Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19460 19461 19462 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Jag vill ha geléhjärtan ._.

Jag fick en ask, har dock kvar sedan förra året. Jag är inte särskilt förtjust i godis alls, helt oförståeligt att folk fortsätter ge mig det. x)

Waat...
Jag vill också inte vara särskilt förtjust i godis

Jag förstår inte hur man kan tycka om godis :O

Jag förstår inte hur man inte kan göra det..

14 feb, 2015 23:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Jag vill ha geléhjärtan ._.

Jag fick en ask, har dock kvar sedan förra året. Jag är inte särskilt förtjust i godis alls, helt oförståeligt att folk fortsätter ge mig det. x)

Waat...
Jag vill också inte vara särskilt förtjust i godis

Jag förstår inte hur man kan tycka om godis :O

Jag förstår inte hur man inte kan göra det..

Superkrafter, you know.

14 feb, 2015 23:54

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Jag vill ha geléhjärtan ._.

Jag fick en ask, har dock kvar sedan förra året. Jag är inte särskilt förtjust i godis alls, helt oförståeligt att folk fortsätter ge mig det. x)

Waat...
Jag vill också inte vara särskilt förtjust i godis

Jag förstår inte hur man kan tycka om godis :O

Jag förstår inte hur man inte kan göra det..

Superkrafter, you know.

Jajjemän!! =D

=) - just like themarauder

15 feb, 2015 00:01

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Jag vill ha geléhjärtan ._.

Jag fick en ask, har dock kvar sedan förra året. Jag är inte särskilt förtjust i godis alls, helt oförståeligt att folk fortsätter ge mig det. x)

Waat...
Jag vill också inte vara särskilt förtjust i godis

Jag förstår inte hur man kan tycka om godis :O

Jag förstår inte hur man inte kan göra det..

Superkrafter, you know.

Jajjemän!! =D

:o orättvist

15 feb, 2015 00:05

Solkatten
Elev

Avatar


En av mina drakar dog på alla hjärtans dag.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 feb, 2015 00:08

illusionofcool
Elev

Avatar


Okej, jag börjar bli lite desperat, om du har skickat en anonym dvärg till mig, skicka en uggla för jag vill veta vem/vilka denna/ underbara dvärgskickare är!!!!♥♥♥♥

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

15 feb, 2015 00:11

Detta inlägg ändrades senast 2015-02-15 kl. 00:11
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
En av mina drakar dog på alla hjärtans dag.


Nej!!! https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fartfcity.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F01%2Flatest.jpeg

15 feb, 2015 00:11

Dream
Elev

Avatar


Rae är en av mina absoluta förebilder!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F89958a52b584b061651e2b884bed6c70%2Ftumblr_mj70d48PFH1qg3g39o8_250.gif
hon är så underbar ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

15 feb, 2015 00:11

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
En av mina drakar dog på alla hjärtans dag.


Nej!!! https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fartfcity.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F01%2Flatest.jpeg
Stackare!

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

15 feb, 2015 00:12

themarauder
Lärare

Avatar


Då är det inte alla hjärtans dag längre! =) Det var kul så länge det varade. Funderar på om jag ska se klart love actually på åttan, eller sätta på titanic! =)

=) - just like themarauder

15 feb, 2015 00:12

1 2 3 ... 19460 19461 19462 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.