sig som andrasortering så fort man får en sådan.. stämpel på sig. Heh.. Ååh får man fråga vad för nån? ♥ Du kan skicka uggla om du vill ♥ ♥ (Jag finns ju här för dig ok? ♥ Always) Säger som frivolt tbh.. 21 dec, 2016 05:17 |
|
Borttagen
|
21 dec, 2016 08:30 |
|
Borttagen
|
21 dec, 2016 12:08 |
|
Borttagen
|
XlhxlgzsurRIztpxzigridhöfozfkzkrzlzlztlzylylylfuöfhöflflzgkzgkzgmdhdkarjsuägyo dupfäiftodupfupfuåguåfupfypfupfupfuåfuåfypspyftlatodypdypdyoduödöydyödyöfyöstlduäsyöfjödjgkcäjxotsrisdodpcpyzru
21 dec, 2016 14:12 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen