@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Corazon
Elev |
14 feb, 2015 18:51 |
|
Borttagen
|
Fick precis en jättegullig anonym dvärg ... aw ♥ Vill veta vem det var dock, för jag vill ge personen en kram eh
14 feb, 2015 18:54 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
jag måste vara den jobbigaste människan någonsin att vara vän med för jag är så dålig på att höra av mig eller ens hålla igång en konversation...
14 feb, 2015 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Nej sluta du är den bästa människan någonsin att vara vän med okjag måste vara den jobbigaste människan någonsin att vara vän med för jag är så dålig på att höra av mig eller ens hålla igång en konversation... ----------------------------- Har fått så många fina dvärgar jag blir så glad igen hihi ♥ Tack alla fina! 14 feb, 2015 19:11 |
|
Solkatten
Elev |
Ser inte framemot kvällens deltävling i Melodifestivalen så mycket.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2015 19:18 |
|
Borttagen
|
I torsdags bröt min syster armbågen och idag bröt pappa handleden... Jag kommer antagligen agera som chaufför ganska ofta den kommande månaden och kommer antagligen bli tvungen att lära mig hur man plogar gården med traktorn.
Det skulle bara fattas att jag bryter benet eller något... En av mina kompisar är väldigt orolig och säger stt jag får ringa när som helst om jag behöver prata, men jag tycker inte det här är så jobbigt?? Är jag känslokall eller är min kompis mera "känslig"?? 14 feb, 2015 19:21 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Nej sluta du är den bästa människan någonsin att vara vän med okjag måste vara den jobbigaste människan någonsin att vara vän med för jag är så dålig på att höra av mig eller ens hålla igång en konversation... ----------------------------- Har fått så många fina dvärgar jag blir så glad igen hihi ♥ Tack alla fina! puss på dig ♥
14 feb, 2015 19:27 |
|
Borttagen
|
Tack gode Gud att alvedon finns annars skulle min mensvärk döda mig! :p
14 feb, 2015 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Skulle vilja göra pussmun-emojin nu varför finns inte emojis på datorn : (((Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Nej sluta du är den bästa människan någonsin att vara vän med okjag måste vara den jobbigaste människan någonsin att vara vän med för jag är så dålig på att höra av mig eller ens hålla igång en konversation... ----------------------------- Har fått så många fina dvärgar jag blir så glad igen hihi ♥ Tack alla fina! puss på dig ♥ Puss på dig med ;3 14 feb, 2015 19:43 |
|
EmahS
Elev |
14 feb, 2015 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen