@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Jag vill ha geléhjärtan ._. Jag fick en ask, har dock kvar sedan förra året. Jag är inte särskilt förtjust i godis alls, helt oförståeligt att folk fortsätter ge mig det. x) Waat... Jag vill också inte vara särskilt förtjust i godis Jag förstår inte hur man kan tycka om godis :O Jag förstår inte hur man inte kan göra det.. 14 feb, 2015 23:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av themarauder: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Jag vill ha geléhjärtan ._. Jag fick en ask, har dock kvar sedan förra året. Jag är inte särskilt förtjust i godis alls, helt oförståeligt att folk fortsätter ge mig det. x) Waat... Jag vill också inte vara särskilt förtjust i godis Jag förstår inte hur man kan tycka om godis :O Jag förstår inte hur man inte kan göra det.. Superkrafter, you know. 14 feb, 2015 23:54 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av themarauder: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Jag vill ha geléhjärtan ._. Jag fick en ask, har dock kvar sedan förra året. Jag är inte särskilt förtjust i godis alls, helt oförståeligt att folk fortsätter ge mig det. x) Waat... Jag vill också inte vara särskilt förtjust i godis Jag förstår inte hur man kan tycka om godis :O Jag förstår inte hur man inte kan göra det.. Superkrafter, you know. Jajjemän!! =D =) - just like themarauder 15 feb, 2015 00:01 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av themarauder: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Jag vill ha geléhjärtan ._. Jag fick en ask, har dock kvar sedan förra året. Jag är inte särskilt förtjust i godis alls, helt oförståeligt att folk fortsätter ge mig det. x) Waat... Jag vill också inte vara särskilt förtjust i godis Jag förstår inte hur man kan tycka om godis :O Jag förstår inte hur man inte kan göra det.. Superkrafter, you know. Jajjemän!! =D :o orättvist 15 feb, 2015 00:05 |
|
Solkatten
Elev |
En av mina drakar dog på alla hjärtans dag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 feb, 2015 00:08 |
|
illusionofcool
Elev |
Okej, jag börjar bli lite desperat, om du har skickat en anonym dvärg till mig, skicka en uggla för jag vill veta vem/vilka denna/ underbara dvärgskickare är!!!!♥♥♥♥
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 15 feb, 2015 00:11
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-15 kl. 00:11
|
|
Borttagen
|
15 feb, 2015 00:11 |
|
Dream
Elev |
15 feb, 2015 00:11 |
|
illusionofcool
Elev |
Stackare!
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 15 feb, 2015 00:12 |
|
themarauder
Lärare |
Då är det inte alla hjärtans dag längre! =) Det var kul så länge det varade. Funderar på om jag ska se klart love actually på åttan, eller sätta på titanic! =)
=) - just like themarauder 15 feb, 2015 00:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen