Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
min älskade hund dog igår, saknaden är enorm </3
13 dec, 2016 12:47 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Borttagen: min älskade hund dog igår, saknaden är enorm </3 Usch 13 dec, 2016 12:50 |
|
Magic Dragon
Elev |
Skrivet av Borttagen: min älskade hund dog igår, saknaden är enorm </3 uch vet precis hur det känns, styrke kramar ♥ ♥ ♥
13 dec, 2016 19:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Aydane: Skrivet av Borttagen: min älskade hund dog igår, saknaden är enorm </3 Usch Skrivet av Magic Dragon: Skrivet av Borttagen: min älskade hund dog igår, saknaden är enorm </3 uch vet precis hur det känns, styrke kramar ♥ ♥ ♥ Tack ska ni ha! 14 dec, 2016 10:16 |
|
Fellrendión
Elev |
När jag säger att jag inte mår bra riktas fokuset alltid till min inställning till saker och ting och inte omgivningen. Om jag skulle må så dåligt att jag behövde bli inlagd skulle jag änså komma ut till samma platser sen. Samma stad. Samma platser. Jag kommer inte bli riktigt lycklig förrän jag flyttar härifrån.
14 dec, 2016 19:08 |
|
Frivolt
Elev |
Min katt går knappt på lådan nu D: Det har varit så i några dagar nu.. Det var över en natt typ, och tänkte att det kanske hade o göra med en ny mat jag gett henne. Så jag prövar nu med en annan, den som jag alltid haft, men än har det inte hänt ngt D:
Jag gissade på att hon kanske har typ förstoppning. Men lixom, hon är precis som vanligt. Äter, dricker, busar allt precis som vanligt. Och när jag läser om förstoppning på katt så är det oftast att de ska va slöa osv! Men det är hon inte D: Har känt på hennes mage o så om hon har ont men nej, inte ont D: Och jag HAR lyckats få henne att både kissa och bajsa men då får jag typ tvinga henne till lådan, och stå där och verkligen försöka få henne att gå dit D: Hon HAR lyckats bajsa två gånger, men ingenting igår o inte idag heller D: Blir så jäkla orolig D: WHY?! D: Edit: fick henne att bajsa nu (och kissa) efter många om och men (tog henne till lådan och verkligen halft tvinga henne att gå! Och allt va som vanligt. Inga konstigheter eller så! Alltså vaaaa?? D: D: D: fattar inteee D: 15 dec, 2016 15:00 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Min katt går knappt på lådan nu D: Det har varit så i några dagar nu.. Det var över en natt typ, och tänkte att det kanske hade o göra med en ny mat jag gett henne. Så jag prövar nu med en annan, den som jag alltid haft, men än har det inte hänt ngt D: Jag gissade på att hon kanske har typ förstoppning. Men lixom, hon är precis som vanligt. Äter, dricker, busar allt precis som vanligt. Och när jag läser om förstoppning på katt så är det oftast att de ska va slöa osv! Men det är hon inte D: Har känt på hennes mage o så om hon har ont men nej, inte ont D: Och jag HAR lyckats få henne att både kissa och bajsa men då får jag typ tvinga henne till lådan, och stå där och verkligen försöka få henne att gå dit D: Hon HAR lyckats bajsa två gånger, men ingenting igår o inte idag heller D: Blir så jäkla orolig D: WHY?! D: Edit: fick henne att bajsa nu (och kissa) efter många om och men (tog henne till lådan och verkligen halft tvinga henne att gå! Och allt va som vanligt. Inga konstigheter eller så! Alltså vaaaa?? D: D: D: fattar inteee D: Hon kanske bara är så just nu? Tror du drar för stora växlar av det om katten inte mår dåligt elr visar tecken på smärta 16 dec, 2016 11:28 |
|
Holytail
Elev |
16 dec, 2016 11:50 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Min katt går knappt på lådan nu D: Det har varit så i några dagar nu.. Det var över en natt typ, och tänkte att det kanske hade o göra med en ny mat jag gett henne. Så jag prövar nu med en annan, den som jag alltid haft, men än har det inte hänt ngt D: Jag gissade på att hon kanske har typ förstoppning. Men lixom, hon är precis som vanligt. Äter, dricker, busar allt precis som vanligt. Och när jag läser om förstoppning på katt så är det oftast att de ska va slöa osv! Men det är hon inte D: Har känt på hennes mage o så om hon har ont men nej, inte ont D: Och jag HAR lyckats få henne att både kissa och bajsa men då får jag typ tvinga henne till lådan, och stå där och verkligen försöka få henne att gå dit D: Hon HAR lyckats bajsa två gånger, men ingenting igår o inte idag heller D: Blir så jäkla orolig D: WHY?! D: Edit: fick henne att bajsa nu (och kissa) efter många om och men (tog henne till lådan och verkligen halft tvinga henne att gå! Och allt va som vanligt. Inga konstigheter eller så! Alltså vaaaa?? D: D: D: fattar inteee D: Hon kanske bara är så just nu? Tror du drar för stora växlar av det om katten inte mår dåligt elr visar tecken på smärta Ja jag hoppas det! Hon mår ju bra övrigt så det borde ju va lugnt? 16 dec, 2016 11:55 |
|
Puffledust
Elev |
Jag hatar att folk som jag inte pratat med på evigheter tar kontakt med mig bara för att de fått reda på vad som har hänt, jag vill inte vara "tjejen med den döda mamman". Jag önskar att de här senaste två månaderna inte existerade. Jag saknar mamma så mycket att det känns som att jag har ett hål i bröstkorgen.
16 dec, 2016 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen