@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Haha, tack. Och grattis i förskott!!GRATTIS!!!!!! För mig dröjer det...*räknar*...runt tio månader till... 16 feb, 2015 15:25 |
|
Corazon
Elev |
16 feb, 2015 15:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh ... jag skulle så gärna vilja ha en. Det finns inte någon kvar som jag kan få köpa? Ska göra min allra sista fjäderpenna nu i veckan (som författaren Kim Kimselius vill ha som omslag till sin nästkommande bok) - och därefter kommer jag att sluta med fjäderpenneriet. Helt och hållet. 16 feb, 2015 15:34 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska göra min allra sista fjäderpenna nu i veckan (som författaren Kim Kimselius vill ha som omslag till sin nästkommande bok) - och därefter kommer jag att sluta med fjäderpenneriet. Helt och hållet. Ville bara säga att dina fjäderpennor och ditt företag kring magi är fantastiskt! Din livsstil verkar vara riktigt härlig också.
16 feb, 2015 15:41 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Kattuggla: Åh, synd men jag förstår ju ändå att det är tidskrävande och väldigt dyrt. Jag vill bara säga att om jag hade fått så hade jag väldigt väldigt mycket velat köpa en av dem för de är så otroligt vackra men tyvärr får jag inte det. Tusen tack ♥ Bara tanken värmer gott.. Har ett par stycken som bara ligger och tar plats som jag hade tänkt skänka bort mot fraktkostnaden, du kan få en om du vill ha en. (Såvida det inte handlar om adressen och att dina föräldrar inte vill att du lämnar ut den.) Vad snällt av dig! ♥ Jag vet inte riktigt varför hon varit emot det men nu har jag pratat med henne i alla fall. Nu undrar min mamma hur mycket frakten kostar?
16 feb, 2015 16:00 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av illusionofcool: Haha, tack. Och grattis i förskott!! GRATTIS!!!!!! För mig dröjer det...*räknar*...runt tio månader till... "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 16 feb, 2015 16:05 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska göra min allra sista fjäderpenna nu i veckan (som författaren Kim Kimselius vill ha som omslag till sin nästkommande bok) - och därefter kommer jag att sluta med fjäderpenneriet. Helt och hållet. Åh vad synd... Jag tycker så himla mycket om den fjäderpennan som jag har som är gjord av dig och jag skulle så gärna ha fler! De är väldigt, väldigt vackra.
16 feb, 2015 16:12 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Kattuggla: Åh, synd men jag förstår ju ändå att det är tidskrävande och väldigt dyrt. Jag vill bara säga att om jag hade fått så hade jag väldigt väldigt mycket velat köpa en av dem för de är så otroligt vackra men tyvärr får jag inte det. Tusen tack ♥ Bara tanken värmer gott.. Har ett par stycken som bara ligger och tar plats som jag hade tänkt skänka bort mot fraktkostnaden, du kan få en om du vill ha en. (Såvida det inte handlar om adressen och att dina föräldrar inte vill att du lämnar ut den.) Oooh! Alltså, finns det kvar någon man kan lixom få för frakten? För jag vill gärna ha en Och sen, vad trist att du inte ska hålla på med det mer 16 feb, 2015 16:22 |
|
Nordanhym
Elev |
16 feb, 2015 16:24 |
|
Borttagen
|
P g a att jag har en söt kille på besök hos mig ikväll tänkte jag vara lite classy och köpa semlor att bjuda på så jag tog en omväg med bussen (vilket automatiskt innebär 25 min promenad hem) för att gå till affären. Men när jag står i kassan och ska betala upptäcker jag att jag har glömt min plånbok hemma! XD Så pinsamt! Så jag fick gå tillbaka med semlorna och gå hem tomhänt. Känner mig ovanligt virrig xD
Nu bakar jag kolakakor istället. Orkar inte stressa till affären igen. 16 feb, 2015 16:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen