Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19464 19465 19466 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Beben
Elev

Avatar


Sista dagen som "barn" nudå ... Jag ska läsa Spiderwick och sen gå ut och leta oknytt! Alien, du följer med va?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

15 feb, 2015 12:07

Obliviate_
Elev

Avatar


bubble witch saga 2. Jag kommer få ett utbrott o slå sönder min dator snart. MVH SLUTA

15 feb, 2015 12:10

Frivolt
Elev

Avatar


BAAH!! Skulle ha tagit ett foto till idag D: Film-tema...wtf..det går inte braaaa D: D:

BUHU!

15 feb, 2015 12:16

Luna Chang
Elev

Avatar


Det är något riktigt on point med inbundna böcker

Jag föredrar att läsa pocket eftersom de är lättare, mindre och billigare, men samtidigt så blir de nötta så lätt och det är då man blir tacksam över inbundna böcker ♥

Hej

15 feb, 2015 12:42

Solkatten
Elev

Avatar


Har Robins och Sannas låt Åkarp på hjärnan. xD Fast jag kan bara refrängen...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 feb, 2015 12:45

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Det är något riktigt on point med inbundna böcker

Jag föredrar att läsa pocket eftersom de är lättare, mindre och billigare, men samtidigt så blir de nötta så lätt och det är då man blir tacksam över inbundna böcker ♥

Jag tycker det är för svårt att läsa inbundna böcker! Man kan ju inte böja/vika dem, o så får jag ont i händerna/handlederna =)
Men visst är det lite extra fint med inbundna.

=) - just like themarauder

15 feb, 2015 12:48

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Luna Chang:
Det är något riktigt on point med inbundna böcker

Jag föredrar att läsa pocket eftersom de är lättare, mindre och billigare, men samtidigt så blir de nötta så lätt och det är då man blir tacksam över inbundna böcker ♥

Jag tycker det är för svårt att läsa inbundna böcker! Man kan ju inte böja/vika dem, o så får jag ont i händerna/handlederna =)
Men visst är det lite extra fint med inbundna.

Det är precis det jag menar!

Det är så mycket lättare att läsa en pocketbok, men en inbunden är sååå mycket finare!

Hej

15 feb, 2015 12:59

Borttagen

Avatar


Jag har nog läst liiite för mycket om att bli utbytesstudent de senaste veckorna ... särskilt med tanke på att jag inte kan bli det förrän om två och ett halvt år ... eh

15 feb, 2015 13:02

Borttagen

Avatar




Hatar ofrivilliga kramar, typ när släkt eller vänners föräldrar kommer och ger en, en kram. Jag vill inte kramas

15 feb, 2015 13:34

themarauder
Lärare

Avatar


MTEL: Det är det värsta jag vet!! o.O
Jag brukar försöka gå på toa etc så jag slipper hälsa.. Vet inte varför jg tycker det är så jobbigt.

=) - just like themarauder

15 feb, 2015 13:37

1 2 3 ... 19464 19465 19466 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.