Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19477 19478 19479 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


Jag klarar tydligen inte av att plugga engelska glosor längre?

Så fort jag letar efter ett ord så går min hjärna och letar det i spanska >.<

Hej

16 feb, 2015 16:30

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
P g a att jag har en söt kille på besök hos mig ikväll tänkte jag vara lite classy och köpa semlor att bjuda på så jag tog en omväg med bussen (vilket automatiskt innebär 25 min promenad hem) för att gå till affären. Men när jag står i kassan och ska betala upptäcker jag att jag har glömt min plånbok hemma! XD Så pinsamt! Så jag fick gå tillbaka med semlorna och gå hem tomhänt. Känner mig ovanligt virrig xD

Nu bakar jag kolakakor istället. Orkar inte stressa till affären igen.

Hembakt är ändå bäst

16 feb, 2015 16:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Borttagen:
P g a att jag har en söt kille på besök hos mig ikväll tänkte jag vara lite classy och köpa semlor att bjuda på så jag tog en omväg med bussen (vilket automatiskt innebär 25 min promenad hem) för att gå till affären. Men när jag står i kassan och ska betala upptäcker jag att jag har glömt min plånbok hemma! XD Så pinsamt! Så jag fick gå tillbaka med semlorna och gå hem tomhänt. Känner mig ovanligt virrig xD

Nu bakar jag kolakakor istället. Orkar inte stressa till affären igen.

Hembakt är ändå bäst


Risken finns att jag bakar äckligt, bakning är inte min starkaste hemsyssla xD Men det går nog bra!

16 feb, 2015 16:37

Chaemy
Elev

Avatar


Oj.
Min lillasyster har skrivit ett hemskt elakt brev till min mamma. Hon slängde ut det från sitt rum precis. När mamma går igenom korridoren nästa gång så kommer hon att se det. Det står att mamma är en hemsk person och annat i brevet.
Jag vet inte om jag borde ta brevet och göra mig av med det eller om jag borde låta bli att lägga mig i bråket över huvudtaget.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

16 feb, 2015 16:53

Detta inlägg ändrades senast 2015-02-16 kl. 16:53
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Mensvärk.. Du eviga mensvärk... Dö i en brand tack... Och gå och lägg dig i en hög av bajs. Fuck you mensvärk. Jag hatar dig. Hejdå.

16 feb, 2015 16:53

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Borttagen:
P g a att jag har en söt kille på besök hos mig ikväll tänkte jag vara lite classy och köpa semlor att bjuda på så jag tog en omväg med bussen (vilket automatiskt innebär 25 min promenad hem) för att gå till affären. Men när jag står i kassan och ska betala upptäcker jag att jag har glömt min plånbok hemma! XD Så pinsamt! Så jag fick gå tillbaka med semlorna och gå hem tomhänt. Känner mig ovanligt virrig xD

Nu bakar jag kolakakor istället. Orkar inte stressa till affären igen.

Hembakt är ändå bäst


Risken finns att jag bakar äckligt, bakning är inte min starkaste hemsyssla xD Men det går nog bra!

Då har du gjort ett tappert försök iallafall x) men följer du receptet så borde det gå bra, kolakakor är ju inte så svårt

16 feb, 2015 16:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Mensvärk.. Du eviga mensvärk... Dö i en brand tack... Och gå och lägg dig i en hög av bajs. Fuck you mensvärk. Jag hatar dig. Hejdå.


Snygg dikt...

Stackars dig!

16 feb, 2015 16:55

Borttagen

Avatar

+1


Fellrendión
Jag klandrar henne inte ♥
Frakten kostar 55:-, då skickas den med Schenker och man får även ett kollinummer att spåra med.
Skulle du vilja (och om du får) så får du välja först av de jag har.

sanna1324567 och Frivolt
Jag tror att jag har tre kvar (kanske har fler liggandes, ska leta igenom alla lådor) och ni kan gärna få en varsin av dem mot fraktkostnaden på 55:- ^^ Hade gärna betalat frakten också, om jag hade kunnat, men det kan jag dessvärre inte.. Som jag skrev till Fellrendión så får man ett kollinummer så att man kan spåra.
Så om ni vill, så får ni dem mer än gärna.

- Kan ta en bild på pennorna imorgon, så får ni välja bland de som är kvar.

Chaemy och Corazon
Tack så jättemycket ♥

16 feb, 2015 16:58

Chaemy
Elev

Avatar


Kattuggla, om du hittar en till så vill jag gärna ha den, om jag får!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

16 feb, 2015 16:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Kattuggla, om du hittar en till så vill jag gärna ha den, om jag får!


Självklart får du det! ♥

16 feb, 2015 17:00

1 2 3 ... 19477 19478 19479 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.