Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19475 19476 19477 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ska göra min allra sista fjäderpenna nu i veckan (som författaren Kim Kimselius vill ha som omslag till sin nästkommande bok) - och därefter kommer jag att sluta med fjäderpenneriet.
Helt och hållet.

16 feb, 2015 13:50

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Beben:
Ooooch, så var man tonåring.
GRATTIS!!!!!! För mig dröjer det...*räknar*...runt tio månader till...

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

16 feb, 2015 13:53

Klaestron
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Klaestron Grattis fina du ♥ Är glad att du hittade hit och att vi började snacka Nu måste vi bara ses också!!


Ja! Vi måste verkligen ses och se vad som händer

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

16 feb, 2015 14:18

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Klaestron:
Skrivet av Frivolt:
Klaestron Grattis fina du ♥ Är glad att du hittade hit och att vi började snacka Nu måste vi bara ses också!!


Ja! Vi måste verkligen ses och se vad som händer


Men eller huur we have too!! vi får planera!!!

16 feb, 2015 14:24

Fellrendión
Elev

Avatar


Kattuggla: Åh, synd men jag förstår ju ändå att det är tidskrävande och väldigt dyrt. Jag vill bara säga att om jag hade fått så hade jag väldigt väldigt mycket velat köpa en av dem för de är så otroligt vackra men tyvärr får jag inte det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

16 feb, 2015 14:26

Corazon
Elev

Avatar


Wiih jag åker till Bryssel om en vecka

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fb85dadd6a3ed1a31c307a274bcaee418%2Ftumblr_oh1oarreOx1sjhtm9o1_500.gif

16 feb, 2015 14:54

Borttagen

Avatar


Guud! Jag är så mätt att jag nästan spricker

16 feb, 2015 14:54

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Guud! Jag är så mätt att jag nästan spricker

Vill också vara mätt ♥

=) - just like themarauder

16 feb, 2015 14:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Kattuggla: Åh, synd men jag förstår ju ändå att det är tidskrävande och väldigt dyrt. Jag vill bara säga att om jag hade fått så hade jag väldigt väldigt mycket velat köpa en av dem för de är så otroligt vackra men tyvärr får jag inte det.


Tusen tack ♥ Bara tanken värmer gott..
Har ett par stycken som bara ligger och tar plats som jag hade tänkt skänka bort mot fraktkostnaden, du kan få en om du vill ha en. (Såvida det inte handlar om adressen och att dina föräldrar inte vill att du lämnar ut den.)

16 feb, 2015 15:00

Borttagen

Avatar


Träningar snart

16 feb, 2015 15:05

1 2 3 ... 19475 19476 19477 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.