@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Drömde inatt att jag var på min gamla högstadieskola och skulle vara med på nån lektion med en högstadieklass...
Det var verkligen en mardröm 15 feb, 2015 18:35 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Minihäst: Vilken????? Jily♥♥♥♥ Har hittat en såååå bra Jily fanfiction *-* Den heter The Life and Times och ligger på fanfiction.net! Dock är den på engelska Och alltså JA Jily forever. Hittade en lista på tumblr med massa tips, men tappade bort den : ((( Hoppas jag kan googla fram den igen Såg ditt inlägg nu, Malfoys_girl så taggar dig nu aha another day, another slay 15 feb, 2015 18:36
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-15 kl. 18:37
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Minihäst: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Minihäst: Vilken????? Jily♥♥♥♥ Har hittat en såååå bra Jily fanfiction *-* Den heter The Life and Times och ligger på fanfiction.net! Dock är den på engelska Och alltså JA Jily forever. Hittade en lista på tumblr med massa tips, men tappade bort den : ((( Hoppas jag kan googla fram den igen Synd att den är på Engelska men ska ändå läsa den! 15 feb, 2015 18:37 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Hejsan allihop jag vill bara säga att Kola är så himla bäst och jag älskar henne mer än alla
EDIT: //kola grattis på din födelsedag förresten
15 feb, 2015 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: idag kommer min bf hem! Min med! Min kommer från Sverige varifrån kommer din? 15 feb, 2015 18:54 |
|
Borttagen
|
Jag var nära på att hälla ut rapsolja över hela mig!!! Flaskan stod högt uppe i ett skåp och jag råkade öppna korken medan jag tog ner den! Tur att jag har så snabba reflexer så jag fick bara lite på handen! Hade varit helt förödande annars xD
15 feb, 2015 19:09 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Får flashbacks till när jag tappade en hel burk oregano på mitt ansikte, mycket mys, mycket mys cxJag var nära på att hälla ut rapsolja över hela mig!!! Flaskan stod högt uppe i ett skåp och jag råkade öppna korken medan jag tog ner den! Tur att jag har så snabba reflexer så jag fick bara lite på handen! Hade varit helt förödande annars xD MUMS! 15 feb, 2015 19:12 |
|
Fellrendión
Elev |
15 feb, 2015 19:30 |
|
Chaemy
Elev |
15 feb, 2015 19:36 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
är tacksam för att jag har möjlighet till en utbildning, men tror inte jag kommer vara lika tacksam i morgon när jag väl är i skolan
15 feb, 2015 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen