@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Det heter pissepaus!! Lär dig kvinna. cx OKEJDÅÅÅ!!! PISSEPAUS!! NÖJD NU?! xD Fast "kissepaus" kan ju vara kattpaus också. (Eller är det bara vi skåningar?) 14 feb, 2015 21:59 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alla hjärtans dag på mugglis är så fint jag blir så glad ♥ Jag håller med! Jag blir också så glad!
14 feb, 2015 22:00 |
|
Borttagen
|
Har inte fått en enda dvärg xD
14 feb, 2015 22:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Budskapet i Samir ooch Viktors låt är faktiskt riktigt bra. Fast det skulle lika gärna kunna vara en låt från Lilla Melodifestivalen. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2015 22:06 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
![]() ![]() på riktigt varje gång jag stöter på en ledsen stitch-gif på tumblr börjar jag nästan gråta. det var en random fact om mig speech! 14 feb, 2015 22:09 |
|
Kim Potter
Elev |
Här kommer en diktläsande dvärg
Står på ett moln och kinden har färg Du ska veta att du är snäll Lika snällhet som prinsessan Belle Fin du också är Alltid fina saker säger här Du utstrålar värme till oss andra Och du aldrig ensam i världen ska vandra Vem är du fina människa??? Kom fram så att jag kan ge dig en kram! D':
14 feb, 2015 22:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: ![]() ![]() på riktigt varje gång jag stöter på en ledsen stitch-gif på tumblr börjar jag nästan gråta. det var en random fact om mig Jaa. </3 Älskar Stitch! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2015 22:21 |
|
Borttagen
|
Fellrendión jag bara undrar om du har fått min dvärg? Jag tror att när jag skickade den så fanns inget internet då så den kanske inte kom fram tänkte jag. Hoppas den kom fram, annars kan du väl säga till?
14 feb, 2015 22:22 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Luna Chang: Budskapet i Samir ooch Viktors låt är faktiskt riktigt bra. Fast det skulle lika gärna kunna vara en låt från Lilla Melodifestivalen. Det tänker jag inte säga emot xD Jag tycker bara att om man läser mellan raderna så kan man få ut ett bra budskap ^^ Hej 14 feb, 2015 22:28 |
|
Borttagen
|
Avskydde Samirs och Victors låt. Egentligen var alla låtar dåliga, men deras va extra dålig
14 feb, 2015 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen