@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Kattuggla Det låter jättebra
16 feb, 2015 17:00 |
|
Borttagen
|
Kattuggla: Åh, vad snällt av dig! Jag vill jättegärna köpa en!
16 feb, 2015 17:01 |
|
Borttagen
|
Kattuggla Åhh, jag skulle också vilja ha en, tror dock det blir väldigt dyrt att skicka till Paris desvärre
16 feb, 2015 17:10 |
|
M4L13
Elev |
16 feb, 2015 17:12 |
|
illusionofcool
Elev |
JAG VILL HA ETT TANGENTBORD TILL MIN IPAD!!!!!!!!! NU KAN JAG INTE SKRIVA UTAN ATT SLUTA DIREKT!!!!!!!!
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 16 feb, 2015 17:12 |
|
Beben
Elev |
16 feb, 2015 17:17 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fellrendión Jag klandrar henne inte ♥ Frakten kostar 55:-, då skickas den med Schenker och man får även ett kollinummer att spåra med. Skulle du vilja (och om du får) så får du välja först av de jag har. Tack tack tack tack tack tack tack, jag kan verkligen inte beskriva hur oerhört tacksam jag är. Det är så generöst och fint av dig att du tänker GE bort dina sista fjäderpennor... och så får jag välja först?! ♥♥♥♥ (Jag fick alltså av min mamma! Förresten, min mamma säger att hon kan betala på torsdag, på kvällen, ifall det går bra. ^^
16 feb, 2015 17:23 |
|
Borttagen
|
Hade tydligen ej sköljt ur två muggar ... så nu tänker pappa ej laga mat? Liksom det är fine för mig, jag hade ändå hellre velat laga mat själv ... men han kan ju för i helvete inte bara strunta i min bror?
16 feb, 2015 17:36 |
|
Borttagen
|
Beben är min braiga fru JAAAA mwah, som inte mobbar mig för att jag inte kunde sjunga (bara lite) ♥
Aa men grattis, jag ska göra ett kort eller något just bc liksom. 16 feb, 2015 17:52 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ahahaha jag mobbade dig inte jag sa ju att du skulle sjunga xD ♥Beben är min braiga fru JAAAA mwah, som inte mobbar mig för att jag inte kunde sjunga (bara lite) ♥ Aa men grattis, jag ska göra ett kort eller något just bc liksom. Ge mig kortet i sommar bc jag vill se det. 16 feb, 2015 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen