Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19456 19457 19458 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


Jag har dvärgat långt ifrån alla jag tänkt dvärga men jag minns inte ens vilka jag har/inte dvärgat.
Tror ni att dvärgarna finns till imorgon?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

14 feb, 2015 20:06

Borttagen

Avatar


Melodifestivale: I år är Linus mycket bättre än förra året (no hate) jag älskar låten!

14 feb, 2015 20:13

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


min pappa kom precis in i mitt rum när jag och min syster pratade och bara:
''kan inte vi flytta till Haparanda?''
syster: ''aldrig i livet''
pappa: ''Norrland... där finns trevliga människor''
syster: ''jag tycker det finns trevligt folk här med''


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

14 feb, 2015 20:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
min pappa kom precis in i mitt rum när jag och min syster pratade och bara:
''kan inte vi flytta till Haparanda?''
syster: ''aldrig i livet''
pappa: ''Norrland... där finns trevliga människor''
syster: ''jag tycker det finns trevligt folk här med''



Haha

14 feb, 2015 20:22

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
min pappa kom precis in i mitt rum när jag och min syster pratade och bara:
''kan inte vi flytta till Haparanda?''
syster: ''aldrig i livet''
pappa: ''Norrland... där finns trevliga människor''
syster: ''jag tycker det finns trevligt folk här med''

Haha

och vi bor i en liten håla i Småland... typ 17h från Haparanda XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

14 feb, 2015 20:24

Borttagen

Avatar


jag räknade jus ut att jag har 82 olika cholkladgrodekort, och jag har totalt 184 stycken kort, och de betyder att jag på ett sätt har 2 kort av allihopa utom 2 som jag har 3 av sorry jag tror dethär är VÄLDIGT invecklat!

14 feb, 2015 20:26

Obliviate_
Elev

Avatar


Vet inte vem som skickade men tack för dvärgen du som skickade den Förgyllde min kväll lite!

14 feb, 2015 20:41

Luna Chang
Elev

Avatar


Budskapet i Samir ooch Viktors låt är faktiskt riktigt bra.

Hej

14 feb, 2015 21:00

Frivolt
Elev

Avatar


Snart är det QX-Gaygalan på tv4 ♥

14 feb, 2015 21:05

Hapo
Elev

Avatar


http://ask.fm/wanilorak
Snälla fråga vad som helst, är så sjukt uttråkad och ensam så här på Alla hjärtans dag!
Puss ♥

14 feb, 2015 21:18

1 2 3 ... 19456 19457 19458 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.