@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vi skulle och handla och jag var glad och det var fint väder så jag tog mina pastellrosa platåconverse.
Men nu är jag inte alls lika glad 14 feb, 2015 17:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har färgat håret rött och det ser ut som att jag har mördat någon och sen lagt den i min handuk... Haha, jag färgar håret rött varannan, var tredje månad sådär. Ser alltid ut som man mördat någon när man sköljer färgen ur håret :3 14 feb, 2015 18:17 |
|
Corazon
Elev |
14 feb, 2015 18:24 |
|
Borttagen
|
Nästa gång jag bakar ska jag se till att göra något där det inte krävs 4 bunkar!!!!!!! Det jag gjorde idag krävde:
1 för browniesmet 1 för ägggulor och socker 1 för äggvitor 1 för grädde x) 14 feb, 2015 18:30 |
|
Borttagen
|
allting smakar choklad och mint ._.
14 feb, 2015 18:35 |
|
Corazon
Elev |
14 feb, 2015 18:36 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
14 feb, 2015 18:37 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Kim Potter: Klaestron Såg i ett tidigare inlägg att du bara fått en dvärg, har du fått fler nu? O: Jo 8 nu, men tre väldigt fina var anonyma! Superglad hur som helst Aw, vad glad jag blir! c: Ingen borde gå utan en dvärg idag ^^
14 feb, 2015 18:40 |
|
Klaestron
Elev |
14 feb, 2015 18:46 |
|
Fellrendión
Elev |
14 feb, 2015 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen