@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Sista dagen som "barn" nudå ... Jag ska läsa Spiderwick och sen gå ut och leta oknytt! Alien, du följer med va?
15 feb, 2015 12:07 |
|
Obliviate_
Elev |
bubble witch saga 2. Jag kommer få ett utbrott o slå sönder min dator snart. MVH SLUTA
15 feb, 2015 12:10 |
|
Frivolt
Elev |
BAAH!! Skulle ha tagit ett foto till idag D: Film-tema...wtf..det går inte braaaa D: D:
BUHU! 15 feb, 2015 12:16 |
|
Luna Chang
Elev |
Det är något riktigt on point med inbundna böcker
Jag föredrar att läsa pocket eftersom de är lättare, mindre och billigare, men samtidigt så blir de nötta så lätt och det är då man blir tacksam över inbundna böcker ♥ Hej 15 feb, 2015 12:42 |
|
Solkatten
Elev |
Har Robins och Sannas låt Åkarp på hjärnan. xD Fast jag kan bara refrängen...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 feb, 2015 12:45 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Luna Chang: Det är något riktigt on point med inbundna böcker Jag föredrar att läsa pocket eftersom de är lättare, mindre och billigare, men samtidigt så blir de nötta så lätt och det är då man blir tacksam över inbundna böcker ♥ Jag tycker det är för svårt att läsa inbundna böcker! Man kan ju inte böja/vika dem, o så får jag ont i händerna/handlederna =) Men visst är det lite extra fint med inbundna. =) - just like themarauder 15 feb, 2015 12:48 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Luna Chang: Det är något riktigt on point med inbundna böcker Jag föredrar att läsa pocket eftersom de är lättare, mindre och billigare, men samtidigt så blir de nötta så lätt och det är då man blir tacksam över inbundna böcker ♥ Jag tycker det är för svårt att läsa inbundna böcker! Man kan ju inte böja/vika dem, o så får jag ont i händerna/handlederna =) Men visst är det lite extra fint med inbundna. Det är precis det jag menar! Det är så mycket lättare att läsa en pocketbok, men en inbunden är sååå mycket finare! Hej 15 feb, 2015 12:59 |
|
Borttagen
|
Jag har nog läst liiite för mycket om att bli utbytesstudent de senaste veckorna ... särskilt med tanke på att jag inte kan bli det förrän om två och ett halvt år ... eh
15 feb, 2015 13:02 |
|
Borttagen
|
Hatar ofrivilliga kramar, typ när släkt eller vänners föräldrar kommer och ger en, en kram. Jag vill inte kramas 15 feb, 2015 13:34 |
|
themarauder
Lärare |
MTEL: Det är det värsta jag vet!! o.O
Jag brukar försöka gå på toa etc så jag slipper hälsa.. Vet inte varför jg tycker det är så jobbigt. =) - just like themarauder 15 feb, 2015 13:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen