Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19462 19463 19464 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


jg har förtjänat lite pengar enkelt idag/natt

15 feb, 2015 00:33

Frivolt
Elev

Avatar


themarauder Du har väl inte uppdaterat D:

15 feb, 2015 00:35

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Fellrendión:
ÅH NEJ!!!! Temat är REDAN borta... MÄRKTE DET BARA PRECIS! Jag har inte ens skickat till alla jag tänkte... fast som tur är till de flesta hoppas jag...
WHYYYYYYYYYYYYYY?!?!?!? VARFÖR SKICKADE JAG INTE TILL ALLA INNAN DET VAR FÖRSENT. ;-;
FSLASDAÖSA


REDAN?! D: REDAN BORTA?!??! D: Kunde de inte lixom ha haft kvar det till på söndag midnatt till måndag iaf? D: BUHU!!

temat eller skicka dvärg-funktionen??


Allt Allt e borta D: tyckte de kunde väntat D:

Men varför ser inte jag det??

Lyckost! Skicka så många dvärgar du bara hinner! ;D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

15 feb, 2015 00:36

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Frivolt:
themarauder Du har väl inte uppdaterat D:

Antagligen inte =)
åh, men vad tråkigt.. Jag önskar att sidan hade typ tre olika "färg"teman man kunde välja mellan. Jag vet att vissa får ont i huvudet av för mycket rödbrunt/Rostrött/maroon, men jag föredrar det. Känns varmare! =) Gillar därför när det är lite färg på mugglis.

=) - just like themarauder

15 feb, 2015 00:37

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
themarauder Du har väl inte uppdaterat D:

Antagligen inte =)
åh, men vad tråkigt.. Jag önskar att sidan hade typ tre olika "färg"teman man kunde välja mellan. Jag vet att vissa får ont i huvudet av för mycket rödbrunt/Rostrött/maroon, men jag föredrar det. Känns varmare! =) Gillar därför när det är lite färg på mugglis.


Jaa! Gör inte det, vägra uppdatera ♥
Jaa D: verkligen! Ja det tycker jag med Det hade varit trevligt Då hade man kunnat ha det som man själv ville det lixom Hade ju varit fint! Kanske nån gång i framtiden?` Vem vet!!

15 feb, 2015 00:40

Borttagen

Avatar


VAD HAR HÄNT MED TIDEN?!?!?? När jag satte mig vid datorn var klockan 23.11 och nu är hon 00.44??

15 feb, 2015 00:44

Salem
Lärare

Avatar

+1


cawywell, Jinx, Hedwig96 och kitto åååh era gosisar, såg precis era dvärgar och har inte varit inloggad för att kunna skicka tillbaka *Skickar kärlek i mängder* ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

15 feb, 2015 00:47

Borttagen

Avatar


ÄNTLIGEN är jag nöjd med min profil.

15 feb, 2015 00:48

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Då är det inte alla hjärtans dag längre! =) Det var kul så länge det varade. Funderar på om jag ska se klart love actually på åttan, eller sätta på titanic! =)

hmmm det är alla hjärtans dag här i mer än fem timmar... tänkte inte på att jag inte kunde skicka dvärgar nu

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

15 feb, 2015 01:24

Kim Potter
Elev

Avatar


Om du undrar vem jag är kan jag säga: "Vem är du själv, du alla hjärtans innersta önskan?"
Om du tänker att jag är creepy, kan jag säga: "Jag är kanske mystisk, men särskilt 'creepy' är jag inte, om jag får säga det själv."
Om du funderar på om jag bara trollar dig, kan jag säga: "Det finns folk som skulle dö för dig, min vän, och det finns (väldigt dumt) folk som inte ens skulle överväga saken. Det spelar ingen roll vilken sort jag är, sålänge du åtminstone skulle tänka efter."
Om du nu fortfarande läser, så säger jag bara en sak: "Jag älskar dig."
(Detta fick jag i ett dvärgmeddelande)

Umm okej. Tack?
Om du skrev detta, kliv fram .-.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

15 feb, 2015 08:19

1 2 3 ... 19462 19463 19464 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.