@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Tacos ikväll och chips och ostbågar till mello. Ätavadjagvilldagar = Bra :3
14 feb, 2015 16:59 |
|
Borttagen
|
Jag har färgat håret rött och det ser ut som att jag har mördat någon och sen lagt den i min handuk...
14 feb, 2015 17:00 |
|
Borttagen
|
Jag har ont i halsen...
14 feb, 2015 17:06 |
|
Borttagen
|
Satte på tv för en stund sedan och såg den också! Baserat på din " 14 feb, 2015 17:10 |
|
Borttagen
|
I-landsproblem: Mina golv är jättesnygga (mörkgrå typ) men det syns jättefort när det blir smutsigt!! Särskilt då en av katterna är halvvit och båda drar runt kattsand överallt.
okej, äckel-varning på det nedan Spoiler: Tryck här för att visa! 14 feb, 2015 17:20 |
|
Borttagen
|
Nu har jag sett om hela Orange is the new black och Hemlock Grove, så jävla bra men jag hittar liksom inget nytt nu! Mycket roligare och se en serie där man känner alla karaktärerna. ;C 14 feb, 2015 17:27 |
|
Borttagen
|
Det enda positiva med den här dagen var:
- hittade Manhunter på dvd - och Constantine - och Trainspotting - hade F.C.-soundtrack på i hörlurarna hela tiden men imorgon är det söndag och ÄNTLIGEN John Barrowman på radio. Och hans föräldrar också ♥ Hoppas Scott kommer vara med någon dag också. Ska nog se F.C. idag och fortsätta dricka vin! 14 feb, 2015 17:44 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Klaestron Såg i ett tidigare inlägg att du bara fått en dvärg, har du fått fler nu? O: Jo 8 nu, men tre väldigt fina var anonyma! Superglad hur som helst
14 feb, 2015 17:50 |
|
Dream
Elev |
Jag har en del Harry Potter repliker som ligger och skräpar i mitt huvud, och jag börjar tänka på dem helt random med jämna mellanrum. Har haft dem i typ två år nu så de kommer förmodligen finnas kvar i resten av mitt liv. x)
Någon -"Har du gjort läxan?" *poppar upp* "Dementors? In little Whinging?" "Varför skrattar du? Det är inte roligt!" *tänker* "We'll put it this way. If it rains you'll be the first to know."
14 feb, 2015 17:55 |
|
Borttagen
|
Jag är GLAD! JAG HAR FÅTT ETT JOBB! Hejdå arbetsförmedlingen *vinkar*
14 feb, 2015 17:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen