@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Åh idag var det ett år sedan jag råkade trilla in på Mugglis och blev medlem. Ett år går fort, men jag trivs bra.
Firar med att vara ledig idag Tack alla mugglisar som gjort att jag trivs här! Speciellt tack till; Frivolt, Vildvittra, kitto, Fellrendión som jag ser upp till även om jag inte är så lång!
16 feb, 2015 08:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Åh idag var det ett år sedan jag råkade trilla in på Mugglis och blev medlem. Ett år går fort, men jag trivs bra. Firar med att vara ledig idag Tack alla mugglisar som gjort att jag trivs här! Speciellt tack till; Frivolt, Vildvittra, kitto, Fellrendión som jag ser upp till även om jag inte är så lång! Låter som du trillade in rätt då i alla fall ^^ 16 feb, 2015 08:20 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Åh idag var det ett år sedan jag råkade trilla in på Mugglis och blev medlem. Ett år går fort, men jag trivs bra. Firar med att vara ledig idag Tack alla mugglisar som gjort att jag trivs här! Speciellt tack till; Frivolt, Vildvittra, kitto, Fellrendión som jag ser upp till även om jag inte är så lång! Låter som du trillade in rätt då i alla fall ^^ Absolut, ville hitta någon forumsida som var lite som Hoggy men lite modernare
16 feb, 2015 08:22 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Klaestron: Åh idag var det ett år sedan jag råkade trilla in på Mugglis och blev medlem. Ett år går fort, men jag trivs bra. Firar med att vara ledig idag Tack alla mugglisar som gjort att jag trivs här! Speciellt tack till; Frivolt, Vildvittra, kitto, Fellrendión som jag ser upp till även om jag inte är så lång! Grattis! Det känns som att du har varit medlem mycket längre än så. Men grattis återigen!
16 feb, 2015 08:23 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Klaestron: Åh idag var det ett år sedan jag råkade trilla in på Mugglis och blev medlem. Ett år går fort, men jag trivs bra. Firar med att vara ledig idag Tack alla mugglisar som gjort att jag trivs här! Speciellt tack till; Frivolt, Vildvittra, kitto, Fellrendión som jag ser upp till även om jag inte är så lång! Grattis! Det känns som att du har varit medlem mycket längre än så. Men grattis återigen! Tack! Sedan jag hittade hit har vardagen ljusnat markant, men håller med. Det känns längre sedan än ett år
16 feb, 2015 08:27 |
|
Afturelding
Elev |
Jag vill redan bygga ut rosen jag tatuerade för två veckor sen. Jag tycker det ser lite skumt ut när jag har kläder utan ärmar. Men.... Äh. Nu har jag tillräckligt många tatueringar för att inte behöva tänka igenom allt i månader, tycker jag.
![]() ![]()
16 feb, 2015 08:36 |
|
Borttagen
|
Om typ en halvtimme så måste jag åka in till stan med mamma och så ska jag till isen och träffa upp hela högstadiet och åka skridskor och vara utomhus hela dagen USCH jag vill inte
16 feb, 2015 08:46 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Åh idag var det ett år sedan jag råkade trilla in på Mugglis och blev medlem. Ett år går fort, men jag trivs bra. Firar med att vara ledig idag Tack alla mugglisar som gjort att jag trivs här! Speciellt tack till; Frivolt, Vildvittra, kitto, Fellrendión som jag ser upp till även om jag inte är så lång! Grattis Känns som du varit här typ alltid c: Är så glad att du hittade hit ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 feb, 2015 09:46 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Har ätit breakfast och second breakfast. Snart är det dags för elevenses och sen blir det väl luncheon, följt av afternoon tea...
Nåt ska man tillbringa lovet med 16 feb, 2015 10:57 |
|
Frivolt
Elev |
Klaestron Grattis fina du ♥ Är glad att du hittade hit och att vi började snacka
16 feb, 2015 12:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen