Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1944 1945 1946 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


min älskade hund dog igår, saknaden är enorm </3

13 dec, 2016 12:47

Aydane
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
min älskade hund dog igår, saknaden är enorm </3

Usch stackare, jag vet exakt hur det känns. Veckorna efter att min första hund dog var de värsta i mitt liv. Massor av kärlek och styrkekramar ♥

13 dec, 2016 12:50

Magic Dragon
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
min älskade hund dog igår, saknaden är enorm </3

uch vet precis hur det känns, styrke kramar ♥ ♥ ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fharrypotter%2Fimages%2Fb%2Fb8%2FBlind_dragon.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20140814040525

13 dec, 2016 19:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Aydane:
Skrivet av Borttagen:
min älskade hund dog igår, saknaden är enorm </3

Usch stackare, jag vet exakt hur det känns. Veckorna efter att min första hund dog var de värsta i mitt liv. Massor av kärlek och styrkekramar ♥


Skrivet av Magic Dragon:
Skrivet av Borttagen:
min älskade hund dog igår, saknaden är enorm </3

uch vet precis hur det känns, styrke kramar ♥ ♥ ♥


Tack ska ni ha!

14 dec, 2016 10:16

Fellrendión
Elev

Avatar


När jag säger att jag inte mår bra riktas fokuset alltid till min inställning till saker och ting och inte omgivningen. Om jag skulle må så dåligt att jag behövde bli inlagd skulle jag änså komma ut till samma platser sen. Samma stad. Samma platser. Jag kommer inte bli riktigt lycklig förrän jag flyttar härifrån.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

14 dec, 2016 19:08

Frivolt
Elev

Avatar


Min katt går knappt på lådan nu D: Det har varit så i några dagar nu.. Det var över en natt typ, och tänkte att det kanske hade o göra med en ny mat jag gett henne. Så jag prövar nu med en annan, den som jag alltid haft, men än har det inte hänt ngt D:

Jag gissade på att hon kanske har typ förstoppning. Men lixom, hon är precis som vanligt. Äter, dricker, busar allt precis som vanligt. Och när jag läser om förstoppning på katt så är det oftast att de ska va slöa osv! Men det är hon inte D:
Har känt på hennes mage o så om hon har ont men nej, inte ont D:

Och jag HAR lyckats få henne att både kissa och bajsa men då får jag typ tvinga henne till lådan, och stå där och verkligen försöka få henne att gå dit D:

Hon HAR lyckats bajsa två gånger, men ingenting igår o inte idag heller D:

Blir så jäkla orolig D: WHY?! D:


Edit: fick henne att bajsa nu (och kissa) efter många om och men (tog henne till lådan och verkligen halft tvinga henne att gå! Och allt va som vanligt. Inga konstigheter eller så!

Alltså vaaaa?? D: D: D: fattar inteee D:

15 dec, 2016 15:00

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Min katt går knappt på lådan nu D: Det har varit så i några dagar nu.. Det var över en natt typ, och tänkte att det kanske hade o göra med en ny mat jag gett henne. Så jag prövar nu med en annan, den som jag alltid haft, men än har det inte hänt ngt D:

Jag gissade på att hon kanske har typ förstoppning. Men lixom, hon är precis som vanligt. Äter, dricker, busar allt precis som vanligt. Och när jag läser om förstoppning på katt så är det oftast att de ska va slöa osv! Men det är hon inte D:
Har känt på hennes mage o så om hon har ont men nej, inte ont D:

Och jag HAR lyckats få henne att både kissa och bajsa men då får jag typ tvinga henne till lådan, och stå där och verkligen försöka få henne att gå dit D:

Hon HAR lyckats bajsa två gånger, men ingenting igår o inte idag heller D:

Blir så jäkla orolig D: WHY?! D:


Edit: fick henne att bajsa nu (och kissa) efter många om och men (tog henne till lådan och verkligen halft tvinga henne att gå! Och allt va som vanligt. Inga konstigheter eller så!

Alltså vaaaa?? D: D: D: fattar inteee D:


Hon kanske bara är så just nu? Tror du drar för stora växlar av det om katten inte mår dåligt elr visar tecken på smärta

16 dec, 2016 11:28

Holytail
Elev

Avatar


TRIGGER WARNING, självskadebeteende
Spoiler:
Tryck här för att visa!jag bröt ihop i skolan...
Vi såg på en film i skolan om någon som självskadande och jag vet inte?? Helt plötsligt kunde jag inte andas och jag fick en stor klump i magen. Så jag gick ut från lektionen och halvt grät i några minuter?? Jag vet inte ens vad det var som hände.
Sen gick jag in igen efter en stund för jag ville inte att någon skulle misstänka något och kolla till mig.
Sen efter lektionen så bröt jag bara ihop. Min kompis frågade hur det var mer mig och jag började storgråta och fick gå till toaletterna för att jag Inte ville att någon skulle se mig gråta. Men det gick inte heller bra för jag fick bara mer panik över hur små toaletterna är och jag fick sms:a min kompis att hitta ett tomt klassrum och så fick jag sitta där i typ 20 minuter och ta itu med mina känslor.
Jag tror filmen triggade en del av minnena från en månad sen när jag fortfarande självskadande och hade ångest 24/7 och jag har ingen aning hur man ska kontrollera sina känslor... Jag vill inte bryta ihop igen... Jag behöver tips om vad man ska göra när man känner att man håller på att få en panikattack

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F99%2F30%2F53%2F993053600bbc0f6b4e1a19e3459ca0b9.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F40b89217530f2db59d2c40e9dfae3683%2Ftumblr_inline_o5qjmhWYTT1rmm4e0_500.gif

16 dec, 2016 11:50

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Min katt går knappt på lådan nu D: Det har varit så i några dagar nu.. Det var över en natt typ, och tänkte att det kanske hade o göra med en ny mat jag gett henne. Så jag prövar nu med en annan, den som jag alltid haft, men än har det inte hänt ngt D:

Jag gissade på att hon kanske har typ förstoppning. Men lixom, hon är precis som vanligt. Äter, dricker, busar allt precis som vanligt. Och när jag läser om förstoppning på katt så är det oftast att de ska va slöa osv! Men det är hon inte D:
Har känt på hennes mage o så om hon har ont men nej, inte ont D:

Och jag HAR lyckats få henne att både kissa och bajsa men då får jag typ tvinga henne till lådan, och stå där och verkligen försöka få henne att gå dit D:

Hon HAR lyckats bajsa två gånger, men ingenting igår o inte idag heller D:

Blir så jäkla orolig D: WHY?! D:


Edit: fick henne att bajsa nu (och kissa) efter många om och men (tog henne till lådan och verkligen halft tvinga henne att gå! Och allt va som vanligt. Inga konstigheter eller så!

Alltså vaaaa?? D: D: D: fattar inteee D:


Hon kanske bara är så just nu? Tror du drar för stora växlar av det om katten inte mår dåligt elr visar tecken på smärta


Ja jag hoppas det! Hon mår ju bra övrigt så det borde ju va lugnt?

16 dec, 2016 11:55

Puffledust
Elev

Avatar


Jag hatar att folk som jag inte pratat med på evigheter tar kontakt med mig bara för att de fått reda på vad som har hänt, jag vill inte vara "tjejen med den döda mamman". Jag önskar att de här senaste två månaderna inte existerade. Jag saknar mamma så mycket att det känns som att jag har ett hål i bröstkorgen.

16 dec, 2016 21:13

1 2 3 ... 1944 1945 1946 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.