@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Jag klarar tydligen inte av att plugga engelska glosor längre?
Så fort jag letar efter ett ord så går min hjärna och letar det i spanska >.< Hej 16 feb, 2015 16:30 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: P g a att jag har en söt kille på besök hos mig ikväll tänkte jag vara lite classy och köpa semlor att bjuda på så jag tog en omväg med bussen (vilket automatiskt innebär 25 min promenad hem) för att gå till affären. Men när jag står i kassan och ska betala upptäcker jag att jag har glömt min plånbok hemma! XD Så pinsamt! Så jag fick gå tillbaka med semlorna och gå hem tomhänt. Känner mig ovanligt virrig xD Nu bakar jag kolakakor istället. Orkar inte stressa till affären igen. Hembakt är ändå bäst 16 feb, 2015 16:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: P g a att jag har en söt kille på besök hos mig ikväll tänkte jag vara lite classy och köpa semlor att bjuda på så jag tog en omväg med bussen (vilket automatiskt innebär 25 min promenad hem) för att gå till affären. Men när jag står i kassan och ska betala upptäcker jag att jag har glömt min plånbok hemma! XD Så pinsamt! Så jag fick gå tillbaka med semlorna och gå hem tomhänt. Känner mig ovanligt virrig xD Nu bakar jag kolakakor istället. Orkar inte stressa till affären igen. Hembakt är ändå bäst Risken finns att jag bakar äckligt, bakning är inte min starkaste hemsyssla xD Men det går nog bra! 16 feb, 2015 16:37 |
|
Chaemy
Elev |
Oj.
Min lillasyster har skrivit ett hemskt elakt brev till min mamma. Hon slängde ut det från sitt rum precis. När mamma går igenom korridoren nästa gång så kommer hon att se det. Det står att mamma är en hemsk person och annat i brevet. Jag vet inte om jag borde ta brevet och göra mig av med det eller om jag borde låta bli att lägga mig i bråket över huvudtaget.
16 feb, 2015 16:53
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-16 kl. 16:53
|
|
Borttagen
|
Mensvärk.. Du eviga mensvärk... Dö i en brand tack... Och gå och lägg dig i en hög av bajs. Fuck you mensvärk. Jag hatar dig. Hejdå.
16 feb, 2015 16:53 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: P g a att jag har en söt kille på besök hos mig ikväll tänkte jag vara lite classy och köpa semlor att bjuda på så jag tog en omväg med bussen (vilket automatiskt innebär 25 min promenad hem) för att gå till affären. Men när jag står i kassan och ska betala upptäcker jag att jag har glömt min plånbok hemma! XD Så pinsamt! Så jag fick gå tillbaka med semlorna och gå hem tomhänt. Känner mig ovanligt virrig xD Nu bakar jag kolakakor istället. Orkar inte stressa till affären igen. Hembakt är ändå bäst Risken finns att jag bakar äckligt, bakning är inte min starkaste hemsyssla xD Men det går nog bra! Då har du gjort ett tappert försök iallafall x) men följer du receptet så borde det gå bra, kolakakor är ju inte så svårt 16 feb, 2015 16:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Mensvärk.. Du eviga mensvärk... Dö i en brand tack... Och gå och lägg dig i en hög av bajs. Fuck you mensvärk. Jag hatar dig. Hejdå. Snygg dikt... Stackars dig! 16 feb, 2015 16:55 |
|
Borttagen
|
Fellrendión
Jag klandrar henne inte ♥ Frakten kostar 55:-, då skickas den med Schenker och man får även ett kollinummer att spåra med. Skulle du vilja (och om du får) så får du välja först av de jag har. sanna1324567 och Frivolt Jag tror att jag har tre kvar (kanske har fler liggandes, ska leta igenom alla lådor) och ni kan gärna få en varsin av dem mot fraktkostnaden på 55:- ^^ Hade gärna betalat frakten också, om jag hade kunnat, men det kan jag dessvärre inte.. Som jag skrev till Fellrendión så får man ett kollinummer så att man kan spåra. Så om ni vill, så får ni dem mer än gärna. - Kan ta en bild på pennorna imorgon, så får ni välja bland de som är kvar. Chaemy och Corazon Tack så jättemycket ♥ 16 feb, 2015 16:58 |
|
Chaemy
Elev |
16 feb, 2015 16:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Kattuggla, om du hittar en till så vill jag gärna ha den, om jag får! Självklart får du det! ♥ 16 feb, 2015 17:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen