@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
SJUTTON.
I can't handle this shit. Hej 15 feb, 2015 00:13 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av themarauder: Då är det inte alla hjärtans dag längre! =) Det var kul så länge det varade. Funderar på om jag ska se klart love actually på åttan, eller sätta på titanic! =) Gud va skönt ♥ Äntligen är jävulsdagen över Se klart love actually Vill se den nya The woman in black D: 15 feb, 2015 00:15 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av themarauder: Då är det inte alla hjärtans dag längre! =) Det var kul så länge det varade. Funderar på om jag ska se klart love actually på åttan, eller sätta på titanic! =) åh titanic ♥ har inte sett den på några år nu, kanske är dags snart! ![]()
15 feb, 2015 00:16 |
|
themarauder
Lärare |
Frivolt: Haha, jaa.. jag tror också jag hellre egentligen ser titanic, men jag orkar inte heller byta xD något blir det i alla fall.
kinshaw: Nej, jag har inte heller sett den på länge!! =) ♥ Fast det kanske blir vampire diaries istället, haha.. Åh xD alla dessa val. =) - just like themarauder 15 feb, 2015 00:19 |
|
Fellrendión
Elev |
ÅH NEJ!!!! Temat är REDAN borta... MÄRKTE DET BARA PRECIS! Jag har inte ens skickat till alla jag tänkte... fast som tur är till de flesta hoppas jag...
WHYYYYYYYYYYYYYY?!?!?!? VARFÖR SKICKADE JAG INTE TILL ALLA INNAN DET VAR FÖRSENT. ;-; FSLASDAÖSA
15 feb, 2015 00:23 |
|
kinshaw
Elev |
themarauder, jag skulle säga att du borde välja titanic framför love actually! Fast å andra sidan så... vampire diaries är ju vampire diaries...... hm... xD
![]()
15 feb, 2015 00:26 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: ÅH NEJ!!!! Temat är REDAN borta... MÄRKTE DET BARA PRECIS! Jag har inte ens skickat till alla jag tänkte... fast som tur är till de flesta hoppas jag... WHYYYYYYYYYYYYYY?!?!?!? VARFÖR SKICKADE JAG INTE TILL ALLA INNAN DET VAR FÖRSENT. ;-; FSLASDAÖSA REDAN?! D: REDAN BORTA?!??! D: Kunde de inte lixom ha haft kvar det till på söndag midnatt till måndag iaf? D: BUHU!! 15 feb, 2015 00:30 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: ÅH NEJ!!!! Temat är REDAN borta... MÄRKTE DET BARA PRECIS! Jag har inte ens skickat till alla jag tänkte... fast som tur är till de flesta hoppas jag... WHYYYYYYYYYYYYYY?!?!?!? VARFÖR SKICKADE JAG INTE TILL ALLA INNAN DET VAR FÖRSENT. ;-; FSLASDAÖSA REDAN?! D: REDAN BORTA?!??! D: Kunde de inte lixom ha haft kvar det till på söndag midnatt till måndag iaf? D: BUHU!! temat eller skicka dvärg-funktionen?? =) - just like themarauder 15 feb, 2015 00:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: ÅH NEJ!!!! Temat är REDAN borta... MÄRKTE DET BARA PRECIS! Jag har inte ens skickat till alla jag tänkte... fast som tur är till de flesta hoppas jag... WHYYYYYYYYYYYYYY?!?!?!? VARFÖR SKICKADE JAG INTE TILL ALLA INNAN DET VAR FÖRSENT. ;-; FSLASDAÖSA REDAN?! D: REDAN BORTA?!??! D: Kunde de inte lixom ha haft kvar det till på söndag midnatt till måndag iaf? D: BUHU!! temat eller skicka dvärg-funktionen?? Allt 15 feb, 2015 00:32 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: ÅH NEJ!!!! Temat är REDAN borta... MÄRKTE DET BARA PRECIS! Jag har inte ens skickat till alla jag tänkte... fast som tur är till de flesta hoppas jag... WHYYYYYYYYYYYYYY?!?!?!? VARFÖR SKICKADE JAG INTE TILL ALLA INNAN DET VAR FÖRSENT. ;-; FSLASDAÖSA REDAN?! D: REDAN BORTA?!??! D: Kunde de inte lixom ha haft kvar det till på söndag midnatt till måndag iaf? D: BUHU!! temat eller skicka dvärg-funktionen?? Allt Men varför ser inte jag det?? =) - just like themarauder 15 feb, 2015 00:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen