Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19465 19466 19467 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
MTEL: Det är det värsta jag vet!! o.O
Jag brukar försöka gå på toa etc så jag slipper hälsa.. Vet inte varför jg tycker det är så jobbigt.


Det värsta är att jag typ får dåligt samvete, för det förväntas att man skall kramas när man hälsar på vissa ibland. Vid pappas ex är det ännu värre för där hälsar man genom att pussa på kinden O_o nu kom min väns föräldrar på besök och jag försökte hälsa samtidigt som jag satt kvar vid datorn för att slippa kramas men båda gick fram och klappade mig på axeln istället -,-

Haha xD skönt att man inte är ensam då.. varför vill alla kramas? Jag vill bara kramas när det är någon närmare vän.

15 feb, 2015 13:52

Nordanhym
Elev

Avatar


Så jävla trött xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fad%2F27%2Fd6%2Fad27d6995117862c805a34d61ca84939.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

15 feb, 2015 13:53

Borttagen

Avatar




Ser säsong 2 av Mad fat diary nu :3

15 feb, 2015 13:54

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
MTEL: Det är det värsta jag vet!! o.O
Jag brukar försöka gå på toa etc så jag slipper hälsa.. Vet inte varför jg tycker det är så jobbigt.


Det värsta är att jag typ får dåligt samvete, för det förväntas att man skall kramas när man hälsar på vissa ibland. Vid pappas ex är det ännu värre för där hälsar man genom att pussa på kinden O_o nu kom min väns föräldrar på besök och jag försökte hälsa samtidigt som jag satt kvar vid datorn för att slippa kramas men båda gick fram och klappade mig på axeln istället -,-

Haha xD skönt att man inte är ensam då.. varför vill alla kramas? Jag vill bara kramas när det är någon närmare vän.


Pussar på kinden?! Åh, herre gud.. Jag har en killkompis som ibland hälsar så dock.. men det e ganska lugnt.

Alltså nej, jag förstår inte detta kramande. För att man ska verka närmare än vad man är? För att göra mig sjukt obekväm? Särskilt jag som är kort också.. haha, nej fy.. Kramas är inte min grej. Det är bra med gifs, hah =)

=) - just like themarauder

15 feb, 2015 13:56

Borttagen

Avatar


Tips på bra komedier? BOmba mej med förslag

15 feb, 2015 14:04

cikki
Elev

Avatar


Titta vad jag hittade ♥
http://29a.ch/sandbox/2011/neonflames/#
Gör dina egna galaxer! c:

15 feb, 2015 14:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av cikki:
Titta vad jag hittade ♥
http://29a.ch/sandbox/2011/neonflames/#
Gör dina egna galaxer! c:


Det där var skitkul att leka med med min laptops touchskärm

15 feb, 2015 14:35

Borttagen

Avatar


Imorgon ska jag åka skridskor på isvägen till någonting-ön (vet ej vad den heter eh) och sedan stanna där hela dagen och så åka tillbaka ... med hela högstadiet.
ahahah alltså kan inte allting bara dö : ))

15 feb, 2015 15:20

Fellrendión
Elev

Avatar


Jag lyssnar på 'Safe and Sound' och låter två fönster vara så öppna de bara kan bli, fast att det blåser jättemycket. Det är en så stark känsla jag får av att bara lyssna på låten och titta ut genom fönstret. Den här årstiden är så vacker även om allt är så dött. Den här tiden när inget växer och det är ingen snö heller... den är ♥. Man har liksom hela året framför sig och det är så fint.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

15 feb, 2015 15:23

Borttagen

Avatar


Har nu skrivit hundra inlägg!

15 feb, 2015 15:27

1 2 3 ... 19465 19466 19467 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.