@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Jag har kommit fram till att jag inte tycker om pizza längre. Jag gillar pizza i perioder. Går från att älska det till att inte kunna äta det alls. x) Jag kan tänka mig att det som har hänt mig har och göra med någon gång för typ två år sedan. Jag åt bara min pizza normalt och sen blev jag jätteillamående och trodde verkligen att jag var magsjuk. Jag har fobi för magsjuka så det kanske har satt sina spår! Äsch jag vet inte säkert. Det är faktiskt inte ovanligt att det blir så. Jag kan inte äta saker med mycket grädde på av samma anledning, känner flera som har liknande kopplingar. Om man förknippar något med något man ogillar så är det klart att man inte heller gillar det som startat kopplingen i första hand, i ditt fall pizza. 15 feb, 2015 21:39 |
|
Solkatten
Elev |
Så himla härligt med lov! Ingen skola imorgon! ^-^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 feb, 2015 22:22 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Så himla härligt med lov! Ingen skola imorgon! ^-^ Mina syskon har också lov =) åh, vad härligt! =) - just like themarauder 15 feb, 2015 22:23 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Solkatten: Så himla härligt med lov! Ingen skola imorgon! ^-^ Mina syskon har också lov =) åh, vad härligt! Mitt lov tar slut nu! I morgon är det alltså dags med skola igen för mig. Jag borde nog gå och lägga mig så att jag får lite sömn till morgondagen. ^^ Godnatt!
15 feb, 2015 22:27 |
|
Vildvittra
Elev |
Ganska spännande med sportlov då det är så pass utbrett. Sportlovet här är v. 9
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 feb, 2015 22:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Ganska spännande med sportlov då det är så pass utbrett. Sportlovet här är v. 9 Känns lite som att ju längre norrut desto senare. För mig har sportlov alltid varit vecka 10 15 feb, 2015 22:33 |
|
Frivolt
Elev |
HAHAHAH Alltså dagens skratt xD har tårar i ögonen xD Så himla kul!!
15 feb, 2015 22:36 |
|
Chaemy
Elev |
15 feb, 2015 22:37 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Ganska spännande med sportlov då det är så pass utbrett. Sportlovet här är v. 9 Känns lite som att ju längre norrut desto senare. För mig har sportlov alltid varit vecka 10 Jo, så måste det ju vara. Vi har ju snön kvar längre "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 feb, 2015 22:38 |
|
Frivolt
Elev |
haha jag såg den nu xD Så himla kul!! xD Jaaa men visst är hon 15 feb, 2015 22:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen