@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Avskydde Samirs och Victors låt. Egentligen var alla låtar dåliga, men deras va extra dålig Den är hemsk, och spelas varje gång jag har pass på gymmet -,- 14 feb, 2015 22:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Avskydde Samirs och Victors låt. Egentligen var alla låtar dåliga, men deras va extra dålig Den är hemsk, och spelas varje gång jag har pass på gymmet -,- -_- 14 feb, 2015 22:48 |
|
themarauder
Lärare |
14 feb, 2015 22:49 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag vill ha geléhjärtan ._.
14 feb, 2015 23:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Jag vill ha geléhjärtan ._. Jag fick en ask, har dock kvar sedan förra året. Jag är inte särskilt förtjust i godis alls, helt oförståeligt att folk fortsätter ge mig det. x) 14 feb, 2015 23:29 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
14 feb, 2015 23:35 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Jag vill ha geléhjärtan ._. Jag fick en ask, har dock kvar sedan förra året. Jag är inte särskilt förtjust i godis alls, helt oförståeligt att folk fortsätter ge mig det. x) Waat... Jag vill också inte vara särskilt förtjust i godis 14 feb, 2015 23:36 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Jag vill ha geléhjärtan ._. Jag fick en ask, har dock kvar sedan förra året. Jag är inte särskilt förtjust i godis alls, helt oförståeligt att folk fortsätter ge mig det. x) Waat... Jag vill också inte vara särskilt förtjust i godis Jag förstår inte hur man kan tycka om godis :O =) - just like themarauder 14 feb, 2015 23:43 |
|
Fellrendión
Elev |
14 feb, 2015 23:43 |
|
Ginnyy
Elev |
hmmm det var en fransk tjej i min klass i new york som jag inte pratade med så mycket, men nu efteråt när vi är vänner på facebook, så ser jag massor bilder på henne i gryffindorhalsduk och känner bara ...............
14 feb, 2015 23:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen