@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
illusionofcool
Elev |
My story:
Spoiler: Tryck här för att visa! "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 16 feb, 2015 12:48 |
|
Trädkatten
Elev |
Hur skriver man låtar?
Hur kan jag göra musik om jag inte ens kan spela något instrument? Hur lär man sig att dansa? Jag vill, jag vill, jag vill. Jag vill kunna spela gitarr, piano, massa instrument! Jag vill kunna dansa och jag vill göra egna låtar men hur?
16 feb, 2015 13:06 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Precis min tanke!!!!!!!! (Garage band är rätt bra om du vill göra en låt... Förutom att du måste sjunga om man vill ha en text. Och det är jag inte bra på.)Hur skriver man låtar? Hur kan jag göra musik om jag inte ens kan spela något instrument? Hur lär man sig att dansa? Jag vill, jag vill, jag vill. Jag vill kunna spela gitarr, piano, massa instrument! Jag vill kunna dansa och jag vill göra egna låtar men hur? "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 16 feb, 2015 13:11 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Hur skriver man låtar? Hur kan jag göra musik om jag inte ens kan spela något instrument? Hur lär man sig att dansa? Jag vill, jag vill, jag vill. Jag vill kunna spela gitarr, piano, massa instrument! Jag vill kunna dansa och jag vill göra egna låtar men hur? Vill du sjunga men verkligen inte kan så kan du ju använda autotune.
16 feb, 2015 13:25 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Trädkatten: Precis min tanke!!!!!!!! (Garage band är rätt bra om du vill göra en låt... Förutom att du måste sjunga om man vill ha en text. Och det är jag inte bra på.) Hur skriver man låtar? Hur kan jag göra musik om jag inte ens kan spela något instrument? Hur lär man sig att dansa? Jag vill, jag vill, jag vill. Jag vill kunna spela gitarr, piano, massa instrument! Jag vill kunna dansa och jag vill göra egna låtar men hur? Jag älskar att sjunga och man kan väl säga att jag är bra. Fellrendión: Jag övar varje dag stup i kvarten. Fråga the marauder. xD Och jag går på en sånggrupp och jag älskar verkligen att sjunga men det är alla dem där andra bitarna också. Som instrument, dans, och låt-texter. Och jag vet bara inte hur. Men tack iaf!
16 feb, 2015 13:27 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Varsågod!! Jag är lite tvärtemot, jag kan ganska lätt få ner en (ganska okej och kort) låttext på papper men kan verkligen inte sjunga. Sen är jag dålig på att hitta en melodi, så det blir typ, en låt med små ändringar i mitt huvud.Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Trädkatten: Precis min tanke!!!!!!!! (Garage band är rätt bra om du vill göra en låt... Förutom att du måste sjunga om man vill ha en text. Och det är jag inte bra på.) Hur skriver man låtar? Hur kan jag göra musik om jag inte ens kan spela något instrument? Hur lär man sig att dansa? Jag vill, jag vill, jag vill. Jag vill kunna spela gitarr, piano, massa instrument! Jag vill kunna dansa och jag vill göra egna låtar men hur? Jag älskar att sjunga och man kan väl säga att jag är bra. "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 16 feb, 2015 13:31 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Trädkatten: Varsågod!! Jag är lite tvärtemot, jag kan ganska lätt få ner en (ganska okej och kort) låttext på papper men kan verkligen inte sjunga. Sen är jag dålig på att hitta en melodi, så det blir typ, en låt med små ändringar i mitt huvud. Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Trädkatten: Precis min tanke!!!!!!!! (Garage band är rätt bra om du vill göra en låt... Förutom att du måste sjunga om man vill ha en text. Och det är jag inte bra på.) Hur skriver man låtar? Hur kan jag göra musik om jag inte ens kan spela något instrument? Hur lär man sig att dansa? Jag vill, jag vill, jag vill. Jag vill kunna spela gitarr, piano, massa instrument! Jag vill kunna dansa och jag vill göra egna låtar men hur? Jag älskar att sjunga och man kan väl säga att jag är bra. Haha, vi skulle ju kunna göra låtar tillsammans. Du gör texterna, jag sjunger och så hjälps vi åt med melodin. xD
16 feb, 2015 13:34 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Haha, ja. Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Trädkatten: Varsågod!! Jag är lite tvärtemot, jag kan ganska lätt få ner en (ganska okej och kort) låttext på papper men kan verkligen inte sjunga. Sen är jag dålig på att hitta en melodi, så det blir typ, en låt med små ändringar i mitt huvud. Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Trädkatten: Precis min tanke!!!!!!!! (Garage band är rätt bra om du vill göra en låt... Förutom att du måste sjunga om man vill ha en text. Och det är jag inte bra på.) Hur skriver man låtar? Hur kan jag göra musik om jag inte ens kan spela något instrument? Hur lär man sig att dansa? Jag vill, jag vill, jag vill. Jag vill kunna spela gitarr, piano, massa instrument! Jag vill kunna dansa och jag vill göra egna låtar men hur? Jag älskar att sjunga och man kan väl säga att jag är bra. Haha, vi skulle ju kunna göra låtar tillsammans. Du gör texterna, jag sjunger och så hjälps vi åt med melodin. xD "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 16 feb, 2015 13:35 |
|
Fellrendión
Elev |
16 feb, 2015 13:36 |
|
Beben
Elev |
16 feb, 2015 13:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen